Husqvarna 2010 - 2011
Moderator: ghulst
Heeft er iemand al ervaringen met de nieuwe Huskies?
ik hoop ergens in augustus meer ervaring te hebben met de husky's
maar dat is niet meer dan 1 dagje sturen
maar dat is niet meer dan 1 dagje sturen
Nieuwe site voor alle allroad/offroad en rally gerealteerde testen/reviews/impressies enz enz....
hmm de husky gaat het niet worden voorlopig, 2012 modellen komen eraan medio september.
2011 motor is niet meer bij de importeur.
Nieuwe site voor alle allroad/offroad en rally gerealteerde testen/reviews/impressies enz enz....
Dat is nieuw voor mij.oossie schreef:hmm de husky gaat het niet worden voorlopig, 2012 modellen komen eraan medio september.
Misschien dat ik voor komende zondagochtend de Demo van de dealer mag proberen. Dan heb ik meteen een ervaring zoals hij echte gebruikt gaat worden.
-
Ene uit onze groep heeft zich zeer recent een 2010 demo 350 4T gekocht. Hij is er zeer tevreden over. Hij komt van een KTM 530 (ik meen 2009). Type parcours: Balades, Extreme en FMB ritten.Rolando schreef:Dat is nieuw voor mij.oossie schreef:hmm de husky gaat het niet worden voorlopig, 2012 modellen komen eraan medio september.
Misschien dat ik voor komende zondagochtend de Demo van de dealer mag proberen. Dan heb ik meteen een ervaring zoals hij echte gebruikt gaat worden.
350 lijkt me wat aan de lichte kant, maar wel wendbaar.
Voor mij (en mijn gewicht) zou een TE449 beter zijn.
Voor mij (en mijn gewicht) zou een TE449 beter zijn.
Vanmorgen 3 uurtjes met een TE449 gereden.
Was een aangenaam positieve ervaring.
Begin even wennen aan de andere motor, maar ging vrij snel beter.
Veel lichter aan de voorhand dan mijn Honda en hij stuurt zo scherp als een scheermesje.
Was een aangenaam positieve ervaring.
Begin even wennen aan de andere motor, maar ging vrij snel beter.
Veel lichter aan de voorhand dan mijn Honda en hij stuurt zo scherp als een scheermesje.
Vandaag voor het eerst een rit gedaan met mijn TE 310 2011 . Jongens wat een fijne motor. Hij stuurt haarscherp, is goed afgeveerd en heeft vermogen zat voor een amateur als ik . Mijn vorige offroad motoren waren een Husqvarne TE 410, daana een TE 450 van 2004 en de vorige was een TE 450 van 2008 (injectie). Het grote verschil is het sturen en het vermogen. Ik kan hiermee als amateur veel beter mee overweg zonder dat ik de controle over de motor verlies . De TE 450 2004 was een echte brutale knaap. de TE 450 2008 was al een stuk aangenamer en vooral minder vermoeiend. Maar de TE 310 is voor mij veruit de aangenaamste offroad motor waar ik ooit mee heb gereden. Hij is rustig onderin maar echt wel pittig als je hem laat gaan. Ik denk dat dit soort motoren in de toekomst wel meer liefhebbers gaat vinden vanwege het aangename karakter en de fijne verhouding vermogen, gewicht en stuur eigenschappen. P.S. mijn gewicht is +110 kg . Karel