Hi!

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
sjemmie

Hi !!
ik ben sjemmie,
vers op het forum hier.
Zojuist een 81' cr250 elsinore opgeknapt en je raad het cvast al...?
waar kan ik nu eens ff lekker met dat ding knallen.
heb helemaal geen eisen, maar gewoon een terreintje waar hij (en ik) even lekker uitgelaten kunnen worden.
Het liefst ook nog een beetje in het noorden...

Ik dacht : hier zijn vast meer mensen die met een dergelijk vraagstuk zitten!
groeten Sjemmie!
:scrambleup:
gassen

Meeste op Noppenforum hebben toch een kenteken op de motor en kunnen/mogen op veel openbare plaatsen rijden.
Ga niet zomaar ergens rijden, de kans is groot dat je alles zo kwijt bent. Ga je in een bos rijden en rijd je iemand aan, ben je zwaar de "Sjaak".
Lid worden van een crossclub is vaak de enigste optie en dan moet je motor ook nog aan bepaalde geluidsnormen voldoen.

Zie http://www.dutchtwinshock.nl/dutch.html voor meer liefhebbers van oudere motoren.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
klaas tt350

Ga gewoon naar crossbaan trimunt ,ga ik ook altijd heen.
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.

nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
JoeBaR

lid worden van een cross club is niet nodig , je kunt als gastrijder bij elke club terecht voor zo n 10 a 15 euro per keer .
wel is een geldige knmv of mon licentie nodig , en bij de meeste clubs is een 94db norm van toepassing.
4 strokes only !!
Plaats reactie