Eindelijk even een bericht ... Moest effe klooien met de MacBook en het forum. Normaal werk ik met fora met de iPad.
Nou, gisteren samen met mij zoon Rico, naar Amersfoort getogen om bij Frans te gaan kijken naar de BIG. Motorpak en helm lagen achterin de auto en de euris zaten in de knip.
Onderweg was het goed te rijden, in Amsterdam waren ze wel aan het pekelen, maar ik verwachte op de terugreis geen problemen.
Eenmaal in Amersfoort aangekomen, eerst de koffie bij Frans en de sterke verhalen

...... Geintje!
De BIG was wat ik ervan had verwacht : netjes en met de normale gebruikssporen. Maar in de uitvoering zoals ik hem in 1988 in de garage heb zien staan.
Motor ziet er zeer netjes uit, loopt lekker zonder nukken. Dus op naar het postkantoor.

- IMG_2306.JPG (122.14 KiB) 3651 keer bekeken

- IMG_2302.JPG (136.96 KiB) 3651 keer bekeken
Terug bij Frans weer aan de koffie en in het kloffie

Vanuit Amersfoort was het ca. 90 km naar Hoorn, maar we hadden geluk. Wel koud maar prachtige zonneschijn.
Even voor Amsterdam een koffiepauze gemaakt en de eerste kiekjes .....

- 6857004731_46d5e95dfa_o.jpg (131.41 KiB) 3651 keer bekeken
En Rico, die het Hibryde-bakkie naar huis moest rijden, ook natuurlijk even op de gevoelige plaat vastgelegd.

- 6857010461_0aa9558d00_o.jpg (162.19 KiB) 3651 keer bekeken
Tot aan Amsterdam rustig aan gedaan. Even wennen, maar de BIG laat zich makkelijk bedienen en rijdt heerlijk ontspannen. Na Amsterdam, de A7 op, en toch al een beetje het tempo opgevoerd. Volgens mijn begeleider reed ik veeeeeeeeelllll te hard .......
Eenmaal thuis aangekomen moest natuurlijk moeders de vrouw de nieuwe aanwinst ook bewonderen.

- IMG_2263.JPG (188.58 KiB) 3651 keer bekeken
Vandaag de garage, todat de tweede garage klaar is, opgeruimd zodat de Suzi naast de Beemer kan staan

- 6782980851_463ca16393_b.jpg (66.1 KiB) 3651 keer bekeken
Ik hoop op veel prettige en fijne kilometers. Frans bedankt! En je hebt er nog eentje, dus als de KTM niet meer wil

dan kun je altijd nog de DR nemen