wielen set
tank
remmen v+a compleet [ ook een achterbrug dus ombouw van trommel naar schijf als je wil]
electra
frame met kenteken
koplamp
voorvork
zadel [ evt nieuw bekleed]
schakelaars
en noem maar op, ook lelijk oranje wit kuipwerk

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Is dit het "understatement"van 2011zappa.suzuki schreef:Heb wat zooi over nu..
Yipde antrapper schreef:Is dit het "understatement"van 2011zappa.suzuki schreef:Heb wat zooi over nu..
![]()
![]()
![]()
Hans D
Heb ik, mail me, adres in m'n profielhenkpman schreef:hoi ik ben henk en ik heb een big aangeschaft met 22.000 op de teller, ik ben al eens meegeweest op jullie treffen in belgie,echter toen met een dr 650 in een ft frame.de big is helemaal goed ik zoek alleen nog een gaaf achterwiel .gr allen
Hij lekt aan de bovenzijde. Als ik niet teveel tank is er niets aan de hand. Als ik volgooi dat (door rijwind) krijg ik de benzine over mee heen. Zie ook de druppels, maar kan aan de naad (vanaf vulopening nar beneden) niets vinden .....Edwin schreef:Gevoelige plek van de tank is de lasnaad die net nog onder je buddy zit.
Nee niet gedaan. Eh ...... waarom op z'n kop houden??Edwin schreef:Ook al de tank eraf gehaald en op z'n kop gehouden?
Edwin schreef:Als je hem vol gooit en ga rijden dan klotst de benzine in de bovenkant. Als je stilstaat klotst er niets en zal het ook niet lekken...vandaar.