Idd superrit! Goede organisatie! Fijn weekend gehad helemaal leeg!
Foto's en filmpjes op aanvraag!
grtjs
Dries
4de Ronde van Vlaanderen
Moderators: ghulst, celsa, Djob
Ik heb het ook reuze naar mijn zin gehad dit weekend
Super georganiseerd, toffe routes, leuke herberg, zelfs een kamertje voor 2 gekregen, dus niks meegekregen van decibel limiet overstijgende nachtelijke activiteiten Eten was lekker, biertjes smaakte goed, gezelschap was goed, wat wil je nog meer ?
Wat een vettige bende zeg, het is lang geleden dat ik zo een hele dag alleen maar in vettige blubber, danwel vettige grasspoortjes, danwel enorme plassen water heb gereden...
Resultaat: ketting/tandwielen in 500 km even 5000km ouder geworden, had nog nieuwe gesinterde remblokken gestoken voor de rit, maar beiden zijn op, de achterste waren zelfs zondag morgen al op (remlicht was niet meer nodig, men kon mij van een paar km horen remmen )
Een garage vol met 10 kilo vezwaarde moto kleding en een oprit vol met modder en klei
Volgende keer doen we weer mee, alleen neem ik een extra setje remblokken mee.
Celsa, het was mij een waar genoegen om het hele weekend achter je aan te rijden, ik moest toch goed mijn best doen om je bij te houden We hadden een leuk clubje zo met Carlo en Cor, spijtig dat we niet de hele toer met zijn allen hebben uit kunnen rijden.
Veel foto's heb ik niet (Celsa stopt alleen als het heel dringend is ) alleen een paar van mijn uitstapje in wat ik dacht dat het gewoon weer een flinke waterpoel was.... Ik meende nog mooi langs het droge kantje te blijven rijden, maar mijn achterwiel gleed het diepe spoor in. Zin in de boel weer op het hoge te tillen hadden we niet, dus dan maar voorwiel ook in het diepe spoor en door het water rijden, niet wetende dat dat een ware drijfzand situatie was. Mijn motor stond direct vastgezogen, wielen wilde niet meer draaien en ik had zelfs hulp nodig om mijn voeten los te krijgen om terug op de wal te krabbelen...
Met ons 3en kregen we maar weinig beweging in de motor, maar gelukkig kwamen nog 2 sterke mannen helpen:
Super georganiseerd, toffe routes, leuke herberg, zelfs een kamertje voor 2 gekregen, dus niks meegekregen van decibel limiet overstijgende nachtelijke activiteiten Eten was lekker, biertjes smaakte goed, gezelschap was goed, wat wil je nog meer ?
Wat een vettige bende zeg, het is lang geleden dat ik zo een hele dag alleen maar in vettige blubber, danwel vettige grasspoortjes, danwel enorme plassen water heb gereden...
Resultaat: ketting/tandwielen in 500 km even 5000km ouder geworden, had nog nieuwe gesinterde remblokken gestoken voor de rit, maar beiden zijn op, de achterste waren zelfs zondag morgen al op (remlicht was niet meer nodig, men kon mij van een paar km horen remmen )
Een garage vol met 10 kilo vezwaarde moto kleding en een oprit vol met modder en klei
Volgende keer doen we weer mee, alleen neem ik een extra setje remblokken mee.
Celsa, het was mij een waar genoegen om het hele weekend achter je aan te rijden, ik moest toch goed mijn best doen om je bij te houden We hadden een leuk clubje zo met Carlo en Cor, spijtig dat we niet de hele toer met zijn allen hebben uit kunnen rijden.
Veel foto's heb ik niet (Celsa stopt alleen als het heel dringend is ) alleen een paar van mijn uitstapje in wat ik dacht dat het gewoon weer een flinke waterpoel was.... Ik meende nog mooi langs het droge kantje te blijven rijden, maar mijn achterwiel gleed het diepe spoor in. Zin in de boel weer op het hoge te tillen hadden we niet, dus dan maar voorwiel ook in het diepe spoor en door het water rijden, niet wetende dat dat een ware drijfzand situatie was. Mijn motor stond direct vastgezogen, wielen wilde niet meer draaien en ik had zelfs hulp nodig om mijn voeten los te krijgen om terug op de wal te krabbelen...
Met ons 3en kregen we maar weinig beweging in de motor, maar gelukkig kwamen nog 2 sterke mannen helpen:
650XChallenge'07, XT660Z Tenere '08, DRZ400e'02
-
Ja die Celsa is een beste slavendrijver
Helaba! oppassen gij hé mister Zappa!
Helaba! oppassen gij hé mister Zappa!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Dit wk Carlo, zit OVERdruk op het ogenblik!carlo schreef:Filmpjes?
Hoe is het met de pijn?
Yep, 15 en 16 October, ik ben al aangemeldshulty schreef:Al iets bekend voor dit jaar??? 15 & 16/10?
Grts,
Peter
Je kan kiezen met welke motor je rijd, all- of offroad
Er zit maar een paar km verschil in de RB's
Ja, toen was je echt ziek he Carlo, Je was precies ' Pietje de dood "carlo schreef:Vorig jaar was de moeite ,'s zaterdag doorgeworsteld maar zondag het grootste stuk over de gewone weg gedaan (voelde me als een dweil).
Twijfel nog voor dit jaar ...........
"Lijk"bleek zag je toen.
Net aangemeld voor dit super weekend! Prachtige route en 's avonds heerlijke bbq en gezelligheid troef . Het gesnurk ben je snel vergeten als je 's zondags na een heerlijk ontbijt weer op de moto mag.
Hopelijk moeten dit jaar niet alle laarzen op de verwarming om te drogen.
Tot dan,
Simon (Africa Twin)
Hopelijk moeten dit jaar niet alle laarzen op de verwarming om te drogen.
Tot dan,
Simon (Africa Twin)
Motorblok binnegebracht voor revisie ,ben benieuwd of ik hem tijdig terugkrijg.
Op de terugweg van de H van B klopte de piston boven tegen de benzine tank ....
Krijg toch het gezelschap van Joel en Dirk dus moet lukken.
Voordeel van zo'n blokje wissellen is dat alles nog eens fatsoenlijk ingevet en proper gemaakt kan worden(hé Simon)
Op de terugweg van de H van B klopte de piston boven tegen de benzine tank ....
Krijg toch het gezelschap van Joel en Dirk dus moet lukken.
Voordeel van zo'n blokje wissellen is dat alles nog eens fatsoenlijk ingevet en proper gemaakt kan worden(hé Simon)
Ik zou zegeen, ..ik kom ook helpen maar .....dan komt het niet goed denk ik
Vorige week blok binnen gebracht voor revisie,maandag eindelijk teruggehad .Snel alles terug gemonteerd,rijd gelijk een zonnetje.Voelde mij al de hele week ellendig ,zaterdagochtend was ik een wrak,maar afgemeld ,de hele dag op de zetel ,vandaag voel ik mij nog een dweil....jammer zo een prachtig weer.
Alléé.....kzijn dan toch nie alleen ....naar 't schijnt kan ik nogal zagen ....als ik nie goe bencarlo schreef:Voelde mij al de hele week ellendig ,zaterdagochtend was ik een wrak,maar afgemeld ,de hele dag op de zetel ,vandaag voel ik mij nog een dweil....jammer zo een prachtig weer.