Je wilt onbezorgd off-road motorrijden in Marokko voor een normale prijs?
Ga dan op pad met Off-road-Maniac Peter Buitelaar... 33 jaar actief in Marokko!
Vergelijk altijd goed wat je krijgt voor je geld en je zult zien dat niemand een Bikershome Tour kan overtreffen, niet in ervaring, niet in kwaliteit en niet in prijs.
Meer weten? Neem contact op met Peter
pbuitelaar@gmail.com
Dit is wat je te wachten staat na een dag zweet en stof...
Onbezorgd off-road rijden in Marokko?
Moderator: ghulst
-
-
Goed geraden...
En hier een plaatje van de Efteling...
En hier een plaatje van de Efteling...
-
Madurodam?
-
Er is altijd tijd om even stil te staan bij bijzondere rotsen...
Doorsnede van deze bol is ongeveer 80cm.
Doorsnede van deze bol is ongeveer 80cm.
-
Soms met 20p op pad... en soms met z'n 2en zoals op deze foto.
-
Die Huskie... Prachtig beest man!!!!
Ik had in Nederland een Rothweiler... je hond, de trouwste vriend.
Ik had in Nederland een Rothweiler... je hond, de trouwste vriend.
-
In de zandduinen van Erg Chebby
-
Prachtige kampeerplek tijdens een tour door de zuidelijk woestijn van Marokko. Deze guelta ligt verscholen tussen de rotsen, ideaal om even een frisse duik te nemen na een stoffige dag off-road rijden.
Al het rijden in Marokko is natuurlijk geweldig. Niets afdoende aan Peter maar als je een geweldige ervaring wil hebben met super service dan moet je zeker eens kijken naar de MAROKKO RAID van EAO;
http://www.eaob.eu/marokko%20raid%202012/page1.html
Ben ik 2 jaar op rij mee naar toegeweest. Is geweldig!!divaha schreef:Al het rijden in Marokko is natuurlijk geweldig. Niets afdoende aan Peter maar als je een geweldige ervaring wil hebben met super service dan moet je zeker eens kijken naar de MAROKKO RAID van EAO;
-
Tja, de EAO is vast een prima groots opgezette organisatie.
En als je bereid bent om 2290 euro te betalen om op je eigen motor door Marokko te rijden EN zelf de benzine te betalen... doen!
Voor 1650 euro pp rij je een week op KTM 450EXC van Bikershome... motor, benzine, hotels, eten, drinken, 4x4 support, allemaal inclusief.
http://www.bikershome.net/nl/services/b ... -ktm-tour/
Waarom is Peter zoveel goedkoper dan anderen?
Kwaliteit minder?
Eten smaakt niet lekker?
Iets mis met de motoren?
Nee.
Alles is prima verzorgd en je gaat gegarandeerd een prachtig avontuur tegemoed.
Wat is het dan?
De ene organisatie verdient blijkbaar graag wat meer dan de ander.
Vriendelijke groet,
Peter en Zineb
En als je bereid bent om 2290 euro te betalen om op je eigen motor door Marokko te rijden EN zelf de benzine te betalen... doen!
Voor 1650 euro pp rij je een week op KTM 450EXC van Bikershome... motor, benzine, hotels, eten, drinken, 4x4 support, allemaal inclusief.
http://www.bikershome.net/nl/services/b ... -ktm-tour/
Waarom is Peter zoveel goedkoper dan anderen?
Kwaliteit minder?
Eten smaakt niet lekker?
Iets mis met de motoren?
Nee.
Alles is prima verzorgd en je gaat gegarandeerd een prachtig avontuur tegemoed.
Wat is het dan?
De ene organisatie verdient blijkbaar graag wat meer dan de ander.
Vriendelijke groet,
Peter en Zineb
Sorry Peter,
Zo heb ik het zeker niet bedoeld.
Zo heb ik het zeker niet bedoeld.
Peter over die eigen motor heb je een punt maar laten we wel appels met appels vergelijken; bij EAO is de vliegticket wel inbegrepen en heb je bijna 2x zo veel rijdagen.....
-
Dat verhaal van appels vergelijken (en soms ook peren) heb ik al vaker gehoord op forums. Slaat natuurlijk nergens op.
Alle motortour organisaties doen in feite hetzelfde; motortours organiseren.
Er zijn natuurlijk wel verschillen in kwaliteit en prijs. En de een doet het werk inmiddels al wat langer dan de ander (ik reis al 33 jaar met mensen door Marokko) en de een rekend blijkbaar wat meer geld voor een tour dan de ander.
Mijn advies... kijk en vergelijk wat je krijgt voor je geld.
Een vliegticket inbegrepen?
Is dat zo waardevol dan?
Bij gunstig boeken heb je bij ryanair een retourtje Weeze Marrakech Weeze voor 60 euro.
Als mijn klanten alleen maar Nederlanders of Belgen zouden zijn had ik vaste reis data en goedkoop van te voren geboekte tickets.
Doordat ik boekingen van over de hele wereld binnenkrijg kan ik een ticketprijs niet bij de tourprijs incalculeren.
Bij mij is iedere groep is vrij om zelf de data te keizen, mits die periode vrij is.
Bijna 2x zoveel rijdagen?
Bikershome heeft een mega tour in de planning van Luxemburg naar Tajikistan in 2012. Dit maal wel met je eigen motor en zelf benzine betalen. Steekwoorden: 8 weken, eigen motor, ervaren rijders, max 10 deelnemers, kamperen, 25kg prive bagage pp in de 4x4 support truck, 200 liter benzine voorraad.
De prijs is typisch Bikershome: 56 rijdagen voor 995 euro pp. (je wilt meer rijdagen, dit is je kans)
Stuur even een mailtje naar pbuitelaar@gmail.com
Alle motortour organisaties doen in feite hetzelfde; motortours organiseren.
Er zijn natuurlijk wel verschillen in kwaliteit en prijs. En de een doet het werk inmiddels al wat langer dan de ander (ik reis al 33 jaar met mensen door Marokko) en de een rekend blijkbaar wat meer geld voor een tour dan de ander.
Mijn advies... kijk en vergelijk wat je krijgt voor je geld.
Een vliegticket inbegrepen?
Is dat zo waardevol dan?
Bij gunstig boeken heb je bij ryanair een retourtje Weeze Marrakech Weeze voor 60 euro.
Als mijn klanten alleen maar Nederlanders of Belgen zouden zijn had ik vaste reis data en goedkoop van te voren geboekte tickets.
Doordat ik boekingen van over de hele wereld binnenkrijg kan ik een ticketprijs niet bij de tourprijs incalculeren.
Bij mij is iedere groep is vrij om zelf de data te keizen, mits die periode vrij is.
Bijna 2x zoveel rijdagen?
Bikershome heeft een mega tour in de planning van Luxemburg naar Tajikistan in 2012. Dit maal wel met je eigen motor en zelf benzine betalen. Steekwoorden: 8 weken, eigen motor, ervaren rijders, max 10 deelnemers, kamperen, 25kg prive bagage pp in de 4x4 support truck, 200 liter benzine voorraad.
De prijs is typisch Bikershome: 56 rijdagen voor 995 euro pp. (je wilt meer rijdagen, dit is je kans)
Stuur even een mailtje naar pbuitelaar@gmail.com