Op zich een goede zaak dat het niet georganiseerd word samen met de KNMV.
Maar nu komt het volgende nadeel nu moet ik hier een daglicentie voor hebben.
Staphorst 28 December 2011
Moderator: ghulst
Ik zie dat je op het inschrijfformulier gewoon je KNMV of MON licentie nummer kan invullen.
Heb je geen KNMV of MON offroadlicentie dan kan je een daglicentie bij de MON aanvragen omdat op de rit het offroadreglement van de MON van toepassing is,althans dat is wat ik denk.
Dat offroadreglement van de MON kan ik nergens vinden,ik lees alleen dat die verkrijgbaar is bij het secretariaat ?????
Heb je geen KNMV of MON offroadlicentie dan kan je een daglicentie bij de MON aanvragen omdat op de rit het offroadreglement van de MON van toepassing is,althans dat is wat ik denk.
Dat offroadreglement van de MON kan ik nergens vinden,ik lees alleen dat die verkrijgbaar is bij het secretariaat ?????
-
In Staphorst zijn ze niet zo moeilijk. Met die sneeuw twee jaar geleden was ik wat later en omdat er niemand niemand meer bij de keuringstent en de inschrijftafel stond, mocht ik van een AMBC-medewerker gewoon gratis rijden: "Gwoon gas gem'n joh!"... Omdat ik hemelsbreed 5 kilometer van Hofstede ben geboren, kon ik het goed verstaan! Hopelijk sneeuwt het dit jaar weer, want het was wel bijzonder!
http://vimeo.com/30659965
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
-
He Silbertanne, dan ga ik je zeker filmen met mijn nieuwe cameraatje. Inmiddels geoefend met die bewerksoftware en dat gaat al veel beter zo. Tis alleen een veel ta lang uitzoekwerk om 60 minuten film uit te zoeken op beeld ;o) hahahahahaha, dat moet je op de motor alvast bedenken lijkt me.silbertanne schreef:In Staphorst zijn ze niet zo moeilijk. Met die sneeuw twee jaar geleden was ik wat later en omdat er niemand niemand meer bij de keuringstent en de inschrijftafel stond, mocht ik van een AMBC-medewerker gewoon gratis rijden: "Gwoon gas gem'n joh!"... Omdat ik hemelsbreed 5 kilometer van Hofstede ben geboren, kon ik het goed verstaan! Hopelijk sneeuwt het dit jaar weer, want het was wel bijzonder!
Staphorst is niet de meest interessante rit vind ik. Het is wel bere gezellig en SUPER vriendelijk altijd daar. Ik heb het ook meegemaakt dat het eerst grasveld echt knijter zeikens verrot gereden was. Er stonden er best veel vast, maar met een beetje GANG lukt ALLES!
KTM en/of HONDA
-
knmv gevraagd of de licentie van hun hier ook goed voor is; dat is niet zo
wordt georganiseerd onder mon reglement, dus gelden ook de mon voorwaarden
dus je zult toch een mon-licentie moeten kopen
wordt georganiseerd onder mon reglement, dus gelden ook de mon voorwaarden
dus je zult toch een mon-licentie moeten kopen
Ach, de KNMV heeft afgelopen jaar goed aan ons verdiend, maar ik gun het de MON meer!
Zit er aan te denken om een off-the-road licentie van de MON te nemen voor 2012, mag je meteen verzekerd crossen/trainen op MON-banen.
Zit er aan te denken om een off-the-road licentie van de MON te nemen voor 2012, mag je meteen verzekerd crossen/trainen op MON-banen.
Alleen op MON banen en niet op KNMV banenNoppy schreef:Ach, de KNMV heeft afgelopen jaar goed aan ons verdiend, maar ik gun het de MON meer!
Heel veel banen zijn toch lid van beide bonden?Joop schreef:Alleen op MON banen en niet op KNMV banenNoppy schreef:Ach, de KNMV heeft afgelopen jaar goed aan ons verdiend, maar ik gun het de MON meer!
24 december 2011: Update Stapperster veldrit.
Vandaag is de off road commissie bezig geweest met het uitzetten van de Stapperster veldrit. De route licht er perfect bij, is 40 km lang er zitten 2 crossbanen in de route en tevens een diverse bospaden, maisvelden, en zandpaden.
Nationaal MX1 kampioen Klaas Hofstede heeft vanmiddag met een paar rijders de route gereden en deze is gewoon super om te rijden was de conclusie van Klaas Hofstede.
Dus kom op 28 december 2011 gerust naar Staphorst om de prachtige Stapperster veldrit te gaan rijden.
Vandaag is de off road commissie bezig geweest met het uitzetten van de Stapperster veldrit. De route licht er perfect bij, is 40 km lang er zitten 2 crossbanen in de route en tevens een diverse bospaden, maisvelden, en zandpaden.
Nationaal MX1 kampioen Klaas Hofstede heeft vanmiddag met een paar rijders de route gereden en deze is gewoon super om te rijden was de conclusie van Klaas Hofstede.
Dus kom op 28 december 2011 gerust naar Staphorst om de prachtige Stapperster veldrit te gaan rijden.
- allardcr250
Wij komen ook met een groep rijders weet zeker dat er een paar hele mooie stukken in zitten, verder zal er ook wel blubber te vinden zijn gezien de ervaring van de afgelopen jaren
In ieder geval blijft het de komende dagen droog dus....
In ieder geval blijft het de komende dagen droog dus....
cr250
Is toch vakantie, of niet?Noppy schreef:Gaaf! Ik heb speciaal een dagje vrij genomen.
Vanmorgen nog een stukje gereden en het was behoorlijk nat. Wel weer lekker na al dat eten!!
zo heerlijk 3 rondjes gereden in staphorst, ik denk dat niemand het zal geloven, maar het was gewoon superdroog.
het was stoof nog net niet maar was super, wel 3 mensen zien liggen onder een gouden dekentje, hoop dat het goed met ze gaat.
het was stoof nog net niet maar was super, wel 3 mensen zien liggen onder een gouden dekentje, hoop dat het goed met ze gaat.
- allardcr250
Ik geloof je zeker wel, ik heb er ook gereden, ook drie ronden van veertig km, en het was super
cr250