Girls-weekend; Even recapituleren

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Dare Devillin

Ik sta nu op de super snelle zelf herstel fase, want ik wil toch wel crossen zondag. Lekker rustig aan doen dus. Errug zeg.. :wink:
N!co
Berichten: 184
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:02
Locatie: Zuid-Holland aan zee
Contacteer:

Ook nog steeds spierpijn?
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Nee, ze heeft een oorlogswond opgelopen.

De kleine vond het leuk om met de stofschaar in haar rechter wijsvinger te knippen. 5 hechtingen :roll:
Afbeelding
N!co
Berichten: 184
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:02
Locatie: Zuid-Holland aan zee
Contacteer:

Das minder... :(

Gaat dat wel lukken dan zondag? Er komen nog meer weekenden hoor...
Dare Devillin

het rijden met mijn nieuwe KTM. Echt een geweldig ding is het. Ik oefen graag clippen omdat je die nogal wat tegenkomt in het Westelijk Havengebied en ik wil daar gewoon overheen kunnen rijden. Dat gaat nu goed, ik heb er echt lol in. Vorige week zondag hebben ook door echt zachte modder gereden en daarvoor geldt alleen maar; gas! Karin en ik zijn een goed team samen en ik hoop nog vaak met haar truken uit te halen. Staan we daar zo te peinzen voor een moeilijk stuk: "Wel lastig hé? Maar we moeten het toch een keer leren!" Gaaf joh! Ik had van laatste keer wel een beetje spierpijn in mijn onderrug, maar wat wil je met zo'n bakbest van een KTM. Leuk juist om met zoiets te leren rijden vind ik. Het is nl een geschikte reismotor, dus met vakantie ben ik dan helemaal op hem ingesteld. Dan kunnen we tenminste ook eens een pad nemen waar het weleens moelijk kan worden. Volgende keer wil ik mijn motor leren draaien in het zand en in (hoog) gras. Kan erg wel eens goed van pas gaan komen.. (stel we zijn perongeluk een landgoed met een wilde hond opgereden en je moet snel keren. Oeps, dan moet je die hap wel kunnen keren!)
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Toch maar die adventure's naar de weight watchers sturen, na vandaag.

Tering wat zijn die dingen zwaar.
Afbeelding
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

:lol: praat het maar van je af, hoor Ro :wink:
Neem gewoon een 125 cctje, das lekker licht. Wel 2takt natuurlijk.
Laatst gewijzigd door huskie op wo dec 10, 2003 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
N!co
Berichten: 184
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:02
Locatie: Zuid-Holland aan zee
Contacteer:

de ex zot schreef:Toch maar die adventure's naar de weight watchers sturen, na vandaag.

Tering wat zijn die dingen zwaar.
Je moet ze ook niet voltanken...
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

N!co schreef:
de ex zot schreef:Toch maar die adventure's naar de weight watchers sturen, na vandaag.

Tering wat zijn die dingen zwaar.
Je moet ze ook niet voltanken...
Ach, zolang jullie het gas niet opendraaien, kan ik nog wel 50 kg. lood bijplakken :twisted:

Ik ben alleen bang dat je binnenkort leert het gas open te draaien en dan moet ik er wel klaar voor zijn natuurlijk 8)
huskie schreef::lol: praat het maar van je af, hoor Ro :wink:
Neem gewoon een 125 cctje, das lekker licht. Wel 2takt natuurlijk.
Nou, mijn CR250 moet weg :( (kids he) en dus moet ik het allemaal met de adventure gaan doen. Dat wordt dus op zoek naar een ander subframepje etc. De Adventure is in orginele staat, zeker met lagere uitlaat, totaal niet geschikt voor het westelijk haven gebied.
Afbeelding
N!co
Berichten: 184
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:02
Locatie: Zuid-Holland aan zee
Contacteer:

de ex zot schreef: Ach, zolang jullie het gas niet opendraaien, kan ik nog wel 50 kg. lood bijplakken :twisted:

Ik ben alleen bang dat je binnenkort leert het gas open te draaien en dan moet ik er wel klaar voor zijn natuurlijk 8)
Ga me best doen :lol:
de ex zot schreef: Nou, mijn CR250 moet weg :( (kids he) en dus moet ik het allemaal met de adventure gaan doen. Dat wordt dus op zoek naar een ander subframepje etc...


Subframepje leasen :?:
N!co
Berichten: 184
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:02
Locatie: Zuid-Holland aan zee
Contacteer:

Dare Devillin schreef:Ik hoop dat het zondag weer een beetje weer is, dan gaan we weer crossen.
Haal Kar!n ook ff over :wink:
Plaats reactie