Beginners trainings dagje 20 november
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- de antrapper
de 21e
Big Bigger Tiger en weer Big
-
Het word 20 november
Ik kijk nog ff of het alleen de cursus op het terrein word of ook een ritje er na, in dat geval word het een hele dag.
Mocht er iemand zijn die graag wil komen maar geen goede banden heeft dan heb ik een set wielen voor een DR 800 op noppen te leen, kom ik wel op de KTM.
Zorg dat je tank niet vol zit, een liter of 8 is meer dan genoeg voor de cursus en neem wat te drinken mee.
Ik kijk nog ff of het alleen de cursus op het terrein word of ook een ritje er na, in dat geval word het een hele dag.
Mocht er iemand zijn die graag wil komen maar geen goede banden heeft dan heb ik een set wielen voor een DR 800 op noppen te leen, kom ik wel op de KTM.
Zorg dat je tank niet vol zit, een liter of 8 is meer dan genoeg voor de cursus en neem wat te drinken mee.
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Jullie staan op de lijst ondanks jullie onverstandige motorkeus
Zit nu op 10 tot 11 man en vrouw, bijna vol dus
Zit nu op 10 tot 11 man en vrouw, bijna vol dus
-
uhM.. Mijn Big heb nie noppen noppen baden... is dat probleem? (mensen in siebengewald hebben gezien)
-
das voor mij geen probleem maar met glade banden word het en stuk lastiger maar je mag het proberenMonstersmurf schreef:uhM.. Mijn Big heb nie noppen noppen baden... is dat probleem? (mensen in siebengewald hebben gezien)
heb wel een set DR 800 wielen op noppen te leen
de antrapper schreef: de 21e
Ik heb eigenlijk wel zin om samen met de Antrapper de dames en heren af te leiden met ons geweldig adonische lichaam met daarbovenop een george clooney gelijkend hoofd.
Is er nog plek op de VIPtribune ?
LEO
-
Nou voorruit dan maar.. maar alleen als je een cursus sleutelen geeft aan de deelnemers
-
Dat word dan nog flink in het ziekenhuis bivakkeren tot die tijd1?.Leo schreef:de antrapper schreef: de 21e
Ik heb eigenlijk wel zin om samen met de Antrapper de dames en heren af te leiden met ons geweldig adonische lichaam met daarbovenop een george clooney gelijkend hoofd.
Is er nog plek op de VIPtribune ?
LEO
- de antrapper
nuhh ... ff doezen en klaar
en toen schrok ik wakker
-
lekkere bandjes hé , je staat op de lijst en kan dus mee.charles22 schreef:als er nog plaats is doe ik graag mee ,gisteren voor het eerst met de dr gecrosst wat een fun ,en wat een grip met die k760
Zit nu ongeveer vol.
super heb nu al zin ,was gisteren wel even te enthousiast dacht pak even een bergje haha maar halve wegen was het best glad en de motor ging niet verder haha je raad het al ik ging achteruit en op me bek ,hahah ach hebben we dat ook weer gehad ,moest er wel om lachen schade twee knipperlichtjes ,inmidels weer gemaakt .zit nog met een smile op me bek haha
-
Vast een voorles, leer aan om de koppeling met je wijs en middelvinger te bedienen, op die manier kan je de koppeling een beetje laten slippen en je stuur vast blijven houden.
Zo kan je het motor vermogen beter doseren bij klimmen en kruipsluip en schakelen terwijl je controle houd
Zo kan je het motor vermogen beter doseren bij klimmen en kruipsluip en schakelen terwijl je controle houd
-
Mag ik langs Leo gaan zitten op de tribune?
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
-
Prima, kan jij de beren op afstand houden voor hem
-
Vol.
Nu ja, ik heb 14 aanmeldingen en ga er van uit dat er een paar niet op komen dagen.
Ik kan er een offroad ritje aan vast knopen na de cursus, niet direct in de buurt maar de start iets van 20km verderop.
Legale rit en makkelijk, weet niet of er interesse voor is?
Zo ja dan cursus van een uur of 3- 4 en dan lunch en dan rit van een uur of 3-4.. word dan een lange zware dag voor de beginners
Als er interesse is voor is zoek ik nog een voorrijder op GPS, rij dan zelf achter/tussendoor.
Bij sneeuw of vorst in de grond gaat het niet door, regen maakt mij niet uit
Beschermende kleding verplicht, dus helm, laarzen/ stevige schoenen en handschoenen en pak.
Deelname op eigen risico!
Nu ja, ik heb 14 aanmeldingen en ga er van uit dat er een paar niet op komen dagen.
Ik kan er een offroad ritje aan vast knopen na de cursus, niet direct in de buurt maar de start iets van 20km verderop.
Zo ja dan cursus van een uur of 3- 4 en dan lunch en dan rit van een uur of 3-4.. word dan een lange zware dag voor de beginners
Als er interesse is voor is zoek ik nog een voorrijder op GPS, rij dan zelf achter/tussendoor.
Bij sneeuw of vorst in de grond gaat het niet door, regen maakt mij niet uit
Beschermende kleding verplicht, dus helm, laarzen/ stevige schoenen en handschoenen en pak.
Deelname op eigen risico!
- de antrapper
te huur gezocht " Vip tribune op wielen"
mocht die niet te vinden zijn scheur ik wel een stkkie mee in Jostie tempo
HansD
hip ?zappa.suzuki schreef:Vol.
Laatst gewijzigd door BIG88 op do okt 20, 2011 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
Ik heb de laatste tijd erg weinig motor gereden maar wil wel weer meer gaan rijden.
En hier weer eens wat vaker te komen.
Heb alleen absoluut geen geschikte Big voor deze ritten, maar heb wel zin om eens langs te komen.
Kan ik mijn plaatsgenoot Antrapper ook eens ontmoeten.
Kan dit?
Groeten,
Nathan
En hier weer eens wat vaker te komen.
Heb alleen absoluut geen geschikte Big voor deze ritten, maar heb wel zin om eens langs te komen.
Kan ik mijn plaatsgenoot Antrapper ook eens ontmoeten.
Kan dit?
Groeten,
Nathan
Ja hij is geel, kanarie geel!!
-
Bent zeker welkom om ff te burten,
plek en tijd komen een week van te voren je kant op
plek en tijd komen een week van te voren je kant op