F*CK weer mijn neus gestoten op het forum
iemand met wie ik een deal had zijn fiets te kopen als donor heeft zich terug getrokken;
ik ben dus nog steeds op zoek naar:
tank
tupperware tank en snavel liefst onbeschadigd
ophang spul originele uitlaten
ruitje
los plastic werk rond ruitje
afdek plaatje rekje
dit is zo'n beetje het belangrijkste(hij staat alweer te lang stil zodat ik zeker nog wat vergeet en kan de vorige vraag niet zo snel vinden)
greetz Futurist
(nog steeds) donor SR43 of delen gezocht
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Contacteer:
ligt het dan wel aan het forum..? 

gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
NEEEEE, LIGT ZEKER NIET AAN HET FORUM.
Is mijn .?.?.? Ook hier wil ik gerust de hele mail wisseling copieëren hoor...........
lijkt me weinig zin te hebben, verschillende mensen hier op het forum weten dat ik gewoon accoord ga als het me aan staat en direct het geld over maak. Duidelijk toch. Ik heb blijkbaar de pech of zo naief te zijn mensen te treffen die moeite hebben een afspraak na te komen.
Discussie gesloten.................................liever meer energie steken in het zoeken zodat ik weer eens op een Big kan rond hobbelen. alleen jammer dat mijn werk op het moment zoveel vrije tijd in beslag neemt.
greetz Futurist
Is mijn .?.?.? Ook hier wil ik gerust de hele mail wisseling copieëren hoor...........
lijkt me weinig zin te hebben, verschillende mensen hier op het forum weten dat ik gewoon accoord ga als het me aan staat en direct het geld over maak. Duidelijk toch. Ik heb blijkbaar de pech of zo naief te zijn mensen te treffen die moeite hebben een afspraak na te komen.
Discussie gesloten.................................liever meer energie steken in het zoeken zodat ik weer eens op een Big kan rond hobbelen. alleen jammer dat mijn werk op het moment zoveel vrije tijd in beslag neemt.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
Heb het 1 en ander liggen waaronder een tank maar die doe ik niet graag weg dus doe maar een bod..
Ruitje heb ik gebruikt = het plastic er om heen en evt het sub frame +
Afdek plaat van het rekje
en een snavel en tank kuipwerk, maar niet in orginele kleur en onbeschadigt maar wel bruikbaar..
ophang beugels ontbraken bij de uitlaat die ik laatst demonterde maar misschien heb ik ze van een andere nog liggen, zal eens kijken van de week..
Ruitje heb ik gebruikt = het plastic er om heen en evt het sub frame +
Afdek plaat van het rekje
en een snavel en tank kuipwerk, maar niet in orginele kleur en onbeschadigt maar wel bruikbaar..
ophang beugels ontbraken bij de uitlaat die ik laatst demonterde maar misschien heb ik ze van een andere nog liggen, zal eens kijken van de week..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997