husqvarna 610 start slecht

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
pat#79

hallo

ik heb een husqvarna 610 sm(elec start) deze start erg slecht moet heel lang doorstarten, heb de carburateur al eens doorgeblazen, nieuwe bougie ,accu is ook nieuw. het is net of hij geen benzine krijgt. hij vonkt wel constant.als hij eenmaal aan is loopt hij perfect.mischien weet er iemand wat dit kan zijn :?:
JoeBaR

kleppies stellen
4 strokes only !!
singlerider

Wat is het bouwjaar?
de oude 610 (E) hadden wel eens probleem met een uitgedroogd/gescheurd aanzuigrubber tussen carb en spruitstuk.
Noppy

Alstie geen benzine krijgt en je spuit startgas met een spuitbus in de luchtfilterkast dan zou hij direct 1 of 2 seconden goed moeten lopen.

Als je geen verschil merkt dan is het geen brandstofprobleem. Startgas koop je gewoon in een spuitbus bij de benzinepomp.
:toost:
pat#79

singlerider schreef:Wat is het bouwjaar?
de oude 610 (E) hadden wel eens probleem met een uitgedroogd/gescheurd aanzuigrubber tussen carb en spruitstuk.

hij is van bj 99. alvast bedankt dan kan ik daar eens naar kijken
pat#79

Noppy schreef:Alstie geen benzine krijgt en je spuit startgas met een spuitbus in de luchtfilterkast dan zou hij direct 1 of 2 seconden goed moeten lopen.

Als je geen verschil merkt dan is het geen brandstofprobleem. Startgas koop je gewoon in een spuitbus bij de benzinepomp.

heb ik al geprobeerd dan start hij net zo slecht.
pat#79

JoeBaR schreef:kleppies stellen

bedankt voor de reactie ik ga er meteen naar kijken ..
singlerider

Een 610 met elektrische start uit 99 is een TE/E uitvoering en heeft een afwijkend blok van de 610 te/tc.

Kijk ook eens naar de magneten van je ontstekings rotor , deze hebben de nare eigenschap om los te komen en geven dan wel vonk op de bougie maar niet op het juiste tijdstip.....

Op M-F is er een draad die je wellicht verder kan helpen. http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... -2-87.html
Plaats reactie