Dus als ik het goed begrijp ben je een soort coachende voorrijder, die zonder GPS overal de weg weet, hele mooie paadjes kent, en altijd vantevoren weet waar en wanneer er een boswachter opduikt.
Mag ik een keer met je mee uit rijden ?
Ticanaf Consult voor de veiligheid, goede ervaring.
Moderator: ghulst
-
Zit dit ook in het basispakket?!?
Zo ja, kan het er uit?!?! Alsjeblieft!??!
Zo ja, kan het er uit?!?! Alsjeblieft!??!
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Geweldige opmerking Erwin!
Maar dit zijn wel de type mensen die met wichelroede het laatste restje water in een gortdroge woestijn kunnen vinden Handig volk om mee te nemen op buitenlandse rally (achterop vastbinden).
Maar dit zijn wel de type mensen die met wichelroede het laatste restje water in een gortdroge woestijn kunnen vinden Handig volk om mee te nemen op buitenlandse rally (achterop vastbinden).
ik dacht dat ik op de verkeerde site zat
Totdat ik al die geestige commentaartjes las. Toen wist ik het weer. Bedankt guys
en voor Ticanaf: succes, ouwe . May de husaforce be with you.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Tsja, persoonlijk vind ik dit een heel mooi bericht................................om tegen een vorstelijke vergoeding voor de forummakers bij de bedrijfsadvertenties te zetten.
voor de rest vind ik dat ik recht heb op mijn eigen problemen, en die kan ik prima veroorzaken zonder hulp
voor de rest vind ik dat ik recht heb op mijn eigen problemen, en die kan ik prima veroorzaken zonder hulp
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.