Offroad Markelo 6 November 2011

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
barry!
Berichten: 679
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:30
Contacteer:

A.s Zondag wordt er een offroad georganiseerd in Markelo.
Wie heeft er al eens mee gedaan en is de rit te vergelijken met bepaalde andere ritten?
Wordt het cross circuit ook bereden bij de offroad?

Graag jullie mening over deze rit :)!
verstand op nul en nadenken
KTM_Wimpie
Berichten: 57
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 11:27
Locatie: Utrecht

Silbertanne heeft nog 2 video's op youtube staan. Vorig jaar ging die niet door. Dit jaar wel hoop ik.
Man, het zijn allemaal gave ritten. Twee jaar terug zaten er wel wat springbulten in dacht ik. Een crossbaan weet ik niet meer. Dat dacht ik van niet.

Wat zijn de alternatieven he? Thuis op de bank zitten is ook zo wat. :shock:

Dus, op naar Markelo!
KTM en/of HONDA
silbertanne
Berichten: 227
Lid geworden op: vr sep 05, 2008 20:22
Locatie: QPO

Inderdaad Wimpie! En ik ben inmiddels bezig de filmpjes op Vimeo over te zetten. Markelo begint volgens mij met een stukje crossbaan en later zit er ook nog een afgraving in. Markelo is een mooie rit en zeker de moeite waard. Kijk even op www.vimeo.com/silbertanne daar staan de filmpjes.
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
Bartuz
Berichten: 211
Lid geworden op: di jan 10, 2006 23:55
Locatie: delden

Zekers een mooie rit.
Begint met een startgedeelte van de crossbaan.
Dan stukje door het bos en een paar paden en en maisvelden.
En een mooi stuk over de zandafgraving.
Daar zitten ook wel wat springbulten in.
Gewoon rijden want het is een donders mooie rit.
Tot morgen
Fuck de 4 takt (-:
De Zandhapper
Berichten: 59
Lid geworden op: vr nov 14, 2008 18:50
Contacteer:

Diegenen die vandaag offroad of Enduro Zelhem hebben gereden staan de foto's van Offroad nu online en enduro morgenvroeg!
Ook ik ben morgen in Markelo weer aanwezig om jullie te fotograferen!
Allemaal veel plezier morgen 8)
www.fowi.oypo.nl
Groeten Wiljan
harmktm
Berichten: 14
Lid geworden op: zo dec 21, 2008 22:09
Locatie: drentse heuvelrug

lekker gereden vandaag,leuke route vooral de zandafgraving,alleen een beetje veel asfalt.vroeg gestard,maargoed ook want na 9.15 stond er een erg lange rij bij de keuring.ook bij de inschrijving weer een lange rij.komen er steeds meer offroaders of lijkt dit zo/???
johnny07
Berichten: 141
Lid geworden op: wo jan 21, 2009 20:54
Contacteer:

Heerlijk 3 rondjes gereden in markelo, superrit, super georganiseerd.
ik zag nog iemand op een "van veen kreidler" rijden RESPECT.
johnny07
Berichten: 141
Lid geworden op: wo jan 21, 2009 20:54
Contacteer:

harmktm schreef:lekker gereden vandaag,leuke route vooral de zandafgraving,alleen een beetje veel asfalt.vroeg gestard,maargoed ook want na 9.15 stond er een erg lange rij bij de keuring.ook bij de inschrijving weer een lange rij.komen er steeds meer offroaders of lijkt dit zo/???
ik heb ook de indruk dat het steeds drukker wordt, is niet erg maar dan moeten ze meer keurpoortjes maken en meer mensen voor de inschrijving dan hoeft het geen probleem te zijn.
met alle respect voor de vrijwilligers die er elke keer weer voor ons staan/zitten.
Donnie
Berichten: 91
Lid geworden op: ma mar 29, 2010 18:45

Ook heerlijk gereden, alleen de prutel kapot. Ligt er ineens een dikke zwerfkei midden in het Maïsland. Achter tandwiel krom, ketting liep er daardoor af en ketting geleider bevestiging van de achterbrug afgebroken:( Dat wordt lassen
Husqvarna WR250 '05
singlerider
Berichten: 24
Lid geworden op: wo sep 14, 2011 21:33

Achtertandwiel was idd krom !!
(ik was je buurman met de rode 450 husq)

Ritje was SUPER, helaas door koppelingsproblemen van mijn maatje z'n KTM (......) maar 1 rondje ,inkl. tussentijds terugrijden voor een reparatie, kunnen rijden.

Alle vrijwilligers weer bedankt!
elmira66
Berichten: 3
Lid geworden op: zo okt 30, 2011 16:04

het was een geweldigge rit vandaag gezellig en goed georganiseerd 3 rondjes gedaan laatste halve rondje zonder achterrem iemand enig idee wie er allemaal foto.s heeft gemaakt
jalton
Berichten: 21
Lid geworden op: di jul 14, 2009 21:41

silbertanne
Berichten: 227
Lid geworden op: vr sep 05, 2008 20:22
Locatie: QPO

Lekker gereden op een prachtig parcours. Drie ronden gedaan, maar helaas brak tijdens het tweede rondje de bevestiging van de helmcamera (die gelukkig aan het veiligheidkoordje bleef hangen), dus niet al teveel beelden.
http://vimeo.com/31693333
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
Gebruikersavatar
KTM-Schuimpie
Berichten: 479
Lid geworden op: wo jul 02, 2008 19:11
Locatie: Bovenkarspel

Inderdaad een toprit weer!

Staat voor volgend jaar gewoon weer in mijn agenda.

Heb trouwens nog niet meegemaakt dat het zolang goed weer is, dat er geen natte rit is bij geweest, waar ik erg blij mee ben, die prutzooi heb ik weleens gezien na de laatste 2 jaar :)

GOED georganiseerd, en een echt gezellig gebeuren daar in Markelo!
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
KTM_Wimpie
Berichten: 57
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 11:27
Locatie: Utrecht

silbertanne schreef:Lekker gereden op een prachtig parcours. Drie ronden gedaan, maar helaas brak tijdens het tweede rondje de bevestiging van de helmcamera (die gelukkig aan het veiligheidkoordje bleef hangen), dus niet al teveel beelden.
http://vimeo.com/31693333

Sibertanne, kwam ik jou tegen onderweg trouwens? Jij reed met je maatje op de BMW dacht ik he? Als je nu volgende week bijtijds bent, dan moeten we eigenlijk eens op gaan rijden... Even bagger op die camera leggen! Zal ik anders ook zo'n ding kopen, dan film ik jou! (heb ik alleen iemand met te veel tijd hebben die het even in een filmpie verwerkt).

Initieel vond ik er erg veel verbindings-stukken tussen, ik kwam de eerste twee ronden er dan ook kraak-nieuw vanaf, de 3de ronde vlogen we nogmaals over dat parcout en ook toen dacht ik dat ik geen centje pijn had... thuis echter, ging het lichtje om 19:00 uur uit.. hahahah en vandaag spierpijn! hahahaha

Qua inschrijven duurde de keuring niet zo lang, het inschrijven me te lang maar al met al, als je vroeg bent gaat het lekker door...
Ook ik ben dankbaar voor de vrijwilligers hoor, zo is het niet... we blijven Nederlanders, die moeten klagen!
KTM en/of HONDA
barry!
Berichten: 679
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:30
Contacteer:

Tot nu toe was Markelo mijn mooiste rit wat betreft de variatie in kruip/sluip door, maar de minste aan verbindingsstukken.
Er zaten veel en lange verbindingsstukken tussen.
Hier kan de organisatie niks aan doen, maar ligt het meer bij de boeren die geen medewerking verlenen.
Is men bij Markelo dan zo ontvreden over ons sport? De crossbaan is immers ook al gesloten.
verstand op nul en nadenken
Gebruikersavatar
de crossgoeroe
Berichten: 179
Lid geworden op: wo okt 31, 2007 20:32
Locatie: thuis

Ja het was een super mooie rit. :D
Hulde aan iedereen die er aan mee heeft gewerkt om dit weer mogelijk te maken :toost: .
:zwaaien:
De verbindingsstukken vielen wel mee vond ik,want laat het nu eens 10 km op de hele route zijn dan heb je nog ruim 40 km onverhard over
en dat is dan toch een hardstikke mooie route!!!!!!!!
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
duclamb
Berichten: 23
Lid geworden op: zo feb 20, 2005 13:23

Het mooie najaar speelt ook een rol bij de druk bezochte ritten. Logisch want rijden door de dikke bagger ben je ook wel snel zat, toch ?
KTM_Wimpie
Berichten: 57
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 11:27
Locatie: Utrecht

duclamb schreef:Het mooie najaar speelt ook een rol bij de druk bezochte ritten. Logisch want rijden door de dikke bagger ben je ook wel snel zat, toch ?

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Persoonlijk vind ik het wel mooi om af en toe eens een dagje te bikkelen.
Uiteraard geniet ik maximaal van het mooie weer en kunnen we met zijn allen latgas, als het wat lastiger wordt (en daar was Markelo ook weer een voorbeeld van bij die blubberbak) dan zie je dat mensen toch een alternatieve route gaan kiezen. Jammer natuurlijk, want je schrijft je in voor een mooie gevarieerde rit lijkt me en daar hoort die blubberbak toch ook bij?

De mannen en de jongetjes worden zo gescheiden. :D
KTM en/of HONDA
Bartuz
Berichten: 211
Lid geworden op: di jan 10, 2006 23:55
Locatie: delden

gewoon volgas door de modderbak en mocht je vast komen te zitten dikke pech..
Fuck de 4 takt (-:
Plaats reactie