Hallo,
Wat zijn de ervaringen en meningen over een enduro Gas Gas EC 300 uit 2001? De motor is aantoonbaar gereviseerd (bonnen e.d.).
Ik ben zelf niet ervaren met Gas Gas en kan er weinig over vinden op internet.
In de Trial zijn ze wel bekend en betrouwbaar, maar hoe zit dit met de enduro?
Graag jullie mening!
Gas Gas EC 300
Moderator: ghulst
verstand op nul en nadenken
Die van mij is van eind 2002 en na 180 uur maar eens een nieuwe zuiger in gezet. Eind 2005 ofzo. Daarna nooit meer de uren bijgehouden. Loopt nog steeds als een tierelier.
Het is een heel fijn blok omdat het vermogen er niet ineens in klapt terwijl er met de kraan open zat pk's aan boord zijn, ook voor op de maisplak.
Het is een heel fijn blok omdat het vermogen er niet ineens in klapt terwijl er met de kraan open zat pk's aan boord zijn, ook voor op de maisplak.
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
Henk heeft gelijk dat spul is eruggg goed en degelijk, gister ging hij met z'n gg 300 in geesteren als een beest tekeer.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Bedankt voor de reacties.
Hoe moet ik het mij het vermogen voorstellen?
Ik heb vaker op een KTM GS300 gereden welke meer een explosief vermogen heeft en lang door loopt.
Een Husqvarna 300cc enduro vond ik weer tegen vallen omdat deze weer totaal niet doorloopt in de toeren en vrij tam overkomt.
Dat explosieve hoeft van mij natuurlijk niet, maar de motor moet wel een beetje in de toeren kunnen lopen en dat nie thet vermogen in eens ophoud.
Hoe zit dit met de gasgas?
Hoe moet ik het mij het vermogen voorstellen?
Ik heb vaker op een KTM GS300 gereden welke meer een explosief vermogen heeft en lang door loopt.
Een Husqvarna 300cc enduro vond ik weer tegen vallen omdat deze weer totaal niet doorloopt in de toeren en vrij tam overkomt.
Dat explosieve hoeft van mij natuurlijk niet, maar de motor moet wel een beetje in de toeren kunnen lopen en dat nie thet vermogen in eens ophoud.
Hoe zit dit met de gasgas?
verstand op nul en nadenken
Ik ken jou rijnivo niet en dus ook jouw vermogens/voorkeur niet precies. Maar ze geven hem als hij fris is op voor 50 pk en da´s zat. Gewoon op tijd opschakelen, je hebt er zes he! Explosief is hij zeker niet, meer elektrisch en da´s fijn voor het klimwerk, samen met een redelijke hoeveelheid vliegwiel werking.
Als je alleen in maisplak denkt, dan zijn er dikkere te koop.
Je item begon overigens met `betrouwbaarheid`. Misschien eerst definiéren wat jouw gebruik gaat worden en dan een motor bijzoeken.
Als je alleen in maisplak denkt, dan zijn er dikkere te koop.
Je item begon overigens met `betrouwbaarheid`. Misschien eerst definiéren wat jouw gebruik gaat worden en dan een motor bijzoeken.
zon fiets komt bij mij ook elk jaar weer op de lijst maar is er helaas nog nooit van gekomen... Heb er wel al op verschillende gereden en dat is erg bevallen. In Bilstain goede traktie en goede voorvork, hier in limland voldoende vermogen en reserves in de vering. Plastik en onderdelen spotgoedkoop. De fabriek in Girona kom ik regelmatig langs maar nooit binnen. Met beetje mazzel wel eerstdaags rondje rijden met hun etalagerijder.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
- Berichten: 439
- Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
- Contacteer:
Een erg fijne en betrouwbare motorfiets. Die van mij is 3 jaar oud. Wat een smeuig motorkarakter!!!! Daarnaast een perfecte motorfiets om je hobby betaalbaar te houden. En wat die maisplakken betreft, daar kan ik me niet in vinden. Als ervaren rijder word ik nog steeds bang als ik het gas eens goed opendraai. Er zullen ongetwijfeld sterkere motorfietsen zijn.Maar waarom worden de 300 cc tweetakten dan ingedeeld in de klasse bij de allerkrachtigste motorfietsen in het WK enduro. En daar weten ze zelfs nog voorin te rijden ook. Kortom, snel, handelbaar, licht en betrouwbaar.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com