Klaar voor deze mooie, jaarlijkse rit!!!!!.
http://www.peelrijders.nl/index.php?opt ... view&id=47
Wie is er weer bij????
Peelrantrit Handel 2011
Moderator: ghulst
-
kom ook spelen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Moest verboden worden 2ritten op 1dag , dus eerst maar naar Handel en na de middag Ruurlo ofzo
-
Of zaterdag de ene en zondag de andere..... dat vind ik ook al jaren zo jammer...Bumper luc schreef:Moest verboden worden 2ritten op 1dag , dus eerst maar naar Handel en na de middag Ruurlo ofzo
KTM en/of HONDA
Misschien maar goed, anders werd het nog drukker in Handel!!
We zijn er weer bij en voor de liefhebbers, de noppenforum stickers zijn af te halen bij de rode paardentrailer.
Tot morgen
Tot morgen
Ik lees nu pas van de paardentrailer. Ik heb er nog ff staan praten, maar wist niet dat ie van Henkv is.
-
Henk zat er wel lekker bij
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
En ik ben zo lomp om Zot geen stickers mee te geven zo wordt er nooit reclame voor het forum gemaakt!!!
Super dag, super weer,super rit!!!!!!
Moest na 2 keer stoppen. Maatje van mij miste 7 spaken in zijn achterwiel. Het leek wel een attractieparkfiets met zo'n wokkelwiel
Had het wel een beetje gehad ook, met zo'n ongetraind lichaam. Dus het kwam eigenlijk wel aardig uit.
Nog iemand links voor de foto's????
Moest na 2 keer stoppen. Maatje van mij miste 7 spaken in zijn achterwiel. Het leek wel een attractieparkfiets met zo'n wokkelwiel
Had het wel een beetje gehad ook, met zo'n ongetraind lichaam. Dus het kwam eigenlijk wel aardig uit.
Nog iemand links voor de foto's????
Als is de bagger nog zo diep, gas d'r op en geen gepiep!
-
Wat een TOP-rit was het. Ook ik moest na 2 keer rijden de handdoek in de ring gooien. Conditioneel ging het gewoon niet goed en dan kan je beter stoppen dan in zo'n gele bus worden afgevoerd lijkt me. Keuring sloeg nergens op, het ging echt om de knaken zo leek het wel. Maar ja, wanneer doe je het als organisatie nu wel goed he?
TOP TOP TOP gereden, was het maar 2x in de week weekend!
TOP TOP TOP gereden, was het maar 2x in de week weekend!
KTM en/of HONDA
Was inderdaad een mooie rit. Goed georganiseerd (weer). 3 ronden gereden.
Mooie foto's op www.bobfoto.nl besteld.......
Mooie foto's op www.bobfoto.nl besteld.......
Dacht het al te ruiken........Sjokske schreef:Geweldig naar m'n zin gehad, voelde me vooral in de varkensstal wel thuis
Blijft toch Neerlands Mooiste