http://www.mynetmoto.com/index2.cfm?lan ... y=nl&ref=4
Pos. Artikel Einzelpreis (Euro) Menge Betrag (Euro)
1 MICHELIN, 130/80-18TT 66S, T63 62.90 62.90 LÖSCHEN
2 MICHELIN, 90/90-21TT 54S, T63 47.49 47.49 LÖSCHEN
--------------------------------------------------------------------------------
Zwischensumme: ... 110.39 €
+ 16% MwSt : ... 17.66 €
--------------------------------------------------------------------------------
Gesamtbetrag: ... 128.05 €
Deze prijs is incl verzendkosten naar NL
Bij Sommer kost dit setje T63 € 165,--
Iemand een voordeliger adres
goedkope banden
Moderator: ghulst
Dit zijn zekers gouden banden????Freek schreef:http://www.mynetmoto.com/index2.cfm?lan ... y=nl&ref=4
Pos. Artikel Einzelpreis (Euro) Menge Betrag (Euro)
1 MICHELIN, 130/80-18TT 66S, T63 62.90 62.90 LÖSCHEN
2 MICHELIN, 90/90-21TT 54S, T63 47.49 47.49 LÖSCHEN
Zwischensumme: ... 110.39 €
+ 16% MwSt : ... 17.66 €
Gesamtbetrag: ... 128.05 €
Deze prijs is incl verzendkosten naar NL
Bij Sommer kost dit setje T63 € 165,--
Iemand een voordeliger adres
-
- Site Admin
- Contacteer:
Die Versandkosten nach Holland sind gleich wie in Deutschland.
Bis 99,99 € 6,00 € / Ab 100,00 € liefern wir frei Haus.
Niet dus.
Op de rekening staat wel verzendkosten, dus teruggemaild dat de rekening niet klopt.
Krijg ik antwoord dat voor NL wel verzendkosten moeten worden betaald.
Hoewel dit maar € 6,-- is en ze dan nog steeds goedkoop zijn, hou ik niet zo van dit soort praktijken en heb ze dus gemaild dat ze de banden wel mogen houden.
Bis 99,99 € 6,00 € / Ab 100,00 € liefern wir frei Haus.
Niet dus.
Op de rekening staat wel verzendkosten, dus teruggemaild dat de rekening niet klopt.
Krijg ik antwoord dat voor NL wel verzendkosten moeten worden betaald.
Hoewel dit maar € 6,-- is en ze dan nog steeds goedkoop zijn, hou ik niet zo van dit soort praktijken en heb ze dus gemaild dat ze de banden wel mogen houden.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Wie weet het verschil tussen
130/80-17 65T en
130/80-17TT 65S.
De eerste kost 101.12 en de tweede 79.67 bij dat mynetmoto.
En heeft iemand wel eens een 140 ipv een 130 band gemonteerd?
Oene
130/80-17 65T en
130/80-17TT 65S.
De eerste kost 101.12 en de tweede 79.67 bij dat mynetmoto.
En heeft iemand wel eens een 140 ipv een 130 band gemonteerd?
Oene
Een vriend van me pakt het anders aan
Die gaat gewoon naar wedstrijden van Inters, en daar ziet ie tussen wedstrijden weleens van die gasten klungelen om nieuwe bandjes erop te zetten. Dan biedt ie gewoon aan om de banden voor hen te wisselen met de voorwaarde dat hij dan die "oude" bandjes mag houden
Mooi truuk, en zo heb je heel goedkoop mooie bandjes
Die gaat gewoon naar wedstrijden van Inters, en daar ziet ie tussen wedstrijden weleens van die gasten klungelen om nieuwe bandjes erop te zetten. Dan biedt ie gewoon aan om de banden voor hen te wisselen met de voorwaarde dat hij dan die "oude" bandjes mag houden
Mooi truuk, en zo heb je heel goedkoop mooie bandjes
Suzuki RM 250 2002 Mickael Pichon
Ik heb zojuist een bestelling gedaan bij "mynetmoto" voor 2 achterbanden (TKC80 en T63 TT 130/80-17) en een voorband(TKC80 TT 90/90-21). Maar ik kon alleen Duitsland of "other" opgeven, dus dan maar "other" en Goor.
Er staat verder dat je niet met nachnahme mag bestellen in NL, maar heb dit toch maar gedaan. En ik krijg warempel wel een bevestigings-email met alleen EUR 6,- aan extra kosten. Daar doe ik het wel voor.
Ik vraag me af of dit goed gaat...
Vast niet.
Maar hoe dan?
Zie ik later ook nog dat het waarschijnlijk EUR 12,- per pakketje kost van 2 banden.... Althans als het voor de Benelux gelijk is als voor Oostenrijk. Hummm, hoeveel dan voor 3?
Er staat verder dat je niet met nachnahme mag bestellen in NL, maar heb dit toch maar gedaan. En ik krijg warempel wel een bevestigings-email met alleen EUR 6,- aan extra kosten. Daar doe ik het wel voor.
Ik vraag me af of dit goed gaat...
Vast niet.
Maar hoe dan?
Zie ik later ook nog dat het waarschijnlijk EUR 12,- per pakketje kost van 2 banden.... Althans als het voor de Benelux gelijk is als voor Oostenrijk. Hummm, hoeveel dan voor 3?
Hee, hier staat weer iets anders. Als je met www.mynetmoto.com op NL klikt zie je deze tekst:
Motorbanden Onlineshop .... In Kürze auch in Ihrem Land !
Sie können jedoch jetzt schon in unserem Shop in Deutschland bestellen.
Die Versandkosten nach Holland für 1-3 Reifen betragen 10,00 €.
Bezahlung aus dem Ausland zu Zeit nur gegen Vorkasse.
Ach EUR 10,- wil ik ook nog wel betalen voor verzendkosten voor 3 banden. Maar ik vind toch het vooraf betalen terwijl ze niet eens weten in welk land ik woon toch wel wat bedenkelijk. Eerst maar eens afwachten welke reaktie ik krijg op mijn bestelling. Als er handmatig wordt teruggemaild wil ik het geld ook wel vooraf overmaken als ze tenminste alle gegevens doen voor een internationale gratis overboeking. Maar zo maar automatisch vooraf geld sturen op basis van de webinfo is me toch wat te mager om een goed vertrouwen te hebben in de afloop.
Ik heb vaak wat besteld in Duitsland bij KEDO, Louis en POLO en dat ging steeds met creditkaart en naar tevredenheid. Het liefst bestel ik m'n banden ook op deze wijze bij Louis o.i.d. maar dat kan niet.
Motorbanden Onlineshop .... In Kürze auch in Ihrem Land !
Sie können jedoch jetzt schon in unserem Shop in Deutschland bestellen.
Die Versandkosten nach Holland für 1-3 Reifen betragen 10,00 €.
Bezahlung aus dem Ausland zu Zeit nur gegen Vorkasse.
Ach EUR 10,- wil ik ook nog wel betalen voor verzendkosten voor 3 banden. Maar ik vind toch het vooraf betalen terwijl ze niet eens weten in welk land ik woon toch wel wat bedenkelijk. Eerst maar eens afwachten welke reaktie ik krijg op mijn bestelling. Als er handmatig wordt teruggemaild wil ik het geld ook wel vooraf overmaken als ze tenminste alle gegevens doen voor een internationale gratis overboeking. Maar zo maar automatisch vooraf geld sturen op basis van de webinfo is me toch wat te mager om een goed vertrouwen te hebben in de afloop.
Ik heb vaak wat besteld in Duitsland bij KEDO, Louis en POLO en dat ging steeds met creditkaart en naar tevredenheid. Het liefst bestel ik m'n banden ook op deze wijze bij Louis o.i.d. maar dat kan niet.