Hallo,
Ik heb een probleem met mijn Suzuki dr 600.
Bij gas loslaten knalt ie uit de uitlaat, als ik hem niet op toeren hou slaat ie af.
Soms blijft ie wel even stationair draaien, maar na zeg 20 seconden pof uit.
Starten doet ie verders goed, en tijdens rijden alles goed.
Heeft iemand een idee waar ik dit probleem moet zoeken/oplossen?
Gr, Arwin
Knallen en afslaan
Moderator: ghulst
-
Veel kleine knallen = te arm
paar harde klappen = te rijk
paar oorzaken;
choke blijft hangen
valse lucht
gas naalden versleten
paar harde klappen = te rijk
paar oorzaken;
choke blijft hangen
valse lucht
gas naalden versleten
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- de crossgoeroe
komt de gasschuif wel makkelijk op statinair stand terug?(gaskabelwerking naar behoren?
omdat ie na 20 sec afslaat trilt ie misschien het laatste stuk langzaam naar beneden en staat je stelschroef te laag waardoor ie afslaat?
statinairstelschroef dus afstellen en gaskabel smeren (of is gerafeld en dus vervangen) icm je gashandle goed gangbaar maken?
vorige eigenaar met de sproeiers aan het wisselen geweest en er niet helemaal uitgekomen?
succes
omdat ie na 20 sec afslaat trilt ie misschien het laatste stuk langzaam naar beneden en staat je stelschroef te laag waardoor ie afslaat?
statinairstelschroef dus afstellen en gaskabel smeren (of is gerafeld en dus vervangen) icm je gashandle goed gangbaar maken?
vorige eigenaar met de sproeiers aan het wisselen geweest en er niet helemaal uitgekomen?
succes
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
Gaskabel is goed komt mooi terug.
Remmen reiniger geen effect.
Sproeiers doorgeblazen., niet verstopt.
Naald niet gecheckt!
Tijdens rijden viel mij op dat verlichting af en toe veller word? bij gelijke toerental.
Kan het ook stroomkwestie zijn?
Gr, Arwin
Remmen reiniger geen effect.
Sproeiers doorgeblazen., niet verstopt.
Naald niet gecheckt!
Tijdens rijden viel mij op dat verlichting af en toe veller word? bij gelijke toerental.
Kan het ook stroomkwestie zijn?
Gr, Arwin
meestal geeft suzuki dit soort fietsen een aparte spoel voor de ontsteking.
en vaak is het o-ringetje onder de vlotternaald houder slecht, als die een beetje lekt lust hij dat wel onder het rijden.
maar bij stationair loopt dan langzaam je vlotterbakje vol waardoor hij kan verzuipen.
en vaak is het o-ringetje onder de vlotternaald houder slecht, als die een beetje lekt lust hij dat wel onder het rijden.
maar bij stationair loopt dan langzaam je vlotterbakje vol waardoor hij kan verzuipen.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.