Maxi freeride 2011
Moderator: ghulst
-
Toevallig al de datum bekend voor dit jaar?
-
Is sowieso al ploeteren en dan met z'on weer.Bosje schreef:Geen idee maar ik ben er weer bij.
Hoop wel dat t n graad of 10 koeler is dan de freeride van 2010
Wat was het heet dit jaar, was gewoon niet leuk meer...
- Rightwing24
Goedenavond,
ik wil dit jaar ook meedoen met de maxi freeride samen met Maat van me.
Nog tips van de ervaren mannen?
todays struggle, is tomorrows victory.
KTM 250 exc-f 2010!!
KTM 250 exc-f 2010!!
Als je niet gewend bent van steile klimmen en vooral afdalingen, oefenen!!! anders gaat het niet goedkomenRightwing24 schreef:Goedenavond,
Allways replace the cheapest parts first
dit jaar hoop ik er weer eens een keertje zonder problemen bij te zijn, is tevens een thuiswedstrijd voor mij:P
eerste jaar: motor de dag van tevoren kapot gelopen
vorig jaar: net voordat het feestje weer begon op een lullige manier onderuit gegaan en nachtje ziekenhuis gelegen.
hopelijk dit jaar zonder problemen!
eerste jaar: motor de dag van tevoren kapot gelopen
vorig jaar: net voordat het feestje weer begon op een lullige manier onderuit gegaan en nachtje ziekenhuis gelegen.
hopelijk dit jaar zonder problemen!
staatscrossbeheer gaat als een speer
- Rightwing24
hahaha ja dat geloof ik!!
Maar met dat oefenen komt wel goed hoor, gebeurt wekelijks als het even kan.
Dus Maxi freeride here we come!!
Maar met dat oefenen komt wel goed hoor, gebeurt wekelijks als het even kan.
Dus Maxi freeride here we come!!
KTM 250 exc-f 2010!!
KTM 250 exc-f 2010!!
- Rightwing24
hehe, dat heb jij heel goed Rick ( ehick )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KTM 250 exc-f 2010!!
KTM 250 exc-f 2010!!
- KTM-Schuimpie
Ik ben er uiteraard ook weer bij .
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
- KTM-Schuimpie
PHOE, gaat weer warm worden.....
Maar we zijn er weer uiteraard. en beter getraind dan ooit
Maar we zijn er weer uiteraard. en beter getraind dan ooit
- KTM-Schuimpie
Ik heb ergens gehoord dat de Freeride niet door zou gaan? i.v.m. dat het evenement te groot zou worden?
Wie weet er meer van??
Wie weet er meer van??
- KTM-Schuimpie
OFFICIEEL NO GO!!!! :(
Tot mijn grote spijt moet ik je meedelen dat de Maxi Freeride NIET door gaat omdat we de groeve van CBR niet meer krijgen omdat er onder het jaar te veel mensen komen rijden die daar niets te zoeken hebben.
Zou het mogelijk zijn om dit bericht ergens op een enduro site te plaatsen bij jullie in Nederland.
Alvast bedankt.
Grts.
Eric
Tot mijn grote spijt moet ik je meedelen dat de Maxi Freeride NIET door gaat omdat we de groeve van CBR niet meer krijgen omdat er onder het jaar te veel mensen komen rijden die daar niets te zoeken hebben.
Zou het mogelijk zijn om dit bericht ergens op een enduro site te plaatsen bij jullie in Nederland.
Alvast bedankt.
Grts.
Eric
-
@&€&@& bij deze evenementen gaan mijn gedachten nog steeds naar Ad. Wat kon die man rijden!
- sjikkentip
Das zoals altijd, als je eens iets organiseert, komen ze nadien als 'strontvliegen' terug en kan je het nadien vergeten.KTM-Schuimpie schreef: Tot mijn grote spijt moet ik je meedelen dat de Maxi Freeride NIET door gaat omdat we de groeve van CBR niet meer krijgen omdat er onder het jaar te veel mensen komen rijden die daar niets te zoeken hebben.
Alvast bedankt.
Grts.
Eric
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
- KTM-Schuimpie
sjikkentip schreef:Das zoals altijd, als je eens iets organiseert, komen ze nadien als 'strontvliegen' terug en kan je het nadien vergeten.KTM-Schuimpie schreef: Tot mijn grote spijt moet ik je meedelen dat de Maxi Freeride NIET door gaat omdat we de groeve van CBR niet meer krijgen omdat er onder het jaar te veel mensen komen rijden die daar niets te zoeken hebben.
Alvast bedankt.
Grts.
Eric
Ik ben bang dat het de local's zijn die de boel wat verzieken..., hele weekend gasten zonder helm etc, en laten veel troep achter op de plekken waar geparkeerd wordt.
denk dat het weinig te maken heeft met of je local bent of niet. ook als je er niet in de buurt woont kan het zijn dat je van thuis geen manieren meegekregen hebt. ik woon er in de buurt en heb er nooit problemen gehad, todat er internetforums kwamen die de plek wereldwijd bekend maakten. nu mogen we met z'n allen niet meer rijden en is het voor iedereen voorbij. moraal van het verhaal: hou je manieren en geniet met mate van onze sport zolang het nog kan.KTM-Schuimpie schreef:sjikkentip schreef:Das zoals altijd, als je eens iets organiseert, komen ze nadien als 'strontvliegen' terug en kan je het nadien vergeten.KTM-Schuimpie schreef: Tot mijn grote spijt moet ik je meedelen dat de Maxi Freeride NIET door gaat omdat we de groeve van CBR niet meer krijgen omdat er onder het jaar te veel mensen komen rijden die daar niets te zoeken hebben.
Alvast bedankt.
Grts.
Eric
Ik ben bang dat het de local's zijn die de boel wat verzieken..., hele weekend gasten zonder helm etc, en laten veel troep achter op de plekken waar geparkeerd wordt.
denk dat het weinig te maken heeft met of je local bent of niet. ook als je er niet in de buurt woont kan het zijn dat je van thuis geen manieren meegekregen hebt. ik woon er in de buurt en heb er nooit problemen gehad, todat er internetforums kwamen die de plek wereldwijd bekend maakten. nu mogen we met z'n allen niet meer rijden en is het voor iedereen voorbij. moraal van het verhaal: hou je manieren en geniet met mate van onze sport zolang het nog kan.KTM-Schuimpie schreef:sjikkentip schreef:Das zoals altijd, als je eens iets organiseert, komen ze nadien als 'strontvliegen' terug en kan je het nadien vergeten.KTM-Schuimpie schreef: Tot mijn grote spijt moet ik je meedelen dat de Maxi Freeride NIET door gaat omdat we de groeve van CBR niet meer krijgen omdat er onder het jaar te veel mensen komen rijden die daar niets te zoeken hebben.
Alvast bedankt.
Grts.
Eric
Houten Klaas schreef:@&€&@& bij deze evenementen gaan mijn gedachten nog steeds naar Ad. Wat kon die man rijden!
- sjikkentip
Ben ik volledig mee akkoord...internet,gps en al die andere zaken is wel handig maar 'verkloot' spijtig genoeg ook veel in onze hobby...jehaan schreef:denk dat het weinig te maken heeft met of je local bent of niet. ook als je er niet in de buurt woont kan het zijn dat je van thuis geen manieren meegekregen hebt. ik woon er in de buurt en heb er nooit problemen gehad, todat er internetforums kwamen die de plek wereldwijd bekend maakten. nu mogen we met z'n allen niet meer rijden en is het voor iedereen voorbij. moraal van het verhaal: hou je manieren en geniet met mate van onze sport zolang het nog kan.
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
- KTM-Schuimpie
Donderdag weer heerlijk op Wonck gereden!
Blijft een toppertje.
Blijft een toppertje.