uit val

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
jack888

stel ik doe mee met een offroadrit en mijn motor houd er mee op hoe en wat gebeurt er word ik op gehaald of moet ik zelf terug lopen naar het renerskwatier ?
heeft er iemand ervaring mee ?
Conversatie tussen vader en zoon:
V:"Hee jongen, is jouw gaskabel te lang?"
Z:"Nee, hoezo"
V:"Omdat je nie doorrijdt
Noppy

Slepen met een kameraad over de weg.

Heb daar best wel wat ervaring mee; we hebben altijd wel een spanbandje of een touw bij ons voor dit soort noodgevallen.
:toost:
wr450f'05

Bij de meeste offroad ritten rijden mensen op het parcours om de boel in de gaten te houden.

Deze kunnen een rondrijdende bezemwagen waarschuwen die je op komt halen.

In Ruurlo heb ik er al eens gebruik van moeten maken en bij bijna alle offroad ritten heb ik er wel 1 zien rijden.
CRF450X '08
De Zandhapper
Contacteer:

Bij de meeste offroad ritten krijg je ook een label aan het stuur met daarop een telefoonnummer die je kunt bellen bij pech of ongelukken.
In Hengelo hebben ze dat helemaal goed voor elkaar gezien op de route bordjes staan voorzien van nummers, als je tijdens de rit onthoud welke nummer je het laatst gepasseerd bent kun je bij ongeval of pech de positie door geven zodat hulpdiensten ongeveer weten op welk traject u zich bevind.
jack888

ow ja oke dat is mooi dus dat is een meevaller als je alleen gaat ik heb namelijk niemand die ik ken die ook die riten rijden haha
Conversatie tussen vader en zoon:
V:"Hee jongen, is jouw gaskabel te lang?"
Z:"Nee, hoezo"
V:"Omdat je nie doorrijdt
allardcr250

Ok , ...maar als je niemand kent kun je op dit forum het beste een berichtje plaatsen,
Ik kan me niet voorstellen dat er uit jou buurt niemand is om mee samen te rijden (Twente/Achterhoek mega veel rijders) :toost: .
Is nog gezellig ook na de rit :toost: :D :D :D :D :D :D :D
cr250
Plaats reactie