Beginners trainings dagje 20 november

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Leo

de antrapper schreef:Hoe laat komen ze jullie weer ophalen?
Als we beloofden voor het donker weer terug te zijn mochten we PI Vught even verlaten.

Ik neem een fototoestel mee voor een mooie fotosessessie dus doe je zondagse gebitje maar in Hans.
:mrgreen:

LEO
de antrapper

8) Check :mrgreen:
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Monstersmurf

Tot morgen!! als motor start en de mist niet nog dikker is geworden.. dan vind ik het noooiitt. 8)
Ennuh o ja als motor start... :oops:
charles22

helllp motor start niet ,anwb al gebelt hoop nu op tyd te zijn als hij nog aan wilt ??vorige week nog gereden
Bawdj

En hier nummer 2 :(
Gisteren avond, na een heerlijke poetsbeurt, heeft mijn DR vannacht besloten dat dit even teveel voor hem was en is spontaan benzine gaan huilen (???)
Met als gevlog dat mijn tuin nu naar een Shell station ruikt en mijn motor niet meer wil starten en/of lopen (F@#$^&*CK)
Zit ik hier met 5 banketstaven en een hevig teleurgestelde KTM rijder (die wel gewoon start).

De mist in het zuiden (Breda) is trouwens ook wel een pittige spelbreker.

Zal eens kijken of ik Futurist te pakken krijg om mijn DR eens flink onder handen te nemen.

ALLEMAAL HEEL VEEL PLEZIER VANDAAG !!!

(balen, balen, balen, balen, balen, balen, balen, balen..............)
Happily married but "single" in my spare time.............

DR800
ZZR1100
KTM500
charles22

sta nog te wachten op de anwb ,k.t hoop dat hij start met de kabels van de wagen ging hij niet aan ,maar ik sta klaar als hij loopt dan kom ik er aan
hvm

Wij moeten nog even een achterlichtje repareren dat gisteren de geest gaf. Goede moed dat dat gaat lukken, maar we zijn misschien iets later dan 11 daar.
charles22

ja laten we om 12:00 beginnen hahaha
hvm

Licht werkt weer, zijn er 1120 - 1130 met enig geluk...
Monstersmurf

Net terug van toekijken.. zag er leuk uit.. Volgende keer doe ik zekers mee.. hopelijk dan op noppenbande ne met goede rug.. Edwin nogmaals bedankt voor de pannekoeken!! :zwaaien:
de antrapper

8) De ANWB adviseerd alleen de weg op te gaan als het echt nodig is, was dit dus nou echt nodig?

Ja dit dagje was echt nodig , we hebben niet meer dan 90 m zicht gehad , wel minder, heen én terug :D koud, nat en blind dus
Maar ik ben wel blij dat ik gegaan ben, gezellig die " oude" koppen weer eens te zien, en natuurlijk ook
de nieuwe, Zappa bedankt voor je cursus, (ik heb gelukkig niet mee gedaan :D ) maar zag er erg leerzaam uit, Arjan B en Bert D vragen 100 euro voor een ochtendje ,dus :idea:

HansD
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
hvm

Maar zij mogen zich niet in onze eeuwige dankbaarheid verheugen! Zappa: nogmaals dank. 't was bijzonder leerzaam EN gezellig kennis te maken met iedereen. We komen elkaar zeker nog tegen.

Groet,

Hans (WRR) & Ellie (XT)
Edwin
Contacteer:

Wat sfeerbeelden van deze dag. Had even geen zin om er een mooie montage van te maken, dus ruwe beelden.

http://www.youtube.com/watch?v=3uypQ1B8lGE

Niemand buikpijn toevallig? :lol:

:zwaaien:
Assumption is the mother of all fuck ups
charles22

zo ik ben thuis hahah kon de weg nog vinden door de mist hahaha

zappa bedankt voor de cursus erg leerzaam ,ondanks dat ik iets was verlaat door een dode accu ,toch lekker bezig geweest 3 keer het zand geknuffeld hahah .erg leuk filmpje ,
swisstool

Was een leerzaam dagje.
Zappa bedankt voor de wijze les.
Leo

Kvond er ginne ruk aan, veel te veel zon, niks te vreten of te drinken en niemand deed zijn klep open en als ik het gevecht met "mijn album" gewonnen heb kunnen jullie hier alle foto`s zien: http://www.mijnalbum.nl/Album=8OIEZ446

LEO
Eindhoven de gekste
lummelke

Ook al een halfuurtje terug thuis, bedankt iedereen voor de fijne middag, wat een gezellige bende! :toost:

Zappa bedankt voor de leerzame tips en Leo en de rest natuurlijk voor de assistentie en de randanimatie! :D

Nu lekker lang douchen, ben verdikke onderkoeld van die ellendige mist, ik denk dat ik goed ga maffen vanacht. :mrgreen:

Groeten, Freddy
DR800Big 1990
Aprilia Caponord 2005
Zot
Contacteer:

kut senseo @#$%
Afbeelding
Leo

Zot schreef:kut senseo @#$%
Dat bedoel ik !
:lol:

Lummelke petje af hoor om 180 heen en 180 terug te rijden voor een dagje in de mist met andere BIGgers.
We zagen je op de terugweg nog tegen het gebouw van een benzinepomp aangeleund staan met naar wij denken een warme bak koffie in je handen en toen moest je nog zeker 150 km BRRRRRRR.......Afbeelding

LEO
lummelke

Klopt, ben bij het eerste het beste station gaan bijtanken omdat ik bij aankomst op het oefenterrein al een paar km's op reserve reed.

Zappa was ook erg streng geweest en had vermeld van max 8l benzine aan boord te hebben bij aankomst :evil: , hij moest het maar eens gecontroleerd hebben,.... :roll: :D

Groeten, Freddy
DR800Big 1990
Aprilia Caponord 2005
800S

ziet er naar uit dat het een geslaagde dag is geweest
filmpje is ook leuk......

deelnemers zijn echte bigbikkels geworden met deze weersomstandigheden > chapeau
en geen excuses om volgende ritjes niet aan te durven.... :wink:

greetz sander
MROE

Ik vond het ook een zeer leuke dag :D Nu alles in praktijk brengen.
Zeer veel bedankt vor de les.
Voor iedere oplossing is er wel weer een andere uitdaging.
KTM 1290 Adventure S, XL600V ta.
zappa.suzuki

Geen dank, was leuk om te doen :wink:

Blij te horen dat jullie er wel wat aan gehad hebben, en ondanks de mist een leuke dag hadden.
Ben ook wel trots op de beginners, die pikte het snel op en aan het eind van de cursus gingen ze best hard en mooi rond [ zie me vid]
Mooi die grote grijnzen op de rooie koppies te zien, beetje blijven oefenen en dan komt het helemaal goed met jullie :wink:

Heb 1 vid gemaakt, die is van bijna het eind van de cursus en stond toen wel van te kijken hoe goed jullie dat rondje deden 8) http://www.youtube.com/watch?v=C7giv38-xko

Ro van Snelmotoren Zeist, Hans en Edwin bedankt voor de koffie, pannenkoeken en party tent en de rest! 8)
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Zot
Contacteer:

kan een modje hem ff van de haak halen?

oja @#$% senseo is weer ontdooid
Afbeelding
Zot
Contacteer:

iemand die zijn oploskoffie mist? Kom het net tegen in de bus.
Afbeelding
Plaats reactie