Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Hey Ronnie, goed van je te horen!! Ik ben blij dat je er nog bij wil horen
Ik spreek natuurlijk voor mijzelf maar denk dat er meer zijn die zo denken.
Groet Frans
Ik spreek natuurlijk voor mijzelf maar denk dat er meer zijn die zo denken.
Groet Frans
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
welkom back Ronny
ooit vrienden van de Bigjes, altijd vrienden van de Bigjes
misschien dat we van de zomer je achtertuin nog eens kunnen vullen
greetz Futurist
ooit vrienden van de Bigjes, altijd vrienden van de Bigjes
misschien dat we van de zomer je achtertuin nog eens kunnen vullen
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Hey Ronny,
Fijn weer wat van je te horen, en vooral ook dat het wat beter gaat.
En natuurlijk heb je een plekje in ons hart, al wacht je tot ons rollatortijdperk dan ben je nog welkom
maar liever wat eerder en met een brommert naar keuze.
voorlopig veel plezier met de tenere.
Fijn weer wat van je te horen, en vooral ook dat het wat beter gaat.
En natuurlijk heb je een plekje in ons hart, al wacht je tot ons rollatortijdperk dan ben je nog welkom
maar liever wat eerder en met een brommert naar keuze.
voorlopig veel plezier met de tenere.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Hallo Carlo,
Birdversie die term ken ik niet maar deze tenere is een keer gereviseerd om de reis naar Dakar en buurlanden zonder problemen te kunnen uitrijden en nadien is er niet veel mee gereden geweest en zou nu ongeveer 20.000km hebben.
Kleur rood-wit met de dikke vette tank erop he.
Model tenere 600 1vj 1986-1987 en is van 1987.
Ik ben nog niet zo thuis met yamaha maar ik zal er snel achterkomen.
Ik moet nog effe afkicken van Honda he.............
En jongens fijn om terug iets van jullie te horen,ik begin terug met de volle goesting.
Treffen in mijn achtertuin,zal het in optie houden maar eerst moet er leven in de tenere komen die was even een beetje gedemonteerd voor stokage en de rest komt vanzelve.
Groetjes Ronny en van Gerke he..
Birdversie die term ken ik niet maar deze tenere is een keer gereviseerd om de reis naar Dakar en buurlanden zonder problemen te kunnen uitrijden en nadien is er niet veel mee gereden geweest en zou nu ongeveer 20.000km hebben.
Kleur rood-wit met de dikke vette tank erop he.
Model tenere 600 1vj 1986-1987 en is van 1987.
Ik ben nog niet zo thuis met yamaha maar ik zal er snel achterkomen.
Ik moet nog effe afkicken van Honda he.............
En jongens fijn om terug iets van jullie te horen,ik begin terug met de volle goesting.
Treffen in mijn achtertuin,zal het in optie houden maar eerst moet er leven in de tenere komen die was even een beetje gedemonteerd voor stokage en de rest komt vanzelve.
Groetjes Ronny en van Gerke he..
Altijd blij op mijn xletje
-
Ey Ronnie, eens erelid altijd erelid
Denk wel slim dat je een andere tuf hebt gekocht maar hoop dat je XL ook ooit weer eens bolt
Tot gauw!
Denk wel slim dat je een andere tuf hebt gekocht maar hoop dat je XL ook ooit weer eens bolt
Tot gauw!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Deze konden we echt niet laten liggen voor deze prijs Zappie,en dan het verhaal wat bij deze tuf hoort was echt mooi.
De vorige eigenaar heeft daarmee in de kranten gestaan en is ook een echte motor freak maar helaas zijn stal werd te klein en moest deze plaats maken voor andere projekten.
We zien wel waar we uit komen....morgen de uitlaat eens nakijken en een demper erin lassen of monteren met schroefjes we zien wel.
Groetjes Ronny
De vorige eigenaar heeft daarmee in de kranten gestaan en is ook een echte motor freak maar helaas zijn stal werd te klein en moest deze plaats maken voor andere projekten.
We zien wel waar we uit komen....morgen de uitlaat eens nakijken en een demper erin lassen of monteren met schroefjes we zien wel.
Groetjes Ronny
Altijd blij op mijn xletje
...Daar gaat de zondagsrust in Landsmeer ...
Moeten wij ook niet eens op zoek naar een clubhuis ?
LEO
Moeten wij ook niet eens op zoek naar een clubhuis ?
LEO
- de antrapper
Met garage
- Bijlagen
-
- clubhuis.jpg (10.01 KiB) 3815 keer bekeken
Big Bigger Tiger en weer Big
Volgens mij hebben wij daar al een clubhuis...
officiele reactie.....................
Contact tussen Stadsherstel en Hells Angels totale onzin
Gepubliceerd op: 15 februari 2012
Op www.stadsherstel.nl is het navolgende bericht te lezen.
Tot ontsteltenis van Stadsherstel Amsterdam is vandaag in het Parool gesuggereerd dat Stadsherstel contact zou hebben met de Hells Angels over verkoop van de voormalige Nederlands-Hervormde Kerk te Landsmeer. Stadsherstel benadrukt hierbij dat van enig contact met de Hells Angels geen enkele sprake is of is geweest.
In een gesprek met een plaatselijk blad uit Landsmeer is even aan de orde geweest dat een motorclubje eventueel belangstelling zou hebben voor een onderkomen in dit gebouw. Het betreft hier een hobbyclub voor bromfietsen die Stadsherstel momenteel al jaren onderdak biedt, maar die vanwege nieuwbouwplannen een nieuwe behuizing zoekt. De connectie met de Hells Angels is volstrekt uit de lucht gegrepen. Stadsherstel, met als aandeelhouder de gemeente Amsterdam, zal dit soort contacten nooit leggen.
De commotie wordt door Stadsherstel, met name voor de gemeente Landsmeer, buitengewoon betreurd.
Ook de gemeente Landsmeer betreurt de ophef die dit bericht teweeg heeft gebracht, vooral bij de inwoners van Landsmeer.
Gepubliceerd op: 15 februari 2012
Op www.stadsherstel.nl is het navolgende bericht te lezen.
Tot ontsteltenis van Stadsherstel Amsterdam is vandaag in het Parool gesuggereerd dat Stadsherstel contact zou hebben met de Hells Angels over verkoop van de voormalige Nederlands-Hervormde Kerk te Landsmeer. Stadsherstel benadrukt hierbij dat van enig contact met de Hells Angels geen enkele sprake is of is geweest.
In een gesprek met een plaatselijk blad uit Landsmeer is even aan de orde geweest dat een motorclubje eventueel belangstelling zou hebben voor een onderkomen in dit gebouw. Het betreft hier een hobbyclub voor bromfietsen die Stadsherstel momenteel al jaren onderdak biedt, maar die vanwege nieuwbouwplannen een nieuwe behuizing zoekt. De connectie met de Hells Angels is volstrekt uit de lucht gegrepen. Stadsherstel, met als aandeelhouder de gemeente Amsterdam, zal dit soort contacten nooit leggen.
De commotie wordt door Stadsherstel, met name voor de gemeente Landsmeer, buitengewoon betreurd.
Ook de gemeente Landsmeer betreurt de ophef die dit bericht teweeg heeft gebracht, vooral bij de inwoners van Landsmeer.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Dussss.............alles wat in de krant staat moeten we met een korreltje zout nemen ?BIG88 schreef:officiele reactie.....................
Dan zal het met de recessie ook wel mee vallen
LEO
Uhhh, volgens mij zijn de Angels als een brommerclubje (Kreidler Ploeg Oost) begonnen. Terug naar de roots?
- de antrapper
Zucht , ja vroegaahh scheurde ik ook nog rond met de 5 bak "Superbreitwant" 18 mm bing 11o km/h en heeeellleee slechte remmen,
vandaar dat ik die Big remmen altijd prima gevonden heb
alsof het gisteren was
vandaar dat ik die Big remmen altijd prima gevonden heb
alsof het gisteren was
TIP: DR staat weer een leuke SR42 op MP te koop die nog moet worden ingereden. Niet meer de oorspronkelijke kleurstelling, maar mag zeker gezien worden
Voor degenen die nog een BIG zoeken, zou ik zeker ff gaan kijken/ klikken.
http://link.marktplaats.nl/532048025
Voor degenen die nog een BIG zoeken, zou ik zeker ff gaan kijken/ klikken.
http://link.marktplaats.nl/532048025
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Kweet er alles van ja...............Those where the day`s my friend.de antrapper schreef:Zucht , ja vroegaahh ..........alsof het gisteren was
KS80 stickertje op de zijkap vervangen door een KS50 stickertje en gaan met die banaan.............werkte keigoed tot de rollerbank voor mijn wielen sprong
LEO
- de antrapper
Nha , ze begrijpen mij toch niet, het is meer"mijn dealer doet dit en dat"
"mijn dealer weet dat wel"mijn dealer.... mijn dealer...."
kortom andere wereld
"mijn dealer weet dat wel"mijn dealer.... mijn dealer...."
kortom andere wereld
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Als dat een "preview" is van jouw beginners off-road rit, dan moet er zéker een passend BIG transport geregeld worden en iemand die de berijders weer op de been kan krijgen.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.