Hoe ga je het liefst offroad bij een evenement
- Roadbook ..................(papieren)
- Roadbook Digitaal.........(bv.Tripy)
- Systeem-D..................(in groep)
- Track........................(op gps)
- Andere...............(laat hier weten)
stem Poll
Stem deze poll
Moderators: ghulst, celsa, Djob
shulty schreef:Gestemd...
Ik ga voor de GPS track...maar dat wist jij al, hé...
mmmm...gaat gelijk op
-
ik heb gestemd op papier. maakt het allroad offroad rijden nog leuker vind ik
Hallo allemaal
Ik kan best aannemen dat rijden met een Tripy voor de meeste zeer aantrekkelijk is. Ik bezit zelf zo geen spul want ik zie het nut er niet van in daar ik dit enkel 2 à 3 keer per jaar zou gebruiken.
Bij gevolg rijd ik roadbook rittten met ne papieren roadbook.
Nu mijn multitasking skills zijn zo slecht dat ik zeer moeilijk mij kan concentreren op de weg en daar bij nog eens een wegaanwijzing op een stukske papier kan volgen.
Heb me dus een jaar of 4 geleden een GPS V van Garmin aangeschaft voor nen appel en een ei, een CD-ke gekocht van NGI waar je routes kan zelf kan op uittekenen op de digitale stafkaarten, en rijd zo al de hele tijd mijn eigen routes van waypoint naar waypoitn op mijn GPS
Wat ik niet begrijp is dat iemand die € 600 of meer uit geeft aan nen Tipy zonder probleem de route digitaal mag uitrijden bij bv de paasrit, en dat de rest het niet op zijn GPS mag over zetten, maar het met een rolleke moet doen????
Ik kan best aannemen dat rijden met een Tripy voor de meeste zeer aantrekkelijk is. Ik bezit zelf zo geen spul want ik zie het nut er niet van in daar ik dit enkel 2 à 3 keer per jaar zou gebruiken.
Nu mijn multitasking skills zijn zo slecht dat ik zeer moeilijk mij kan concentreren op de weg en daar bij nog eens een wegaanwijzing op een stukske papier kan volgen.
Heb me dus een jaar of 4 geleden een GPS V van Garmin aangeschaft voor nen appel en een ei, een CD-ke gekocht van NGI waar je routes kan zelf kan op uittekenen op de digitale stafkaarten, en rijd zo al de hele tijd mijn eigen routes van waypoint naar waypoitn op mijn GPS
Wat ik niet begrijp is dat iemand die € 600 of meer uit geeft aan nen Tipy zonder probleem de route digitaal mag uitrijden bij bv de paasrit, en dat de rest het niet op zijn GPS mag over zetten, maar het met een rolleke moet doen????
I just love the smell of 2_stroke
-
Ik sluit me volledig aan bij Harry's en Karel: Tripy: kan je je meer met rijden bezig houden.
Alhoewel ik hard getwijfeld heb tss D: als de groep ni te groot is en op elkaar afgestemd is da eigenlijk het leukste maar is niet evident in een evenement
Alhoewel ik hard getwijfeld heb tss D: als de groep ni te groot is en op elkaar afgestemd is da eigenlijk het leukste maar is niet evident in een evenement
Thierry, Hier heb je een punt, maar het is niet anders, indien jij ander apparaat hebt waar de bol/pijl in gezet kan worden met de gegevens die wij hebben mag je die voorstellen, Bv. de paasrit is een BOL/PIJL rit (al 27 jaar) en daar heb je nu eenmaal een systeem voor nodig waar je de BOL/PIJL mee kan lezen. Voor zover ik weet gaat gaat niet met een track.Boener schreef:Hallo allemaal
De "Poll" hier boven is nu juist bedoeld om te weten te komen of het misschien nodig is hier in de toekomst iets aan te wijzigen.
Wie weet, komt er een tijd dat er op verschillende manieren die veel besproken ritten worden aangeboden.
Een keer enkel als " Bol/Pijl " en een keer enkel op " track " en wie weet misschien later nog eens een keer in " Systeem-D " voor diegene die liever in groep rijden.
Everybody happy
-
celsa schreef: Wie weet, komt er een tijd dat er op verschillende manieren die veel besproken ritten worden aangeboden.
Een keer enkel als " Bol/Pijl " en een keer enkel op " track " en wie weet misschien later nog eens een keer in " Systeem-D " voor diegene die liever in groep rijden.
Everybody happy