Ja maar niks waard als je soms ook op de cross baan rond tuft.Redski schreef:Wilde al reageren op die banden onzin maar Johnny07 is me voor. Ben het helemaal met hem eens. Typisch off-road geouwehoer over cross- of endurobanden.
Ik doe het ook al jaren zo, geen gezeur en altijd klaar.
Gratis deelname ONK enduro met offroadlicentie
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 137
- Lid geworden op: do nov 20, 2008 17:04
- Locatie: drachten
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
-
- Berichten: 228
- Lid geworden op: vr sep 05, 2008 20:22
- Locatie: QPO
... en ik twee motoren; een crosser en een enduro...wr450f'05 schreef:Daar heb ik dan weer een dubbele set velgen voor, eentje voor cross en ander voor offroad.
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
Dat word mij dan weer net iets te duur en te druk in de schuur, aangezien er ook nog een gewone wegmotor staat.silbertanne schreef:... en ik twee motoren; een crosser en een enduro...wr450f'05 schreef:Daar heb ik dan weer een dubbele set velgen voor, eentje voor cross en ander voor offroad.
Maar dat is dan ook nog een optie voor elke discipline een motor, maar dan moet je een beste portemonnee hebben en dan word die spreekwoordelijke drempel weer zo hoog.
CRF450X '08
Verschil in profielhoogte is toch een mm of 4 a 5 max? Ik rij nu op enduro banden en daar zit nog maar 7a8 op. Kwestie van gang houden en je komt overal doorheen.
Meer profiel is natuurlijk makelijker maar als het makelijk moest zijn zouden we er toch zoiezo niet aan beginnen
Ik heb ook de indruk dat de endurobanden het beter op de weg doen dan offroadbanden.
Meer profiel is natuurlijk makelijker maar als het makelijk moest zijn zouden we er toch zoiezo niet aan beginnen
Ik heb ook de indruk dat de endurobanden het beter op de weg doen dan offroadbanden.
Zal voor de meesten niets of nauwelijks iets uitmaken in rondetijden.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
-
- Berichten: 137
- Lid geworden op: do nov 20, 2008 17:04
- Locatie: drachten
Als je met daglicentie rijd hoef je niet met transponder te rijden(alleen weet je je tijden dan niet ,of zelf bijhouden) voor de rest:ja je moet er wat voor over hebben.
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
Ik dacht eigenlijk dat je verplicht was met een transponder te rijden, ook voor daglicenties. Maar ben niet zeker.
Zonder transponder doet de tijdwaarneming in ieder geval helemaal niks.
Zonder transponder doet de tijdwaarneming in ieder geval helemaal niks.
#777 - Mijn fotoboekenplank
Ik heb te horen gekregen dat voor de daglicenties of mensen die eenmalig op de otr licentie meedoen een transponder ter plekke kunnen huren voor 10,- zoiets.
Voor velen, waaronder mij, word een financiele horde alweer weggehaald. interssant
Voor velen, waaronder mij, word een financiele horde alweer weggehaald. interssant
verstand op nul en nadenken