Ervaringen met merken knee brace (EVS)

Deel jouw ervaringen met motoren en aanverwante artikelen.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Aad 525

Heb bij mijn laatste ritje lelijk mijn knie verdraait en m'n meniscus beschadigd.
Ben nu opzoek naar een set knee braces om dit in het vervolg te voorkomen en de beschadigde knie een beetje extra steun te geven.
Had al zitten kijken naar CTi 2 braces, maar daar zit geen bescherming aan de voorkant van de brace. Deze is gewoon open.
Bij EVS zitten kijken en die hebben de Vision. Deze ziet er wel degelijk uit en de dingen die ik erover kan vinden zijn allemaal positief.
Iemand nog ervaring met andere merken :?:
Als is de bagger nog zo diep, gas d'r op en geen gepiep!
Aad 525

Heeft er iemand ervaring met de EVS Vision en de RS7.
Welk van de 2 zit het comfortabelst en welke geeft de meeste steun.
Had gelezen dat de RS7 te veel in de laars steekt en je daar last van krijgt op je schenen.
WIE HEEFT ER HIER ERVARING MEE :?:
Laat het even weten, want ik wil ze toch wel snel aan gaan schaffen.
Noppy

Ik heb vier jaar met EVS Vision gereden.

Die begonnen toen een klein beetje door te slijten op het scharnier (bekleding).

Heb toen een set nieuwe Vision gekocht bij Brouwer Motors in Zwartebroek. De oude heb ik nog steeds; mag je wel eens een proefritje mee maken hoor.

Het enige minpunt van de Vision is dat er soms niet genoeg klit op de klittenband zit en dat je er dan een stukje bij moet plakken.

Pasvorm is goed. Geen pijn of drukpunten rond het deel wat in de laars verdwijnt.

Prijs is aangenaam voor mensen die preventief hun knieën goed willen houden.

Voor mensen die inmiddels klachten hebben zou een duurdere brace wellicht op zijn plaats zijn?
:toost:
Aad 525

Denk dat ik dan toch maar voor de RS7 ga.
Knieën zijn niet meer in topconditie, dus die hebben wel een extra beetje steun verdient.
Kreeg al de opmerking van meerdere kanten om met crossen te stoppen, maar dat vind ik weer een slecht idee.
Moet ik dan gaan dammen of zo? Lekker opwindend.
Plaats reactie