Hoe is de 2-daagse verlopen ?

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Freek
Site Admin
Contacteer:

Hoe is het gegaan in Zelhem :?:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
huskie

die zijn nog aan het feesten, denk ik :lol: Zijn natuurlijk hardstikke blij dat het afgelopen is :wink:
Zal even kijken of er al uitslagen staan, maar ik denk het niet.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
huskie

Gisteren waren Tom Hemmelder en Pedro tragter de sterkste. Vandaag is de route andersom, dus.... Maar helaas nog geen uitslagen op dit moment.
Zoals ik al zei: ze zijn aan het feesten.

edit:
In mijn toekomstige klasse(misschien) van + 40:
Henkzelf was gisteren 23ste.
Roestenburg stonds 2de maar is gisteren uitgevallen dus de Veteranen kampioen is/wordt Walhof.

Er deden echt veel eendagslicenties mee. Jammer dat bij mij het geld op was :cry: Ik zoek een rijke sponsor :wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
henkzelf
Contacteer:

feestje moet kunnen, toch? Gelukkig staan de uitslagen tegenwoordig heel snel op www.knmv.nl (via Sport naar Uitslagen Enduro). Daarom heb ik de resultaten van zaterdag pas vanmiddag na het thuiskomen verwerkt. Het was een hele fijne enduro met meer dan 1 uur 'proeftijd' per dag en daar zat op zaterdag dus nog een slotcross van 18 minuten over de GP baan van Halle in. Dat heb ik dan nog aardig overleefd na een week rugpijn die al voor Harfsen begon (en vandaag bijna over is; enduro=het beste medicijn). Vandaar mijn magere resultaten; Wopke was mooi 20e in zijn klasse met totaal 2.06.47 ; ik had zo'n 10 minuten meer nodig.
Kortom, de pret had groter kunnen zijn als ik fit was geweest maar toch tevreden; netjes uitgereden terwijl de uitvallers door blessures en motorpech niet van de lucht waren. De route was aardig maar ook door de droogte vrij makkelijk en ruim op tijd te rijden. De deelname was hoog en de sfeer was groots.
Volgend jaar allemaal meedoen aan de enduro's en goed geoefend raken dan kun je de afsluitende drie-daagse van Hengelo-Zelhem-Vorden ook meemaken (eenmalig tgv het KNMV jubileum).
jan
Contacteer:

1e dag uitgevallen door versleten ketting en tandwiel........ :oops: :oops:

2e dag na de 1e proef mijn voet tegen een paaltje gezet waardoor ik mijn voet verstuikt heb...........een beetje verveldende nasleep

mijn dank aan KLaas Smit die mijn spullen teruggebracht heeft en aan de mensen die me naar huis hebben gebracht....hebben

volgend jaar beter
huskie

Jeetje Jan, heb je er zo naar toegeleefd en dan deze deceptie.
Maar vertel eens, versleten tandwielen en ketting, hoe dat zo. Wat gebeurde er dan?
Enne hoe vondt je het verder zo'n enduro?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Gast

jan schreef:1e dag uitgevallen door versleten ketting en tandwiel........ :oops: :oops:
Aan een enduro begin je toch niet met een versleten kettingset!!!!
gast=jan

ja niet goed opgnelet, had een stalen achtertandwiel en dacht dat het wel los zou lopen is stom!!!! ik weet het....het zal me niet weer gebeuren.
minder vind ik dat ik nu op mijn voet nog steeds niet kan steunen en mischien toch maar fotos laat maken. Moet je dan altijd een verwijs briefje hebben van de huisarts zal wel he?
huskie

Niet als je naar de eerste hulp gaat en zegt dat het zojuist gebeurt is.
Heb ik ook een keer gedaan. Was geen probleem.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Wopke

:)

Ja de enduro 2-daagse was leuk in Zelhem, ben idd 20e geworden.
Over hele jaar 33e.
Kan volgend jaar alleenn maar beter toch?
:wink:

Hein heeft veel foto's gemaakt volgens mij, ook bij de slotcross.
Dat lag me dus helemaal niet op die zware crosbaan, daar moet ik volgende zomer maar verder op oefenen...

Nu eerst even rust en dan tot 10 januari in Enter...!

Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
jan(niet ingelogd)

update van jan...

Enkel bleef dik, toch maar even fotootje gemaakt....

gebroken en zes weken in het gips
huskie

Balen zeg. Gelukkig is Enter de 20ste of zoiets. Misschien redt je die :wink:
Enne via de huisart of rechtstreeks ziekenhuis?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
jan_nietingelogd

via de huisarts....
was ik maar meteen zaterdag naar 1e hulp gegaan...dan had ik iig nu 5 dagen eerder uit het gips gezeten ..
Mijn baas was er ook al niet blij mee
de 3e week van januari heb ik wintersport geboekt....
10 januari is de eerste enduro....enter

Maar het kon allemaal erger.....

Groeten jan
Plaats reactie