KTM dag 2011
Moderator: ghulst
Bob foto heeft er op z'n site staan en Thamelt sportfotografie ook.
Bij die laatste staan vooral foto's van op het terrein zelf. Hij had geen zin om te lopen denk ik....
Bij die laatste staan vooral foto's van op het terrein zelf. Hij had geen zin om te lopen denk ik....
dat zijn ook de enige die ik kan vinden , is de ktm dag niet meer intressant dan voor fotografie ?
was best leuk ritje ondanks we met ons *nieuwe* motoren toch klop kregen door iemand met een ruim 20 jaar oude husky
was best leuk ritje ondanks we met ons *nieuwe* motoren toch klop kregen door iemand met een ruim 20 jaar oude husky
BIERTAKT crossen en zuupn
Het bleek gewoon een fabrieksrijder te zijn geweest die gozer met die Hus,Was een test om te kijken hoelang dat spul nog mee kan gaan.
Paar weken later was ie ook nog een keer ergens gesignaleerd waar die iedereen het snot voor de ogen reed.
Paar weken later was ie ook nog een keer ergens gesignaleerd waar die iedereen het snot voor de ogen reed.
Hier staan er toch enkelen.JoeBaR schreef:fabrieksrijders in een simpel offroad ritje ??
maareh , ikkan nog altijd weinig foto materiaal vinden van de rit zelf , dit ondanks je bijna bij ieder stuk wel een fotograaf tegen kwam.
http://oypo.nl/pixxer.asp?id=31E2AEAB1B80B0D1