TRANSARDENNAISE 2011 Juni 18 en 19 DE GROTE VRAAG !!!!!!!!

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Gebruikersavatar
Wortel
Berichten: 381
Lid geworden op: zo jan 16, 2005 14:00
Locatie: Purmerend
Contacteer:

vertaald met google...
TRANSARDENNAISE 2011 Juni 18 en 19
DE GROTE VRAAG !!!!!!!!

10 maart 2011, door MCCMA

Voor de ongeduldigen, op de vraag:

"Op welke datum vinden we de inschrijfformulieren? "

Hier is het antwoord toegelicht:

Ik kan geen antwoord geven omdat deze afhangt van de voortgang van het dossier in de prefectuur!

Ik kan niet open inschrijving, als de waarschijnlijkheid van een positieve reactie zijn op het maximum.

Evenals in voorgaande jaren, ik denk dat ik kan online aantekeningen over 15 tot 45 dagen voorgelegd aan de TRANSARDENNAISE 18 en 19 juni 2011.

Geloof me, ik ben de eerste om te lijden!

Volg de informatie op deze site!

Nog steeds spijt. Voorzitter. Gerald DEREGARD.
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

dat wordt weer klaarzitten bij het toetstenbord .... (gedurende enkele weken)
#777 - Mijn fotoboekenplank
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

Wortel schreef:vertaald met google...
TRANSARDENNAISE 2011 Juni 18 en 19
DE GROTE VRAAG !!!!!!!!

10 maart 2011, door MCCMA

Voor de ongeduldigen, op de vraag:

"Op welke datum vinden we de inschrijfformulieren? "

Hier is het antwoord toegelicht:

Ik kan geen antwoord geven omdat deze afhangt van de voortgang van het dossier in de prefectuur!

Ik kan niet open inschrijving, als de waarschijnlijkheid van een positieve reactie zijn op het maximum.

Evenals in voorgaande jaren, ik denk dat ik kan online aantekeningen over 15 tot 45 dagen voorgelegd aan de TRANSARDENNAISE 18 en 19 juni 2011.

Geloof me, ik ben de eerste om te lijden!

Volg de informatie op deze site!

Nog steeds spijt. Voorzitter. Gerald DEREGARD.

Van sommige dingen word ik toch weer zo vrolijk!!! :lol: :D


(PS:moet er wel bij zeggen dat ik niet van plan was me proberen in te schrijven..... :wink: )


(PSS: Ik heb ook nog steeds spijt.)
EXC300
kriscros
Berichten: 91
Lid geworden op: vr jan 18, 2008 22:35

zijn de inschrijvingen al gesloten of zie ik het fout?
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Nee, die moet nog geopend.

1e aanvraag (voor vergunning oid) is niet goedgekeurd maar de 2e zou dat wel moeten worden.
#777 - Mijn fotoboekenplank
stefaan525
Berichten: 211
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 11:54
Locatie: opwijk droeshaat
Contacteer:

Prochainement les inscriptions
25 mai 2011, par M.C.C.M.A.

C’est enfin pratiquement bon pour l’autorisation préfectorales 2011 !

Donc pour les inscriptions, l’ouverture sera entre le vendredi 27 mai et le mercredi 1 juin pour les membres du club et après quelques jours pour les privilégiés, ce sera autour des pilotes extérieurs à notre club.

Suivez les informations sur ce site, des dates précises vous seront communiquées d’ici peu !

In t nederlands: inschrijven voor de leden tussen 27/05 en 01/06,voor de niet leden in de dagen na 01/06/11.
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

de dagen na 1/6 ....

Ha, dan ben ik thuis. Ik start de PC vast op...
#777 - Mijn fotoboekenplank
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

ik ook.
hopelijk komen die limbo's niet, kan ik eindelijk eens vroeg gaan slapen.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
mich
Berichten: 26
Lid geworden op: ma jan 16, 2006 20:41

reken er maar niet op :D :D :D
WR450 - 08
stefaan525
Berichten: 211
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 11:54
Locatie: opwijk droeshaat
Contacteer:

Vers van de pers: inschrujvingen leden van 01/06/11 tot 08/06/11.
Inschrijvingen de rest van de hoop vanaf 09/06/11 om 09u.
Gebruikersavatar
sjikkentip
Berichten: 500
Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel

Voila se als 1e buitenlander ingeschreven....nog 249 plaatskes.... :lol: :lol: :lol: :P :multi:
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
shulty
Berichten: 119
Lid geworden op: do dec 25, 2008 13:19
Locatie: Gooreind / Wuustwezel

sjikkentip schreef:Voila se als 1e buitenlander ingeschreven....nog 249 plaatskes.... :lol: :lol: :lol: :P :multi:
Voorkennis... :roll:
BMW G450X

BMW F800GS
Gebruikersavatar
sjikkentip
Berichten: 500
Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel

Neen........
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Tsja,
lid worden van die club helpt natuurlijk wel.

maar om nou lid te worden van elke club die een leuk ritje organiseert is ook weer zo wat
#777 - Mijn fotoboekenplank
Gebruikersavatar
sjikkentip
Berichten: 500
Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel

Ze organiseren wel meer dan één ritje (voor de leden toch...) en je hebt ook nog 20 euro korting.
En een club steunen die ieder jaar zo'n evenement organiseert is mij niet te veel...
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Ik kan zo nog wel 10 clubs bedenken waar ik dan lid zou worden, wordt me een beetje teveel (niet eens vanwege de kosten)

Overigens, op mijn klok is het al de 9e na 9:00 uur. Frankrijk is toch dezelfde tijdzone als Amsterdam?
#777 - Mijn fotoboekenplank
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Jaaaaa, met nog 69 plaatsen over helemaal door de registratie heen.
#777 - Mijn fotoboekenplank
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

@12:06 Nog maar 41.....
(de forumklok staat nog op wintertijd)
#777 - Mijn fotoboekenplank
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Dat ging hard vandaag.

Wie van hier zijn er nog meer doorheen gekomen?
#777 - Mijn fotoboekenplank
harmktm
Berichten: 14
Lid geworden op: zo dec 21, 2008 22:09
Locatie: drentse heuvelrug

wij gaan niet dit jaar ,vorig jaar motors gestolen staat nu veilig in de schuur.geen kans dit jaar voordie franse motordieven
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Jammer Harm,

't was weer een mooie Transardennaise.

Net niet te veel regen, wel lekker gibberen over de paadjes en op de hellingen.
Zaterdag droog tot 2 uur, en daarna een paar korte hevige buien. Zondag steeds een kort buitje en dan weer zon.

Dit jaar de +17 en +35km opties maar links (rechts eigenlijk) laten liggen en ook niet alle blauwe stukken gedaan, volgend jaar maar weer.

En ik heb met m'n stomme kop m'n motorbokje laten staan achter de bus bij het (vooruit) wegrijden. Ik hoop maar dat de Limbo's em meegenomen hebben en dat ie op een of andere manier nog terug kan komen.
#777 - Mijn fotoboekenplank
stefaan525
Berichten: 211
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 11:54
Locatie: opwijk droeshaat
Contacteer:

:D :D Eén woord:ZALIG,met dank aan de malse regen van vrijdagnacht en zondagmorgen :twisted: .
Vrijdagavond de nodige controles en verplichtingen vervult,nog een bbq gedaan en wat getatterd over koetjes en kalfjes :lol: .
De rit van zaterdag was een rustig ritje van 140km met één blauw piste,dat was niet meer als wat sporen en slijk.Er zat ook één vevijnige waterbak in waar toch enkele motoren verzopen zijn :shock: .Al bii al ne goede opwarmer voor de zondag.
Zondag om 09u30 aangezet voor een prachtige maar zeer zware rit van 180km,normaal gingen we ook de extra 35km doen maar we hebben met 5 man de spitsing niet gezien :oops: .Bleek achteraf dat men achter de tent van de repas moest afslaan,stond niet goed aangeduid.
Alle blauwe pistes genomen,juist den "hillclimb" aan het ontgonnen bos maar voor 3/4 opgeraakt,enkel de rony is na veel sleuren en trekken boven geraakt.Gelukkig was de extra lus van 17 km goed aangegeven,hier lag ook nog een blauwe pist :o :shock: met nog eens een optie voor een extreme gedeelte.De klim op de blauw piste daar was al stevig te noemen,daar boven gekomen hebben ik en rony dan beslist om toch maar de pijlen van de extreme te volgen uit nieuwsgierigheid :fiets: .Daar aangekomen keken we aan tegen een zeeeer steile en lange klim over zeiknatte rotsen en mega boomwortels.Toch maar beslist om een poging te wagen,wonder boven wonder den deze is bovengeraakt na veel zweten en zwoegen (den husky 310 heeft zijn klimtalent nog maar eens bewezen).De rony dan nog geprobeerd op het juiste spoor te zetten maar hij heeft moeten rechtsomkeer maken,de power was er uit om nog verder te sleuren.
Aan de sporen boven de extreme te zien zijn daar geen 10 moto's opgereden.Daarna met de rony de laatste km afgewerkt om tegen 16u45 binne te komen.
Moe maar voldaan de terug weg aangevat richting thuis.
kenny
Berichten: 154
Lid geworden op: zo feb 11, 2007 09:01

ik heb echt hartzeer als ik dit lees.....

groetjes

kenny
Gebruikersavatar
sjikkentip
Berichten: 500
Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel

Ja Kennyken, getj iet gemist.
Morgen zal ik eens aan men verslagsken beginnen dagge het water in uwen mond krijgt... :P wij hebben genoeg water in onze mond en botten gehad gedurende da weekend... :lol:
En anders alles kits?
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
Gebruikersavatar
sjikkentip
Berichten: 500
Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel

Hier mijn verslagske:

Voor de 11e mail op rij trokken we terug richting Charleville-Mézières om de 20e editie van de Transardennaise te rijden.. Voor Charleroi 3 maal in de file gestaan wegens werken en om 17U15 aangekomen in het Parc des Expositions waar Stefaan en Kris al ter plaatse waren. Plaatsgenomen op ons vertrouwde stekkie en de mobilhome waterpas gezet om een goede nachtrust te hebben. Motor uit de mobie geladen om naar de technische controle te gaan, dit jaar voor de 1e maal kon je de vrijdag ook de moto laten inspecteren. Dit om de zaterdag grote files te vermijden bij de controle.
Alle paperassen bleken ok, kreeg het nr 463 toegewezen en het geluid bedroeg 111DB wat ik zeer veel vond met een originele demper die zo goed als nieuw was. De moto terug in de mobilehome geplaatst en de rest van de bende begon ook stilaan te arriveren.

Stefaan had de BBQ en houtskool mee,ontstoken en vlees erop, af en toe een Jupke en enkele straffe verhalen…wa moet een mens nog meer hebben. Enkel wa goe weer misschien zoals later zou blijken? Eens een toerken gedaan in het park en goeiendag gaan zeggen aan de bekenden,af en toe nog e Jupken…en rond 1 uur onder wol gekropen om morgenvroeg op tijd de brommer vooraan in het park te kunnen plaatsen.
De zaterdag tijdig opgestaan en samen met Sam en Bruno de brommers gans vooraan in het gesloten park gaan plaatsen. Stevig ontbijt verorbert en nog een sanitaire stop om ‘al het overbodig gewicht’ kwijt te zijn en begonnen aan het kledingsritueel … maar zou het regenen of niet? Uiteindelijk regenkledij gekozen om dat de zaterdag het toch enkel rijden is en geen blauwe pistes of veel klimmen.

Om klokslag 11 uur reden we CP van de start voorbij en we waren op weg voor een mooie 2 daagse. In het begin wa rustig om de armpjes nie op te pompen en gaandeweg het tempo wa opdrijven. Het lag goed en met de weinige regen was het stof meestal geblust. We wisselden eens wie er op kop reed en het verliep vlot. De paden waren niet spectaculair maar er zaten toch enkele nieuwe stroken in en de zaterdag is in feite een opwarming naar de trip van de zondag. Onder de middag kon je voor het eerst onderweg een maaltijd nuttigen maar ik prefereer toch een sandwich zoals vroeger ipv het ‘mayonaise gedoe’ dat we voorgeschoteld kregen. De Sam was ergens tijdens het eten ‘blijven plakken’ en samen met Bruno het ée gedeelte aangevat. Terug normale pistes met één blauwe die gezien het weer niet veel voorstelde, enkel waterbakken maar die konden vlot genomen worden. Ergens onderweg is bij het singletracken ronde een boom men linkervoet eens blijven hangen aan een neerliggende tak en klink de grond op maar geen schade.
Om 15U05 en na 145km waren we terug aan het park en de zaterdagtrip zat er op. De brommers eens nagekeken en naar het gesloten park gebracht. Er stonden ‘reeds’ 2 motoren vooraan in het ‘park fermée’.

Vuile kledij in plastiekzak en een warm douchke genomen in de mobie. Wa gegeten want het zou nog lang duren eer we ’s avonds eten zouden krijgen en wa foto’s en fimpkes van vrienden van voorgaande endurotrips op de notebook gezet. Ondertussen begon de rest van de bende ook binnen te vallen. Wa jupkes gedronken, hier en daar wa bijpraten met kennissen en mij laten overhalen om ’s avonds mee naar het ‘galadiner’ te gaan. Andere jaren maak ik zelf menne fret gereed omdat ik zo ben voor diene Franse kost. Biertje en aperitiefje gedronken en wa geluld en gezeverd eer we een koude schotel konden eten. Ondertussen begon het ‘spektakel’ en er was veel ‘niks’ te zien. Ik denk dat de Sam oogproblemen heeft want hij ging gans vooraan aan het podium zitten en hij is nochtans jong, amper de 20 gepasseerd , ofwel had hij ‘andere’ problemen. Ondertussen was het buiten beginnen gieten en dat beloofde voor morgen. De warme schotel aan mij voorbij laten gaan hier en daar wa bijgepraat met collega’s in de zaal en om 24U ‘e kakske’ gaan doen en onder de wol gekropen. ’S Nachts, rond 4 u kreeg ik opeens last van de ‘Maracesch expres’ of was het hier ‘het Frans vliegend schijt’…Een half uur op de pot gezeten en een imodiummeke deed wonderen. Volgend jaar terug mennen eigen fret maken heb ik besloten…

De zondagmorgen om 7U30 opgestaan, stevig ontbijt en nog 2 maal een ‘faxke’ verstuurd, een bijkomend imodummeke, kledij aangetrokken, ditmaal gekozen voor lichte kledij omdat er menig blauwe piste op het program stond. Om 8U45 samen met Bruno naar het Parc fermée om bij de eersten te kunnen starten. Om 9 uur stipt reden we de ring op richting noord. Op het eerste off-roadpad was het al duidelijk dat het een ganse dag ‘zeepsopschaatsracen’ ging worden. In het begin easy aan het gashendel draaien om het gevoel te kweken hoe ver je kon gaan en ondertussen was het ook terug beginnen regenen, dus het werd er niet beter op. De mapping van de KTM op rustig gezet en de eerste 3 blauwe pistes waaronder een steile afdaling en 2 klimmen gingen perfect. Aan de 4e blauwe piste aangekomen bleek dit een steile klim in een geul waar je vanaf onderaan de top niet zag. Den Bruno legde eerst aan ik wachtte tot hij boven was om niet achter hem te blokkeren bij een eventuele misser van hem, niet dat ik geen vertrouwen in de kapaciteiten van Bruno heb want hij rijdt beter als ik, toch in de klimmen maar ik wil ook niet nodeloos aan men brommerken zitten sleuren met ‘mijn beperkt e fysiek’. Ondertussen was er al enen naast mij komen staan en die vertrok dadelijk, achter mij hoorde ik dat er nog andere afkwamen en begon dan ook maar aan de klim. Duidelijk geen goede strategie want die voor mij was hogerop ‘gecaleerd’ en ik moest ook snelheid minderen. Ondertussen was er achter mij nog ene vertrokken en toen ik zo goed als stilstond (misschien kon ik terug vertrekken maar ik vrees er voor), probeerde de achterligger mij rechts te passeren op de zijkant van de geul maar het lukte hem niet en hij klonk met moto en al op mij en daar lagen we dan. Ik onderaan natuurlijk als ‘lichtgewicht’…
Het duurde een tijdje eer hij zijnen brommer gekeerd had richting ‘Downhil’ en dan mocht ik sleuren aan de KTM om terug naar beneden te keren. Beneden besloten om terug de normale piste te nemen en verder te schaatsen. Verderop aan de (blauwe) klim waar alle bomen weggekapt waren terug aangesloten bij Bruno. Op de klim lagen er enkele te spartelen en verder via de ‘normale’ piste. Ondertussen sloot Guy aan bij mij en we reden samen verder.Na een singletrack onder struiken kwam ik aan een beek om over te steken, kies ik wel de verkeerde kant langs rechts en voel dat het brommerken dieper en dieper zich ingraaft in de blubber. Juist nog genoeg een streep gas kunnen geven dat het voorwiel reeds langs de overkant omhoog stond zodat er geen smurrie via de luchtfilterkast binnen kon… En dan maar sleuren en trekken maar geen beweging in te krijgen. Ondertussen was Guy er en die passeerde de beek makkelijk langs links. Nadien onder ons 2 men brommerke der uit gesleurd met dank aan Guy anders was het me nooit gelukt. Terug verder gefietst en iets na 11U waren we aan de CP van het middagmaal. Er stonden een 10 tal motoren binnen. Deze maal was er een ‘uitgebreide’ maaltijd maar ik heb toch liever een gewone sandwich. Kennis gemaakt met Kurt Botte, nog een ‘gebuur’ die enduro rijdt. Terug met Bruno vertrokken met de bedoeling van de 220 km te doen maar dit stond zeer slecht aangegeven en naar het schijnt moest je na het eten direct rechts genomen hebben…wij lijnks natuurlijk zonder het te weten…terug ‘schaatsen’ maar het verliep vlot . Nog 1 blauwe piste gedaan, het bobijntje begon stilaan leeg te geraken. Aan de splitsing van 17km de langste afstand gekozen en den Bruno gaf nie af en deed de rest van de blauwe pistes, ik bleef op het normale traject, dus de laaste 2 met onder andere dienen extreem nie genomen.
Opeens merk ik dat we kort bij Warqc kwamen en het was voorbij, dus de kilometers klopten niet.
Na 175km en om 14U15 kwam ik aan in het Parc des expositions. Moe maar voldaan. Boiler opgezet voor een warm douchke, motor ingeladen in de mobie en ondertussen nog een gesprekske gedaan met Kurt Botte die ook binnengekomen was. Hij vertelde dat hij 5 maal moeten aanleggen had om boven aan de extreme te geraken, da wil dus wa zeggen…zijn niveau kennende.

Douchke genomen, sticker gaan afgeven om T-shirt in ontvangst te nemen, nog e pintje gedronken en nog wa gebabbeld met andere collega’s. Terug naar de mobie en ondertussen was den Bruno al binnen. Ook den Dominique reed binnen en dan terug richting den Belgiek. Bij het terugrijden nog menig endurist gezien op de grote baan die van aan het laatste ronde punt kwamen richting Rocroi…waar die vandaan kwamen weet ik niet, ofwel waren ze serieus verkeerd gereden ofwel hadden ze de strijd gestaakt…
Om 17U45 was ik thuis, alles uitgeladen. ‘Madam’ ne knuffel gegeven. Wa op internet gezeten maar het tokkelen verliep niet zoals anders…Douchke gepakt...om 11 uur slapen want de maandag had ik de ganse dag meeting.
De maandag wist ik waar men spierkes lagen.
Het was weer een topweekend,voor de 11e maal achter elkaar uitgereden...
Enduro met een grote ‘E ‘ en op naar volgend jaar !!!
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
Plaats reactie