BIGNLMeeting 23-25 sept. 2011

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie

Welk weekend in september

Peiling eindigde op vr feb 03, 2012 22:59

vr 2 za 3 zo 4 sept
2
18%
vr 9 za 10 zo 11 sept
3
27%
vr 16 za 17 zo 18 sept
3
27%
vr 23 za 24 zo 25 sept
3
27%
 
Totaal aantal stemmen: 11
Hammerite
Berichten: 6
Lid geworden op: vr jun 18, 2010 22:22
Locatie: Eijsden

Leo schreef:1. Leo
2. Iwan
3. frans
4. dr-big
5. mrLittle
6. zappa
7. CeeWee
8. Edwin
9. Sander
10. rogerramjet
11. Monstersmurf (plekkie op de slaapzolder gereserveerd)
12. Frankn als VIP
13. Muddywater als VIP
14. Hans
15. Onne
16. Shifty
17. Kingcoder
18. Henkpman komt ook met frank mee :wink:
19. Hammerite
ik kom graag eens kennis maken, rijden lukt wel en een biertje gaat er altijd in :wink:
Monstersmurf
Berichten: 433
Lid geworden op: di aug 18, 2009 16:49
Locatie: Amsterdam

Geen idee wie waar vandaan komt en hoe laat.. maar ik zal aftrappen:

Kom uit Amsterdam.. treintje vormen hoe laat en vanaf?? richting daar ??
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

ben wel in de buurt, maar ik denk dat ik vrijdagmiddag al aanrijd. (da's brabos voor vertrekken)
have BIG fun

D.F.M.T.
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

BIG88 schreef:... maar ik denk dat ik vrijdagmiddag al aanrijd....
Bende dan een keer vroeg afgewerkt ?
( das pas echt braboos :lol: ofnie !?! )

LEO
Gebruikersavatar
frankn
Berichten: 1185
Lid geworden op: wo aug 08, 2007 13:12
Locatie: Gieterveen

in utreg hebben we daar speciale afwerk plekken voor.
maar da's zeker wat anders? :roll:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
CrazyWezel
Berichten: 3279
Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

hahaha... doet me weer denken aan een fly-by na een offroadrit, probeerd leo iwan te foppen, traptie dr niet in.. :lol:
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Hoi Dames,

Ik ben op de vrijdag jullie ontvangstcommitee en ik vroeg me af hoe laat julie planning was te arriveren ?

Doe eens wat richttijden posten aub.

LEO
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Reken voor mij niet voor negen uur. Moet van ver komen :-) Kom wel met de auto met de big op een karretje...
Gebruikersavatar
frankn
Berichten: 1185
Lid geworden op: wo aug 08, 2007 13:12
Locatie: Gieterveen

Hoi Leo,
ik denk ook een uur of negen.
Moet gewoon werken vrijdag,
dus voordat ik alles op de rit heb... :wink:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
800S
Berichten: 1064
Lid geworden op: zo sep 16, 2007 17:08
Locatie: Bergen

Heren, ik kan er helaas niet bij zijn ivm werk.... :roll:

Het zou waarschijnlijk mijn laatste deelname aan een big-meeting zijn, en daarom vind ik `t balen dat ik er niet bij kan zijn.
Maar zolang big niet verkocht is is alles nog mogelijk :lol:

Ritjes etc stel ik nog ff uit ivm aanstaand vaderschap (binnen 2wk) en omdat ik big schoon wil houden voor verkoop.

Greetz and have fun...... Sander
Monstersmurf
Berichten: 433
Lid geworden op: di aug 18, 2009 16:49
Locatie: Amsterdam

Ik gok een uur of negen... Moet ook werken helaas..

Guido
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Moet ik nog iets van bier meenemen? Ben toch met de auto :-) Heb nog wat over van een verjaardag...

oj
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

ach ja, als je er van af moet :toost:

eigenlijk lusten wij het niet, maar voor jouw bier maken we een uitzondering :lol:
have BIG fun

D.F.M.T.
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

De weersverwachting voor Siebengewald vr za zo
vr 23 sep za 24 sep zo 25 sep
Min (°C) 12° 11° 11°
Max (°C) 19° 20° 21°
Neersl. (%)15% 25% 25%
Neersl. (mm) 0 mm 0,1 mm 0,1 mm

In heel die shitzomer van 2011 kiezen de biggers net het weekend uit met het mooiste motorweer van de wereld voor hun meeting.
:toost:

LEO
Monstersmurf
Berichten: 433
Lid geworden op: di aug 18, 2009 16:49
Locatie: Amsterdam

:multi: :smilecolros: :multi: :smilecolros: :multi: :smilecolros: :multi: :smilecolros:
Gebruikersavatar
frankn
Berichten: 1185
Lid geworden op: wo aug 08, 2007 13:12
Locatie: Gieterveen

wordt een race tegen de klok.
Gisteravond blokje in elkaar gezet met verse onderdeeltjes,
vanavond blokje erin lepelen.
Dan nog wat kleine dingetjes....
Gaat lukken! 8)
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Frans van Roosmalen
Berichten: 796
Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01

Hey Mannen,

Ik zal in de ochtend, als het goed is voor aanvang van de rit arriveren :roll: . Ik heb nl. een bruiloft vrijdagavond :toost: . Als het goed is heb ik ook navigatie dus Leo en/of Iwan als ik tijdens de rit moet mee navigeren dan hoor ik het wel. Uiterlijk donderdagavond moet ik de route dan wel hebben vrijdag kan ik hem niet meer overzetten. Ik hoef alleen de wieltjes nog te wisselen en dan is die BIG weer klaar voor wat blub :twisted:
Volgens mij wordt het weer een weekeindje met Brabantse beren :D
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Frans, je hebt de track van me :wink:

Ik kom pas zaterdagavond als het goed is
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
henkpman
Berichten: 60
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 13:44
Locatie: utrecht

henk komt ook zaterdag avond,met de big gr henk :D
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Ik wordt werkelijk sch**tziek van dat ding.... Ik heb nu van alles geprobeerd, maar ik krijg dat ding niet normaal aan het lopen. Zodra hij een beetje warm is, wil hij niet meer stationair lopen. Daar is werkelijk niet mee te rijden. Het had niet veel gescheeld of ik had hem in de vaart gereden :evil:

Maar goed. Ik kom niet op vrijdagavond, want er valt niet mee te rijden. Ik kom zaterdagavond wel een biertje mee drinken. Misschien heeft er dan nog iemand een idee.

Oene
Frans van Roosmalen
Berichten: 796
Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01

Vandaag voor het eerst gewerkt na mijn keeloperatie, dat viel dus vet tegen….. :evil: Ik heb dan ook besloten dat ik de rit niet rij maar zaterdag in de loop van de dag arriveer op de camping en dan gezellig mee eet, borrel en slaap. Om zondag gezond en wel weer te vertrekken. Ik baal hier onwijs van want ik kan me al bijna niet meer herinneren hoe het was om in de blub te rijden/glijden :wink:

Tot zaterdag!! :D
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

DR-Big schreef:Ik wordt werkelijk sch**tziek van dat ding.... Ik heb nu van alles geprobeerd, maar ik krijg dat ding niet normaal aan het lopen. Zodra hij een beetje warm is, wil hij niet meer stationair lopen. Daar is werkelijk niet mee te rijden. Het had niet veel gescheeld of ik had hem in de vaart gereden :evil:

Maar goed. Ik kom niet op vrijdagavond, want er valt niet mee te rijden. Ik kom zaterdagavond wel een biertje mee drinken. Misschien heeft er dan nog iemand een idee.

Oene
Afslaan stationaire komt door versleten gasnaalden/huzen.. komt rond de 50.000km.. wat is jouw probleem precies?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Frans van Roosmalen
Berichten: 796
Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01

zappa.suzuki schreef:
DR-Big schreef:Ik wordt werkelijk sch**tziek van dat ding.... Ik heb nu van alles geprobeerd, maar ik krijg dat ding niet normaal aan het lopen. Zodra hij een beetje warm is, wil hij niet meer stationair lopen. Daar is werkelijk niet mee te rijden. Het had niet veel gescheeld of ik had hem in de vaart gereden :evil:

Maar goed. Ik kom niet op vrijdagavond, want er valt niet mee te rijden. Ik kom zaterdagavond wel een biertje mee drinken. Misschien heeft er dan nog iemand een idee.

Oene
Afslaan stationaire komt door versleten gasnaalden/huzen.. komt rond de 50.000km.. wat is jouw probleem precies?
Als dat zo is heb ik hier nog zo'n setje (voor de dr750 carbs al weet ik niet of die hetzelfde zijn) zal moeten nakijken wat ik ervoor betaald heb maar als je nou zaterdag middag met Big komt rond 15.00 uur dan neem ik ze mee en kunnen we ff testen. als het niet werkt halen we ze d'r gewoon weer uit. Zijn we iig lekker bezig :wink: Werkt het wel dan maken we er een schappelijk prijsje van!
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

zappa.suzuki schreef:
Afslaan stationaire komt door versleten gasnaalden/hulzen.. komt rond de 50.000km.. wat is jouw probleem precies?
Als ik start loopt hij mooi stationaire, choke kan na een paar minuten dicht. Met dit warme weer sneller. Na een minuut of 7 rijden of gewoon stationair laten draaien, valt het toerental terug en slaat hij af. Gewoon doortrekken in de versnellingen gaat goed (al blijft hij bij 120 stotteren) Alleen met gasgeven of het gas een beetje open houden blijft hij lopen. Hij gaat dat ook knallen in de uitlaat. Als je rijdt en je laat het gas los, blijft jij eerst hoog in de toeren om daarna plotseling af te slaan. Dus je komt op een stoplicht af, laat je gas los, als je je koppeling inknijpt om terug te schakelen, slaat je motor plots af. En dan sta je dus voor het stoplicht te kl*ten om hem weer aan de praat te krijgen...


OJ
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Die naalden zien er niet versleten uit. De hulzen kan ik niet zien. Deze carbs die ik nu heb komen uit een Franse sloper. Model 90 (hetzelfde als ik heb), maar ik weet niet hoeveel km die gelopen heeft.

@Frans: ik waardeer het aanbod, maar ik het het karretje waarmee ik zou komen inmiddels afgezegd. Ik heb zelf nog een set liggen (met afgebroken draadbus) en ik zal eens kijken of die hulzen en naalden over te zetten zijn.

Heeft iemand weleens last gehad van lekke spruitstukken? Heeft de klepspeling hier iets mee te maken? Zou het helpen om die carbs eens ultrasoon te reinigen? Zo maar wat dingen waar ik ook aan zit te denken.

OJ
Plaats reactie