Slowakije

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
frans

Noppenvrienden,

Ik ben na lange tijd weer eens terug op dit forum. Leuk om een aantal "Oud-gedienden" hier nog immer actief te zien!

Mijn vraag om info betreft deze: Heeft Slowakije recent een wet van kracht laten worden die vergelijkbaar is met het Belgische Bosdecreet?
Ik vernam namelijk dat het in Slowakije niet meer legaal is om offroad te rijden. Slechts officiele wegen zouden nog bereden mogen worden.

Wie kan nadere info verschaffen?

Vriendelijk groetend,

Frans
Geraldklx

frans

Hallo Gerald,

Bedankt voor jouw bijdrage!
Hoewel de NL-vertaling van deze Slowaakse teksten enige vrije intepretatie vergen geeft het wel een behoorlijk beeld.
Te bestraffen met een gevangenisstraf van max. één jaar vind ik geen echte uitnodiging om nog eens wat euro's naar dat land te brengen.

Nogmaals dank!

PS
Ben jij dezelfde Geraldklx als die op dat Duitse KLX forum?
Geraldklx

frans schreef: als die op dat Duitse KLX forum?
ja, we hebben al eens contact gehad via mail.

tik maar eens slowakei enduro verboten in dan kom je op sites en zie je hoe de slowaken daar mee om gaan. maar ook de oostenrijkers.

of Tschechie

Allemaal het gevolg van toetreding tot de EU en harmonisatie.
frans

Slowakije wordt door mij bijgeschreven op de lijst van (erg) mooie herinneringen. Ik vind het geen prettig idee om daar nu nog weer te gaan rijden. De corrupte dienders daar gebruiken natuurlijk deze wet om het eigen inkomen aanzienlijk op te krikken..........of -nog erger!- gaan daadwerkelijk hun handhavingstaak uitvoeren.

Hongarije is dan de volgende optie. Ongeveer even ver weg.
Heeft iemand tips en/of ervaringen?

Ik verneem daarover graag!

gr v Frans
frans

Even weer actueel maken op dit forum. Zijn er forumleden die info hebben over mogelijkheden in Hongarije?
Graag verneem ik daarover.

bvd en gr van Frans
Plaats reactie