De eerste sx foto's

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Rudy
Contacteer:

Jaja mensen , ik ben terug van het geldredome

het was weer erg leuk om te zien , de heer fonseca knalde aardig door met zijn cretjes....
Geen tijd/zin om nu meer te typen (ga me bezig houden met andere dingen :wink: ) maar de foto's staan online op mijn site: http://www.miniracer.tk

(qualiteit is niet zo geweldig , digi kan niet best overweg met het lichtoverschot ofzo... of het tekort op de tribune :oops: )
Rudy
Contacteer:

ff lekker offtopic , ik heb mijn hondatje verkocht 8)
adje

Rudy schreef:ff lekker offtopic , ik heb mijn hondatje verkocht 8)
En nu rudy , ga je een crf kopen ?
Of ga je je motorrijbewijs halen en ga je enduro/off-road rijden ?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rudy
Contacteer:

Vanavond ga ik eens kijken naar een andere motor :twisted: , ik denk dat het die van mike brown wordt. 8) :oops:
Rijbewijs ga ik wel halen. Maar koop denk ik weer een crosser.
Arnaud
Contacteer:

Ja, lekker snel voor mekaar! Mooi zo.
En nu gauw op zoek naar iets nieuws....
Toch maar een crosser met kenteken :?: :?:

Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
Rudy
Contacteer:

Jajjajaja ik heb een andere
Afbeelding
Zoals ik zei de motor van mike brown , een yamaha yz250 uit 2002 :D. Enige detail is dat ik geen idee heb of ie goed rijd aangezien ik er nog geen meter op gereden heb(behalve een rondje om de tuin heen).
adje

heb je jezelf niet in de kleur vergist , Rudy :? :?:

Afbeelding Afbeelding

Rudy
Contacteer:

ad f. schreef:heb je jezelf niet in de kleur vergist , Rudy :? :?:
Ik word er bijna rood vam maar hij is echt blauw :oops:. Na lang gedacht te hebben een honda te kopen hebben de tests en toch een beetje de prijs (deze was best goedkoop voor een 02 modelletje...) overtuigt toch een yamaha te kopen :oops:. Maar sorry ad hoe kan ik het vergeven :wink:
CrualA
Contacteer:

mm dat verrast me nu toch ook wel hoor,
maarja zo'n Yamaha zal ook wel lekker rijden zeker ?? 8)
Arnaud
Contacteer:

YESYESYES!!!
Weer een noppofiel met gezond verstand erbij :flasingsmile:
Rudy, welkom bij De Blauwe Club. Moet bijna wel met 'voorbedachte rade'geweest zijn, want een schitterende blauwe outfit had je al... :wink:
Ben nou toch ook wel weer heel benieuwd naar wat foto's & clips...!

VEEL PLEZIER
Arnaud.
www.noxian.nl
john b

geinig bakkie rudy
eigenlijk ben ik ook een verstokt honda fan maar de kwaliteit prijs verhouding van een yam is meestal toch wel erg aantekkelijk
sx cross was wel een spektakel zie ik toch weer in dat er meer getraind moet worden die gasten springen zowat met half gas alsof het niks is :?
doe wat je niet laten kunt
huskie

jaa als je zo hard uit bochten komt is half gas genoeg :twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Contacteer:

hhahaha

ben je ook geweest huskie?

http://ralf.nd4spdworld.com/~blaat/Rudy ... nieuwe_yz/ staan wat betere foto's van mijn yztje :D
adje

Rudy schreef:
ad f. schreef:heb je jezelf niet in de kleur vergist , Rudy :? :?:
Ik word er bijna rood vam maar hij is echt blauw :oops:. Na lang gedacht te hebben een honda te kopen hebben de tests en toch een beetje de prijs (deze was best goedkoop voor een 02 modelletje...) overtuigt toch een yamaha te kopen :oops:. Maar sorry ad hoe kan ik het vergeven :wink:
Heb je er al een keer mee gereden ?
Als ik op een yamaha rij dan is het net of hij in elke bocht rechtdoor wil.
Ik persoonlijk vindt dat een yamaha teveel "op zijn kop staat".
Dat is dus ook de reden dat ik mijn zowat splinternieuwe yamaha WR450F weer wil verkopen om toch maar weer een nieuwe Honda CRF450 aan te schaffen.
Gelukkig zijn de meningen van iedereen anders over bepaalde merken motoren want anders was het maar saai op de motocross circuits en op enduro/off-road ritten.

Afbeelding Afbeelding

Rudy
Contacteer:

Ik heb er door de tuin mee gereden 8) , veel verder ben ik nog niet geweest :oops:. Het was klote weer vandaag dus crossen is er vandaag niet van gekomen :cry:. Maar ik vind hem qua zitpositie enz niks anders als mijn ex cretje, enige verschil is dat de yz iets hoger qua zithoogte is. Het zal in het begin zowizo toch wel wat wennen zijn aan het motoretje :lol:. Maar wat ik niet snap is dat als een motor op zijn kop staat hij juistem heel last heeft van in de bocht te vallen :?.
Arnaud
Contacteer:

http://ralf.nd4spdworld.com/~blaat/Rudy ... nieuwe_yz/ staan wat betere foto's van mijn yztje
MMMMM I'm lovin' it!! :D :D
Wat steekt dat blauw toch mooi af tegen dat groen, hè?!? :wink:
Mooi fietsje, Rudy! Hopelijk heb je er veel plezier van en bevalt je de overstap van rood naar blauw :P

Arnaud (die 't zelfde gedaan heeft.....)
www.noxian.nl
huskie

Nee rudy ik ben helaas weer niet geweest dit jaar.
Ik heb wel gehoord dat er een rijder heel hard is gecrasht, en dat hij 2 andere ook nog eens over hem heen kreeg.
Iemand iets van meegemaakt. Leeft die persoon nog?
En ff offtopic: Mooi macjientje hoor, gefeliciteerd.
Ik zie dat er al iemand met die vering is bezig geweest. Dat hoef ik dus niet meer voor je te doen, mooi.
Komt ie van een dikke rijder of... want het kan zijn dat er andere veren op zitten dan standaard. Heb je je sag al gemeten?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Contacteer:

huskie schreef:Nee rudy ik ben helaas weer niet geweest dit jaar.
Ik heb wel gehoord dat er een rijder heel hard is gecrasht, en dat hij 2 andere ook nog eens over hem heen kreeg.
En ff offtopic: Mooi macjientje hoor, gefeliciteerd.
Ik zie dat er al iemand met die vering is bezig geweest. Dat hoef ik dus niet meer voor je te doen, mooi.
Komt ie van een dikke rijder of... want het kan zijn dat er andere veren op zitten dan standaard. Heb je je sag al gemeten?
Hij viel vast voor onze neus , vond het niet echt lekker om te zien.... Een vriend van me zat helemaal vooral omdat zijn (oudere) broer in een rolstoel zit. Die dacht dat hij zijn been gebroken heeft maar ik heb er eigelijk niks over gehoord....
Mijn yamahatje komt weer van een vrouw af :lol: , volgens zeggen moet hij van de zelfde afkomen waar mijn vorige cr van kwam. De veerring is ook zachter dan std (iig dat idee heb ik , hij is weinig harder dan van mijn ex 125je). Ik heb hem net ff wat langer laten lopen , hij lijkt perfect te lopen. Hij rookte in het begin als een idioot (was bang dat die krukaskeerringen lek waren) maar het werd na een paar minuten stukken minder (heb er een 3-4 liter van mijn eigen benzine bij gedaan). Dus de benzine zal wel oud zijn geweest/erg vet gesmeerd of de versnellingsbak olie is op :lol: :wink:.

(rudy die bijna in de 3 achterover is gegaan :shock: )
john b

Ja hij leeft nog. Was toevallig op cursus vandaag en heb de man gesproken die m begeleidt heeft
'T was evengoed een nare blessure want hij had een pneumothorax(klaplong)
En vrijdag had er nog 1 een slagaderlijke bloeding in zijn mond had ivm het stuur willen eten de kaak bovenin afgescheurd
:shock:
Rudy
Contacteer:

john b schreef:Ik heb wel gehoord dat er een rijder heel hard is gecrasht, en dat hij 2 andere ook nog eens over hem heen kreeg.

Ja hij leeft nog. Was toevallig op cursus vandaag en heb de man gesproken die m begeleidt heeft
'T was evengoed een nare blessure want hij had een pneumothorax(klaplong)
En vrijdag had er nog 1 een slagaderlijke bloeding in zijn mond had ivm het stuur willen eten de kaak bovenin afgescheurd
:shock:
Had hij verder nog iets behalve die klaplong?
huskie

Eet smakelijk :cry:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
john b

vond je t niet genoeg :shock:
waarschijnlijk veroorzaakt ddor een gebroken rib dat gebeurt vaker bij een crash
KidDieX
Contacteer:

Ik heb dat ongelukje ook zien gebeuren, als ik me niet vergis was dat Boyd Cheyne op een KTM (nr71, ik zat boven de doorgang naar de paddock). Ging er hard af, en kwam dan op de baan nog een rijder of 2 tegen waarvan er minstens 1 hem vol raakte. Bleef inderdaad effe liggen, en is afgevoerd, ik dacht met iets aan de rug en de schouder.
Beste show vond ik van Tyler Evans, die kwam maar niet aan deftig kwalificeren toe, ondanks alle moeite ging hij even vlot weer tegen de klei. Wat een pitbull zeg. Tussen de laatste 2 voorrondes liep hij als een geslagen hond heen en weer (heb je 'm ook zien aandacht zoeken bij die televisie-babe? Exposure is belangrijk voor z'n sponsor moet ik toen gedacht hebben), bij de start van de finale was al duidelijk dat hij voor 100% ten aanval ging trekken. Agressief mannetje, leuke duelletjes met Short, maar hier kwam hij ook weer slecht uit. Zat ook in een dipje toen hij over de streep kwam, en op een 'Rawk Ty!' van mijnentwege kon hij niet echt met een glimlach antwoorden.
Als je dan kijkt naar het niveau van sommige rijders in de Eurocup is het toch een hemelsbreed verschil. Al bij al geweldige avond gehad hoor!
Rudy
Contacteer:

KidDieX schreef:(heb je 'm ook zien aandacht zoeken bij die televisie-babe? Exposure is belangrijk voor z'n sponsor moet ik toen gedacht hebben
heb je die tv babe gezien? , zou iedereen wel aandacht van willen geloof ik :wink:
KidDieX
Contacteer:

uiteraard heb ik die gezien, wat dacht je zelf? :wink:
ik heb er trouwens een verslagje van geschreven, lees meer op:
http://www.motor-europe.com/news/readar ... p?item=436

happy readings!
Plaats reactie