huskie schreef:Nee rudy ik ben helaas weer niet geweest dit jaar.
Ik heb wel gehoord dat er een rijder heel hard is gecrasht, en dat hij 2 andere ook nog eens over hem heen kreeg.
Iemand iets van meegemaakt. Leeft die persoon nog?
En ff offtopic: Mooi macjientje hoor, gefeliciteerd.
Ik zie dat er al iemand met die vering is bezig geweest. Dat hoef ik dus niet meer voor je te doen, mooi.
Komt ie van een dikke rijder of... want het kan zijn dat er andere veren op zitten dan standaard. Heb je je sag al gemeten?
Hij viel vast voor onze neus , vond het niet echt lekker om te zien.... Een vriend van me zat helemaal vooral omdat zijn (oudere) broer in een rolstoel zit. Die dacht dat hij zijn been gebroken heeft maar ik heb er eigelijk niks over gehoord....
Mijn yamahatje komt weer van een vrouw af

, volgens zeggen moet hij van de zelfde afkomen waar mijn vorige cr van kwam. De veerring is ook zachter dan std (iig dat idee heb ik , hij is weinig harder dan van mijn ex 125je). Ik heb hem net ff wat langer laten lopen , hij lijkt perfect te lopen. Hij rookte in het begin als een idioot (was bang dat die krukaskeerringen lek waren) maar het werd na een paar minuten stukken minder (heb er een 3-4 liter van mijn eigen benzine bij gedaan). Dus de benzine zal wel oud zijn geweest/erg vet gesmeerd of de versnellingsbak olie is op

.
(rudy die bijna in de 3 achterover is gegaan

)