hallo
ik heb een probleem met me crosser een rm ui 1996 als ik hem start met een schone boegie knettert hij een aantal keer en valt hij weer uit en is dan niet meer aan te krijgen als hij ook start komt er aardig wat witte rook uit . nadat hij is uitgevallen maak ik de bougie weer schoon doet hij weer hetzelfde . me koelvloeistof blijft gewoon op pijl en een maar van me rijd met een yamaha 125 uit 2000 op dezelfde benzine mix weten jullie wat dit meschien kan zijn
mvg
dave vree
rm 250 witte rook
Moderator: ghulst
witte rook is volgens mij altijd water.
dus miss heeft er toch iets water in heeft gezeten.
heel iets water is al genoeg .
gr
dus miss heeft er toch iets water in heeft gezeten.
heel iets water is al genoeg .
gr
Conversatie tussen vader en zoon:
V:"Hee jongen, is jouw gaskabel te lang?"
Z:"Nee, hoezo"
V:"Omdat je nie doorrijdt
V:"Hee jongen, is jouw gaskabel te lang?"
Z:"Nee, hoezo"
V:"Omdat je nie doorrijdt
ok bedankt denk dat het wel kan kloppen had vanmiddag me koelvloeistof eruit laten lopen was er blauw ingegaan en kwam er grijs uit denk dat de voet of koppaking wat lekt verdwijnt nagenoeg niks uit me radiateur dus een heel klein beetje is het steeds maar wat op me boegie komt en de boel ermee laat stoppen dus ff nakijken
bedankt
bedankt
ik heb de voetpakkinbg vervangen de koppapking had ik 2 x rijden terug vervangen maar nog hetzelfde probleem dat 3 x pruttelen dat hij uitvalt en heel veel witte rook uit me uitlaat kan iemand me vertellen wat het dan nog meer kan zijn alvast bedankt
-
- Berichten: 137
- Lid geworden op: do nov 20, 2008 17:04
- Locatie: drachten
Heb je de koppakking nu ook weer vervangen of alleen de voetpakking?
Elke keer als cilinder er af moet ,dan ook koppakking vervangen ,deze kun je niet weer gebruiken.
Elke keer als cilinder er af moet ,dan ook koppakking vervangen ,deze kun je niet weer gebruiken.
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
na na de voetpakking koppaking rechter krukas keerring vervangen te hebben komt er nog rook uit en loopt hij ff en valt hij uit en me boegie is dan vet ik rij 1 op 40 meschien dat het dan aan de olie in me benzine light me koelvloeistof systeem is geheel dicht had hem op me cylinder kop afgesloten en er op de andere kant opgeblazen de lucht bleef er gewoon in weten jullie meschien wat het dan nog kan zijn
zo te horen is het blok gewoon op.
het is ook al niet meer een van de nieuwste,15 jaar is niet niks.
als hij altijd goed is onderhouden kan het best.maar als je een paar beurtjes overslaat houd het snel op.
ik denk een grote revisie maar dan ook van het hele blok.
dan maar hopen dat het goed is.
en witte rook is water of koelvloeistof,mischien lekt hij toch in de kop omdat hij ff draait.
door de warmte gaat hij zich zetten en er is best veel geweld daar boven in die kop.
het is ook al niet meer een van de nieuwste,15 jaar is niet niks.
als hij altijd goed is onderhouden kan het best.maar als je een paar beurtjes overslaat houd het snel op.
ik denk een grote revisie maar dan ook van het hele blok.
dan maar hopen dat het goed is.
en witte rook is water of koelvloeistof,mischien lekt hij toch in de kop omdat hij ff draait.
door de warmte gaat hij zich zetten en er is best veel geweld daar boven in die kop.
Honda XR600R (sold)
Yamaha WR426F (sold)
Kawasaki Z1000 (sold)
KTM 250 EXC (sold)
Peugeot 100cc Speedfight 2 (sold)
Aprilia dorsoduro 1200 (sold)
Honda CRF450R (sold)
Husqvarna TE 300 MY016
Yamaha WR426F (sold)
Kawasaki Z1000 (sold)
KTM 250 EXC (sold)
Peugeot 100cc Speedfight 2 (sold)
Aprilia dorsoduro 1200 (sold)
Honda CRF450R (sold)
Husqvarna TE 300 MY016