Zondag 25maart organiseert de BMCC weer een OTR , voor info zie http://www.motordrenthe.nl/
De weersvoorspelling ziet er goed uit dus kom allemaal.
Groet 2T fan
OTR BMCC Westerbork 25 Maart
Moderator: ghulst
-
Wij zijn er weer bij met een paar motors en een quad.
Laatste rit tot aan September zover ik weet.
Laatste rit tot aan September zover ik weet.
HM CRF 450 2007
Hallo allemaal,
Wij zijn weer druk in de weer om onze off the road rit 25 maart in Westerbork te organiseren. Het zal dit jaar nog wel een keer lukken.MAAR IK WIL IEDEREEN DIE ELKE ZONDAG OM EN ROND ONZE CROSSBAAN RIJDEN EN STUKKEN VAN DE OFF THE ROAD RIT!!!Vragen om hier mee op te houden anders is het feest voorbij.De landeigenaren zijn er zat van.En anders ik wel want ik wordt ook van het erf afgestuurd omdat ik namens de club verantwoordelijk wordt gesteld.Maar we gaan er van uit dat het vanaf nu allemaal goed komt, en de personen die dit lezen zelf wel weten dat het zo niet kan. Verder gaan we er 25 Maart weer een mooie rit van maken met een boel plezier. Houd de websites maar in de gaten voor alle info.
Met vriendelijke groet
Bram Gonlag
BMCC Westerbork MC Beilen
Wij zijn weer druk in de weer om onze off the road rit 25 maart in Westerbork te organiseren. Het zal dit jaar nog wel een keer lukken.MAAR IK WIL IEDEREEN DIE ELKE ZONDAG OM EN ROND ONZE CROSSBAAN RIJDEN EN STUKKEN VAN DE OFF THE ROAD RIT!!!Vragen om hier mee op te houden anders is het feest voorbij.De landeigenaren zijn er zat van.En anders ik wel want ik wordt ook van het erf afgestuurd omdat ik namens de club verantwoordelijk wordt gesteld.Maar we gaan er van uit dat het vanaf nu allemaal goed komt, en de personen die dit lezen zelf wel weten dat het zo niet kan. Verder gaan we er 25 Maart weer een mooie rit van maken met een boel plezier. Houd de websites maar in de gaten voor alle info.
Met vriendelijke groet
Bram Gonlag
BMCC Westerbork MC Beilen
wij komen uit de achterhoek met een paar man weer lekker mee tuffen in drenthe en hebben er behoorlijk zin in.
Als de baan er net zo bij ligt als vorig jaar wordt het weer één groot feest. één vraag: de route is behoorlijk ingekort...welke stukken zijn er uit??
Tot zondag.
Als de baan er net zo bij ligt als vorig jaar wordt het weer één groot feest. één vraag: de route is behoorlijk ingekort...welke stukken zijn er uit??
Tot zondag.
WR450f, 2004
EXC 520, 2002 exit
XR 400R, exit
XR 600R, exit
EXC 520, 2002 exit
XR 400R, exit
XR 600R, exit
Dat meende ik ook al!
Hopelijk zit dat stuk bos en aansluitend kerstbomen veld er nog wel in, dat was best leuk/varrierend!
Hopelijk zit dat stuk bos en aansluitend kerstbomen veld er nog wel in, dat was best leuk/varrierend!
verstand op nul en nadenken
Heerlijk gereden in westerbork, en complimenten aan de organisatie, geen rijen bij keuring, inschrijving, en hele mooie routes over de maisvelden, niet alleen maar rechtdoor maar echt een mooi parcour uitgezet, organisatie bedankt!!!!
-
Vandaag voor het eerst in al die jaren een rit niet uit kunnen rijden. Na 25km was ik de bout van mijn voortandwiel kwijt. Toch goed dat ik even keek. Jammer van de rit want het lag er goed bij. Beetje druk wel alleen.. gaat zo onderhand de spuigaten uitlopen met die drukte en het gedrang tijdens de eerste ronde dus ik denk dat ik toch maar eens een enduro ga rijden.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Wat een weertje wat een weertje!
Er zijn weer veel foto's geschoten vandaag, morgenvroeg/vannacht staan ze allemaal online.. Stonden bij 1 vd laatste bospercelen en bij het gammele bruggetje o.a.
http://www.oypo.nl/apo-foto
(forumleden pm even)
Er zijn weer veel foto's geschoten vandaag, morgenvroeg/vannacht staan ze allemaal online.. Stonden bij 1 vd laatste bospercelen en bij het gammele bruggetje o.a.
http://www.oypo.nl/apo-foto
(forumleden pm even)
Laatst gewijzigd door Boerr op ma mar 26, 2012 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ook ik een rondje westerbork gedaan op mijn trial brommert, niet echt succesvol kan ik je zeggen op de mais velden, in de bossen daarin tegen wel ,maar dat was er niet echt veel.Ook nog ontiegelijk op mijn plaat gegaan, kwam met stuur tegen verdringingshek aan en dus plat op m'n bek.Tenslotte bleef carburateur plank gas hangen en stopknop deed het niet, maar voor de rest een mooie rit.
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
-
Dat mintgroene trial ding? Stond er eentje bij me in de buurt bij de keuring.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Inderdaad een geweldige rit. Veel bouwland en dan niet alleen recht toe recht aan maar lekker slingeren. Naar mijn mening iets te weinig singeltrack. Het eerste bosperceel, hondestrontbosje wordt het genoemd, was super. Boomstammen, modder, elende....super.
WR450f, 2004
EXC 520, 2002 exit
XR 400R, exit
XR 600R, exit
EXC 520, 2002 exit
XR 400R, exit
XR 600R, exit
-
Was zeker mooi; lekker weer, mooie wallen op de maisvelden, eindelijk wat springbulten en zelfs een tunneltje , zo'n spiraal net als in de Wijk en lekkere drentse friet!
Top geregeld en totaal geen last van drukte als je niet direct om 10 uur start.
Top geregeld en totaal geen last van drukte als je niet direct om 10 uur start.
HM CRF 450 2007
-
Yep, dat was em.speedphreax schreef:Dat mintgroene trial ding? Stond er eentje bij me in de buurt bij de keuring.
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
-
Oh ja ,die zou ik graag willen ontvangen van jou ,altijd leuk voor later als ik oud ben(voor de sterke verhalen)Boerr schreef:En dan heb ik nog een foto van jou, niet te missen een trial tussen die enduro's
Fuck de 4 takt (-:
-
het was inderdaad een superrit
alle eer aan de organisatie; maar toch heb ik wat te zeuren
de afzettingen: levensgevaarlijk!!!!
overal stonden metalen paaltjes als afzetting, in het begin met een lint eraan
dat lint wordt er natuurlijk afgereden, en dan blijven die paaltjes alleen staan, mooi roest- en grondkleurig, en die zie je niet...
ook nog eens van metaal, lekker scherp bovenaan, geen bescherming erop
ik hoop dat er niets gebeurd is, maar het "saté-effect" spookte wel door mij heen...
alle eer aan de organisatie; maar toch heb ik wat te zeuren
de afzettingen: levensgevaarlijk!!!!
overal stonden metalen paaltjes als afzetting, in het begin met een lint eraan
dat lint wordt er natuurlijk afgereden, en dan blijven die paaltjes alleen staan, mooi roest- en grondkleurig, en die zie je niet...
ook nog eens van metaal, lekker scherp bovenaan, geen bescherming erop
ik hoop dat er niets gebeurd is, maar het "saté-effect" spookte wel door mij heen...
-
Hierzo een mooie aktie fotohuskie schreef:Plaats die foto van dat trial-ding ook even hier. Leuk
Ik mag dat wel, originele dingen. Offroad met een trialmachine