afgelopen weekend hengelo reed ik met een maatje mee die had een moderne transit. Het hele end 140 met 3 motoren achterin. Da's andere koek als mijn oude bus met max 95 en een hoop herrie.
Dus ik kijk wat om heen. Mijn bus is wegenbelvrij en dat maakt de stap financieel errug groot. Denk nu wat richting campertje. Daar is de wb nog vriendelijk.
Een t4 of t5 caravelle. maar weet iemand of daar wel 2 enduro's inpassen?
Stel me voor dat ik dan voor de gelegenheid stoelen ed er even uitwip. Keukenblokje kan wellicht blijven zitten, ook wel handig dus geen tussenschot oid erin.
Vervoer
Moderator: ghulst
Pas op met dingen eruit halen!!!!
Weet uit ervaring van een paar kennissen dat er wel eens gecontroleerd wordt door de RDW. Die komen dan gewoon bij je thuis aan de deur en vragen of ze het interieur van de camper mogen zien. Zitten er bepaalde dingen niet in, dan krijg je even een naheffing voor motorrijtuigenbelasting voor het rijden met een normale bus.
Politiecontroles en douane willen er ook nog wel eens naar kijken.
Misschien wel nuttig om te weten.
Weet uit ervaring van een paar kennissen dat er wel eens gecontroleerd wordt door de RDW. Die komen dan gewoon bij je thuis aan de deur en vragen of ze het interieur van de camper mogen zien. Zitten er bepaalde dingen niet in, dan krijg je even een naheffing voor motorrijtuigenbelasting voor het rijden met een normale bus.
Politiecontroles en douane willen er ook nog wel eens naar kijken.
Misschien wel nuttig om te weten.
Als is de bagger nog zo diep, gas d'r op en geen gepiep!