Voorjaar 2012: dijkenrit randstad
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
1. Oene:
2. Leo
3. Edwin
4. Huls heeft geen motor
5. Moppersmurf (als motor loopt) En? Loopt ie?
6. HansD
7. HansH
8. BigBrother
9. Zappa Alleen BBQ?
10: Frankn
11: Iwan
12: Henk
14: MROE is gebroken
15: Peter Rammelbak
16: CamoKat
Dit zijn de aanmeldingen tot nu toe. Huls, Zappa en MROE kunnen helaas niet. Zappa is er misschien bij de BBQ bij.
Verzamelen tussen negen en tien. Tussen tien en half elf wil ik weg. Tanken kan bij mij om de hoek, daar kunnen we eerst wel even langs rijden. (is ook nog erg goedkoop).
Als je op basis van mijn tuinhek coördinaat (staat een paar postings terug) niet achter mijn adres komt, stuur even een pb, dan stuur ik je mijn adres. Ook liefhebbers voor mijn mobiel mogen pb'en.
OJ
2. Leo
3. Edwin
4. Huls heeft geen motor
5. Moppersmurf (als motor loopt) En? Loopt ie?
6. HansD
7. HansH
8. BigBrother
9. Zappa Alleen BBQ?
10: Frankn
11: Iwan
12: Henk
14: MROE is gebroken
15: Peter Rammelbak
16: CamoKat
Dit zijn de aanmeldingen tot nu toe. Huls, Zappa en MROE kunnen helaas niet. Zappa is er misschien bij de BBQ bij.
Verzamelen tussen negen en tien. Tussen tien en half elf wil ik weg. Tanken kan bij mij om de hoek, daar kunnen we eerst wel even langs rijden. (is ook nog erg goedkoop).
Als je op basis van mijn tuinhek coördinaat (staat een paar postings terug) niet achter mijn adres komt, stuur even een pb, dan stuur ik je mijn adres. Ook liefhebbers voor mijn mobiel mogen pb'en.
OJ
Hans, als je het niet haalt, bel dan voor 10'en even op, de route ligt richting A'dam, dan ontmoeten we elkaar op de route wel ergens. Mijn 06 heb je volgens mij.BIG88 schreef:Heel vroeg is misschien wat moeilijk omdat ik mogelijk een paar biertjes drink de avond tevoren.
de spring ride 500 (van 675km gelande) kan evt. wat vermoeiend kan zijn
en ik op zondagmorgen uit groningen vertrek, omgeving a´dam van motor wissel voor wat straat bestendig rubber en dan doortuf richting oene.
mogelijk even een 06 nr. pb´en van een orgafiel om aan te sluiten
Oene
- de antrapper
10 uur vertrekken, dus hoe laat verzamelen?
edit: laat mij maar ff, zit na een aantal borrels de mail te sjekken
edit: laat mij maar ff, zit na een aantal borrels de mail te sjekken
Big Bigger Tiger en weer Big
Ach als we met genoeg man zijn kunnen we makkelijk zo'n Cayenne omrollen ... zelfs met de kakkert er nog inDR-Big schreef:... door Reeuwijk te zijn gereden. Het is nogal een kakbuurt met kaklui die er waarschijnlijk niet voor schromen om hun Porsche Cayenne dwars op de weg te zetten om 12 uur.
-
Hoi, hij loopt.. alleen vanmiddag ff kijken of ie ook blijft lopen.. En ach over asfalt ben ik nie al te bang.. Wat neemt wie mee voor de BBQ?
Ik zit nog een beetje te worstelen met die coördinaten om ze in mijn Quest te krijgen. Op wat voor soort grid moet ik de Quest hiervoor instellen?DR-Big schreef:1. Oene:
OJ
-
http://www.gpscoordinaten.nl/bepaal-gps-coordinaten.php
p.s. is de route in de quest 1 te prakken? Dan wil ik deze graag ontvangen
p.s. is de route in de quest 1 te prakken? Dan wil ik deze graag ontvangen
Hier is mijn tuinhek. Tussen Havikveld en dat groene pijltje is een parkeerplaats. Daar kan je parkeren, de rest wijst zichzelf.
OJ
OJ
Leo,Leo schreef:Oene, het siert je machtig kerel dat je een stukje ons kent ons voor mij en mijn GS hebt toegevoegd aan deze verder vrij plepsachtige dijkenrit.
sjappo !
Leo Kelder
je zal je thuis voelen, de hele route is zo'n beetje door een kakbuurt, dat komt omdat de hele randstad (buiten de steden) één grote kakbuurt is. Het is vooral een route langs het grote oude en nieuwe geld
OJ
-
Haha.. dat komt goed.. durf wel mee te gaan zoals Big nu rommelt.. (wel bak herrie met Big Shot en andere pijp.. )
FF een opmerking.. remt goed.. ragt goed maar boven de 140 km/h geijkt wordt de voorkant best licht.. (gaat heen en weer bobben.. klinkt raar naar ziet er wel zo uit..)
is dit bij jullie ook zo of omdat me voor vork iets langer is? (en ik een grote vlag aan het stuur)
Of heb ik ergens speling ??
FF een opmerking.. remt goed.. ragt goed maar boven de 140 km/h geijkt wordt de voorkant best licht.. (gaat heen en weer bobben.. klinkt raar naar ziet er wel zo uit..)
is dit bij jullie ook zo of omdat me voor vork iets langer is? (en ik een grote vlag aan het stuur)
-
Route op garmin werkt ongeveer... good enough!
Wat betreft het weer. Zaterdagavond beslissen we of het doorgaat. Kans op een buitje kunnen we wel gokken, als er echt langdurige regen wordt voorspeld, dan skippen we het naar een andere keer. Ik zal in dit topic de Go of NoGo posten. Voorlopig ziet het er goed uit
OJ
OJ
- de antrapper
klinkt als een plan, in geval van water dreiging kort je wat mij betreft de route
wat in , hoofddoel is voor mij de BBQ
HansD
wat in , hoofddoel is voor mij de BBQ
HansD
BBQ kan altijd, dan komen jullie maar met de auto
OJ
OJ
-
Waarschijnlijk ben je het voornamelijk zelf, probeer de volgende x met beide handen tegen het stuur te duwen zo dat ie stabiel blijft ipv van onbewust te proberen te corrigeren..Monstersmurf schreef:Haha.. dat komt goed.. durf wel mee te gaan zoals Big nu rommelt.. (wel bak herrie met Big Shot en andere pijp.. )
Ik ga het niet redden om te komen, veel plezier tijdens de rit en BBQ jongens!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Damn it !!! Als ik kom dan alleen de rit..
Zwager jarig en besluit zondag avond te vieren met etentje
Zwager jarig en besluit zondag avond te vieren met etentje
slingeren van voor komt vaak van achter, en dat bedoel ik letterlijk. daar eerst eens alles controleren beginnend bij de band en zijn spannniiinnnggggg!
greetz Futurist
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Weerbericht net op het Journaal: Zondag, meer buien dan zon... Ik zou mijn regenpak alvast maar opzoeken... Eens kijken wat de verwachting morgen is, maar helemaal droog zal het wel niet blijven
- de antrapper
Buitje kan geen kwaad, bakken water wel
BBQen wordt een beetje lastig als de kooltjes zeikesnat zijn
GasBBQCamoKat schreef:BBQen wordt een beetje lastig als de kooltjes zeikesnat zijn
-
Denk dat het wel meevalt met de regen http://buienradar.nl/weersverwachting-p ... &lon=52.36
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997