WEGENS OMSTANDIGHEDEN WORD DIT EVENEMENT UITGESTELD !
Eventuele gebeurde inschrijvingen worden natuurlijk onmiddellijk terug overgeschreven!
Sorry voor het ongemak!
Even en verklaring hier over!
Mijnheer de rit-uitzetter/organisator die ons, Grensland ec vzw heeft uit genodigd geeft plots aan dat hij op die datum in Marokko verblijft
Misschien proberen we nog eens op een andere datum??
Marcel
Enduro van de geheime paden
Moderators: ghulst, celsa, Djob
dju nu had ik die datum eens vrij!!
KTM 530 EXC 2011
5 -5 is voor iedereen ....en 26-5 was voor GrenslandledenBoener schreef:Heb gezien op de kalender van grensland dat deze verschoven is van 26-05-2012 naar 05-05-2012.
Of is het die van 05-05 die vervalt?
(een beetje andere formule) zie je ook aan het inschrijfbedrag
Hallo,
Heb de rit meegereden en die valt zeer goed in de smaak.
Smalle wegeltjes, stijl naar boven en beneden af en toe, veel boomwortels en dikke stenen (dus bandjes goed op pompen)
Toen wij de rit reden was er wat regen en had het de dagen voorheen veel geregend, m.a.w. veel slijk en water maar dit maakte het alleen maar leuker.
Roadbook was voo 98% in orde (nog zo een ouderwetse handgemaakte roadbook met waanzinnig veel details)
Er stond wel ergens nen eigenaar van een stukske weg alle nummerplaten te fotograferen, die mens had een toeweg zo groen en zo glad als een golfbaan en die kon er waarschinlijk niet me lachen dat er noppen over zijn pelouseke reden.
Greetz
Heb de rit meegereden en die valt zeer goed in de smaak.
Smalle wegeltjes, stijl naar boven en beneden af en toe, veel boomwortels en dikke stenen (dus bandjes goed op pompen)
Toen wij de rit reden was er wat regen en had het de dagen voorheen veel geregend, m.a.w. veel slijk en water maar dit maakte het alleen maar leuker.
Roadbook was voo 98% in orde (nog zo een ouderwetse handgemaakte roadbook met waanzinnig veel details)
Er stond wel ergens nen eigenaar van een stukske weg alle nummerplaten te fotograferen, die mens had een toeweg zo groen en zo glad als een golfbaan en die kon er waarschinlijk niet me lachen dat er noppen over zijn pelouseke reden.
Greetz
I just love the smell of 2_stroke