DR 800 reismotor offroad gereviseerd en aangepast

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
stoker
Berichten: 52
Lid geworden op: zo jul 18, 2010 22:58
Locatie: Millen/Riemst (B)

WERELDMOTOR Ik heb van twee motoren één goede gemaakt, een reisenduromotor voor de lange afstanden en verre landen, geen electronica die kapot gaat en bij inlandse elke dorpssmit te repareren! De grootste éénpitter ooit gemaakt!
Deze motor is geheel opnieuw opgebouwd en in orde, weegt ongeveer 180kg!
Twee DR750 tanks samen 29 liter, 500 km actieradius, Laser Produro gereviseerde uitlaat, motor uit voorzorg gereviseerd: nokkenas, kop en kleppen, nokkenasketting en balansketting vervangen. 1000 km mee gereden na revisie, blok loopt mooi en start bij de eerste slag, nieuwe koppeling, 52pk, aluminium versterkt Renthal stuur, kofferrek voor Touratech of Zega koffers, 12V aansluiting voor navigatie in cockpit, gereedschap en kettingslotbox voor, heavy-duty aluminium slijkplaat, automatische Scott-oiler voor nieuwe ketting en tandwielen, nieuwe ronde spiegels, geen deuken of roest, dubbel LED achterlicht, gereviseerde 43mm voorvork met progressieve veren, bijna nieuwe banden K60 Heidenau, ultrasoon gereinigde carbs met nieuwe dichtingskit en sproeiers, vernieuwde lagers swingarm en balhoofd, nieuwe remblokken, verbrede zijstandaard, middenbok los erbij, nieuwe oliën en filters, lelijk maar functioneel schermpje, De tanks staan in drie lagen grondlak maar mogen een definitieve finish krijgen. Een wereldmotor om vol bagage mee te vertrekken! Ik verkoop hem omdat ik mijn twee motoren, deze suzuki DR800 en een BMW R1150GS wil inruilen voor één nieuwe F800GS.
0496-287540 Riemst
Iemand moet het doen...
twee XTtjes 500 gehad
één 1150GS, gehad
Eén Dr Big 800, gehad
Heb nu een F800GS en net een DR650se voor de lol
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

Hey Stoker,

foootoootjes is wel leuk, en prijsje er bij maakt het gemakkelijker :wink:
stoker
Berichten: 52
Lid geworden op: zo jul 18, 2010 22:58
Locatie: Millen/Riemst (B)

Sorry, het duurde even, maar de vraagprijs is 2400 euro. en dat is niet duur voor wat het is, het is ongeveer wat ik er aan uitgegeven heb zonder de uren (heel veel uren, maar ik doe het voor mijn plezier).
Ik ben inmiddels wel aan het ding gehecht en daarom gaat ie niet voor een 'kusje' weg. Dit weekend nog betere originele remblokken erop gezet, 60 euro, maar wat een verschil!

http://nl.kapaza.be/limburg/dr-800-reis ... 527927.htm
Iemand moet het doen...
twee XTtjes 500 gehad
één 1150GS, gehad
Eén Dr Big 800, gehad
Heb nu een F800GS en net een DR650se voor de lol
Plaats reactie