Whaa ... 'k heb weer wat tijd in de garage door kunnen/mogen brengen.
Weer een stapje in de buurt gekomen van wederom weer eens blubberen
Nu alleen nog een compleet uitlaatsysteem fabrieken
Nog wat beugeltjes en dingetjes aanpassen.
Frame spuiten en tank bekleden met camo
Afstellen en de blub in
...maar of ik dat in 2011 nog ga halen weet ik niet
Camo Crosser
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Je word kippig ... zijn geen buisjes maar kokers
Klop dus wel ja, heb ik gedaan om de zit wat te verhogen en de orginele lijn van de nieuwe tank en zadel te behouden.
Zit dus een heel nieuw gefabriekt subframe op.
Klop dus wel ja, heb ik gedaan om de zit wat te verhogen en de orginele lijn van de nieuwe tank en zadel te behouden.
Zit dus een heel nieuw gefabriekt subframe op.
Kwas net dit aan het checken : http://www.motorized.nl/camokat/DR4a.html en zag de kokertjes.
Dur zit een XR zitje en tank op en dat is bekender terrein voor mij
Valt tegen in tijd die "projectjes" hè.
LEO
Dur zit een XR zitje en tank op en dat is bekender terrein voor mij
Valt tegen in tijd die "projectjes" hè.
LEO
-
Leuk ding!
Hoop hem binnenkort eens te zien bij een ritje
Hoop hem binnenkort eens te zien bij een ritje
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
@ Zap: Thanks .... en ik hoop het ook... mwah, zal toch wel
@ Leo: Klopt ja, maar vandaag weer bezig geweest, 't is telkens maar een half uurtje dat je wat kan doen en soms dagen niet.
'k hoop wel dat alstie eenmaal klaar is de moeite waard is geweest
@ Leo: Klopt ja, maar vandaag weer bezig geweest, 't is telkens maar een half uurtje dat je wat kan doen en soms dagen niet.
'k hoop wel dat alstie eenmaal klaar is de moeite waard is geweest
Hej Leo,
Thank, 'k had 'm gezien ... het enige waar ik 'm voor nodig zou hebben is het motorblok en dan de voorvork als reserve
want de rest van mijn DR is verre van standaard
Thank, 'k had 'm gezien ... het enige waar ik 'm voor nodig zou hebben is het motorblok en dan de voorvork als reserve
En de wielen / CDI / draadboom en wat daar nog meer aan hangt ( er van uitgaande dat alles OK is ) ?CamoKat schreef:Hej Leo,
Je zou hem maar eens scoren voor een bosje juin.
Mocht je besluiten hem toch op te halen kom ff een bakkie doen op de terugweg, kan je meteen zien wat er van de aanbouw geworden is
LEO
Mja zo te zien mist er wel het een en ander
btw achterwiel van m'n camocrosser is van een DR750
btw achterwiel van m'n camocrosser is van een DR750
BIG88 schreef:Er kan natuurlijk wel iets mis zijn met de bedrading want zo te zien is de carb. er uit gefikt
Das heulemaal nie waar jonguh, jij bent teveel afgeleid door die kerstelf met dubbel D achterop oe BIG, die carb ligt gewoon nog op de plank in zijn skuurtje en die stuurt ie je na als je de fiets koopt....echwar...........samen met wat verkoolde draadjes die eraan vast gesmolten zitten maar waar ie ech nie van wit hoe da kumt.
Lekker laten staan dus............
LEO
Geeft nix joh ..... die is leuk zat, heeft geen dubbel D nodig ....... maar 't hadden wel extra pluspunten geweest
Waar zie jij die dubbel d dan? ik zie ze nie..... of heet ze Debora Dirksen ofzo
om weer ff terug on topic te komen .... vandaag subframe afgelast en zwart gespoten.
Tevens uitlaat passend gemaakt en gelast.
Nu moet ik nog nieuwe zijkappen maken en camospul vinden voor tank en zijkappen.
gaat de goeie kant op hiero
Tevens uitlaat passend gemaakt en gelast.
Nu moet ik nog nieuwe zijkappen maken en camospul vinden voor tank en zijkappen.
gaat de goeie kant op hiero
HIJ DOET HET!!!! ..... alleen moet ik eerst op zoek naar een nieuwe benzinekraan, deze lekt
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Rofl ... ik vrees wel dat ik er eens een keertje nieuwe zuigerveren in moet zetten .... 't staat fokking blauw hiero.
Volgende keer de deuren maar open zetten als ik 'm start
ff fotoupdate:
Volgende keer de deuren maar open zetten als ik 'm start
ff fotoupdate: