Strak plan, we gooien het in de groep.speedphreax schreef:Misschien een idee om hem ergens online neer te zetten als download?
The farewell of d'n Ad
Moderator: ghulst
- KTM-Schuimpie
Hier hetzelfde...... tjonge jonge Ad... wat een ellende de laatste tijden, hoop dat je het nu beter hebt.Wortel schreef:Dit is geen leuk bericht om te krijgen na terugkomst van vakantie...
Ad, dat er maar mooie paden zijn daarboven, wellicht kun je ze vast voor ons verkennen..
Familie veel sterkte gewenst..
Marcel
Sterkte aan de nabestaanden
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
-
- Contacteer:
Net terug vanuit het beloofde motorsport land (usa) en lees ook het trieste nieuws van het overleiden van Ad.
Familie, vrienden en alle overige nabestaanden gecondoleerd.
Familie, vrienden en alle overige nabestaanden gecondoleerd.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Ook terug op het Forum na enkele weken van inactiviteit hier ... en had het intussen wel al gehoord van Ad
Ad was 'ne speciale, maar wel ene van het goeie soort !
Sterkte aan zijn familie, zijn vrienden, zijn kennissen.
Jo VdB
Ad was 'ne speciale, maar wel ene van het goeie soort !
Sterkte aan zijn familie, zijn vrienden, zijn kennissen.
Jo VdB
Ook ik ben een tijd niet actief geweest hier.
Zonde van zo'n jeugdige kerel.
Geen woorden meer.
Sterkte aan alle nabestaande!
Zonde van zo'n jeugdige kerel.
Geen woorden meer.
Sterkte aan alle nabestaande!
# 442
Heel erg jammer dit te lezen! Het is lang geleden dat we samen eens een rit hebben gereden (en dat ik op het forum ben geweest) maar het was ook voor mij een fijne kennismaking met Ad.
R.I.P.
R.I.P.
Montesa Cota 315R
-
Al weer meer dan jaar gelden, ik denk nog vaak aan die prachtige momenten. Ik kan het ook nog steeds niet over mijn hart verkrijgen om hem te wissen uit mijn contacten .
Het gaat snel, maar hij leest hier nog steeds mee !
Juli vorig jaar al weer KlaasHouten Klaas schreef:Al weer meer dan jaar gelden, ik denk nog vaak aan die prachtige momenten. Ik kan het ook nog steeds niet over mijn hart verkrijgen om hem te wissen uit mijn contacten .
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Blijft toch vreemd, ik kan veel dingen vergeten in mijn leven, behalve dit.
Je bent de enige niet ..................Houten Klaas schreef:Blijft toch vreemd, ik kan veel dingen vergeten in mijn leven, behalve dit.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Ik blijf er ook regelmatig aan terug denken en daar moet je ook wel van genieten. Zeker in het offroad seizoen en al helemaal aankomend weekend in Handel. Ik draag nog regelmatig een ritje aan hem op als het een leuke was.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Tijdens de enduro van Bergeijk had ik er aan gedacht, omdat we tijdens de eerste enduro van Bergeijk met een aantal Forum leden elkaar daar voor het eerst getroffen hadden.
Tijd vliegt.
Tijd vliegt.
denk ook nog regelmatig aan hem. Hij was een van de eersten waar ik kennis mee maakte toen ik aan deze sport begon, zowat tien jaar geleden. Ondanks het feit dat ik er niets van bakkte en hij toch echt wel voor een grote jongen doorging, bleven we in contakt en volgens mij lachte hij mij stiekum uit maar was natuurlijk veel te beleefd om dat te tonen. Denk wel dat hij mijn doorzetten kon waarderen maar hij zij wel dat hij me te wild vondt en dat was iets wat hem vreemd was. Hoedanook, hij zal me altijd dierbaar blijven als aangenaam mens en als prima sportman. Het heilig geloof in de automatische koppeling heb ik van hem geerfd.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent