Deze jongen stond zondag ochtend tydens de OTR, op de crossbaan in Handel tot de assen in de blub. En kreeg mijn machine niet meer aan de praat..
Na een hulpbehoevende blik van mij richting een uitpuffende yamaha-rijder met snor liet deze gast zijn motor staan om mij ff uit de shit te trekken....Topper dat had ik nooit alleen klaar gekregen,..
Bedankt !!
Yamaha rijder bedankt !!
Moderator: ghulst
Fijne motoren die KTMetjes he.
Gelukkig was er een Jap in de buurt.
Sterk spul die Jappen he?
Gelukkig was er een Jap in de buurt.
Sterk spul die Jappen he?
Jammer voor je dat die vent met die videocamera het belangrijker vond opnames te maken ipv jou te helpen. De opnames zijn wel gelukt overigens, werden na afloop volop getoond! Je was trouwens niet de enige......
Weet iemand hoe het is afgelopen met die man die een zeer zware bloeding in z'n gezicht had opgelopen na een val op een maisveld?
Verder weer een geweldige rit!
Weet iemand hoe het is afgelopen met die man die een zeer zware bloeding in z'n gezicht had opgelopen na een val op een maisveld?
Verder weer een geweldige rit!
Die heb ik ook zien liggen met zijn gezicht helemaal onder het bloedRobje schreef:Weet iemand hoe het is afgelopen met die man die een zeer zware bloeding in z'n gezicht had opgelopen na een val op een maisveld?
Nu is het wel zo dat je in je gezicht al snel heel "zwaar" bloedt, ook bij relatief kleine verwondingen.
Jo VdB
En die rijder hebben jullie dus niet geholpen???????
Ik denk dat ie vast geen bedankje daarvoot plaatst.
Ik neem even gemakshalve aan dat er een hoop mensen gestopt zijn, net als ik, om te kijken of er nog hulp geboden kon worden. Dit was niet nodig omdat er al een aantal mensen ter plekke waren. Wij helpen elkaar niet waar?!?!En die rijder hebben jullie dus niet geholpen???????
By the way: hebben jullie ook zo genoten van de strakke organisatie, prachtig parcours, het grote aantal vrijwilligers, "goed weer"?
Volgend jaar weer!!!!
Welke van de aankomende ritten is vergelijkbaar met Handel?
Ik was degene die het berichtje plaatste of jullie niet geholpen hadden (ik ben geen "lid"van dit forum, ik heet Hans).
Ik schrok echt even want als je zo blij bent dat iemand je uit de blubber haalt en je vervolgens iemand met een bebleos gezicht laat liggen kan ik niet helemaal rijmen.
Uit het bericht kon il n.l niet halen dat er al mensen bij aanwezig waren.
Inderdaad is een gezicht vaak erger bebloed dan de verwonding is maar je weet het vaak niet.
Het was niet de bedoeling om jullie te katten, excuus als ik de indruk hiermee gewekt heb.
Hans.
Ik schrok echt even want als je zo blij bent dat iemand je uit de blubber haalt en je vervolgens iemand met een bebleos gezicht laat liggen kan ik niet helemaal rijmen.
Inderdaad is een gezicht vaak erger bebloed dan de verwonding is maar je weet het vaak niet.
Het was niet de bedoeling om jullie te katten, excuus als ik de indruk hiermee gewekt heb.
Hans.
Anonymous schreef:Ik was degene die het berichtje plaatste of jullie niet geholpen hadden (ik ben geen "lid"van dit forum, ik heet Hans).
Hans.
Beste Hans je haalt 2 mensen door elkaar .......