enduro-motor platleggen in remorque?

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Janbo
Berichten: 25
Lid geworden op: wo jun 29, 2011 14:38

het is niet de ideale manier waarschijnlijk maar ik heb geen camionette of aanhangwagen voor motoren. kan het kwaad als ik de motor gewoon neerleg in een gewone aanhangwagen op een aantal dekens en vervolgens vastleg met riemen?

ik denk hierbij vooral aan de vloeistoffen.
Senne Mathues
Berichten: 18
Lid geworden op: zo okt 24, 2010 18:55
Locatie: Kortenaken (BE)

Waarom zet je hem niet recht? Ik vervoer mijn motor ook met een gewone aanhangwagen.
Je zet hem met zijn voorste wiel in een hoek en je trekt dan de vering vooraan in. Dan maak ik het achterste wiel met een gewoon touw vast aan de andere kant.
Op deze manier staat de motor ook zeer stabiel.
Als je hem platlegt geraakt hij volgens mij best wel beschadigd op de Belgische wegen :D .
gassen
Berichten: 1308
Lid geworden op: di mar 30, 2004 22:24
Locatie: Limboland

Senne Mathues schreef:Waarom zet je hem niet recht? Ik vervoer mijn motor ook met een gewone aanhangwagen.
Je zet hem met zijn voorste wiel in een hoek en je trekt dan de vering vooraan in. Dan maak ik het achterste wiel met een gewoon touw vast aan de andere kant.
Op deze manier staat de motor ook zeer stabiel.
Als je hem platlegt geraakt hij volgens mij best wel beschadigd op de Belgische wegen :D .
Idem, ook met 2 motoren geen enkel probleem.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
Plaats reactie