Hallo Iedereen,
Sinds kort heb ik een BIG aangekocht die volgens de vorige eigenaar plots er mee ophield. Klepdeksel had hij verwijderd en het leek dat hij het niet meer deed doordat de nokkenas en tuimelaars zwaar beschadigt was.
Na de aankoop heb ik die vervangen en alles mooi dicht gemaakt. Ook de carbs voor de zekerheid maar even schoonmaken, zaten ze vol water dacht meteen mischien daarom gestopt?
Alles weer in mekaar benzine erin starten... draait wel rond maar slaat niet aan. controleren of hij vonkt helemaal niets heeft iemand hier ervaring mee, denk zelf namelijk aan de CDI die is namelijk wat vervormd maarik weet niet of dat normaal is
Groeten JarnoV
geen vonk?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
bedankt voor de reactie
Ik heb een sr43 van '91
heb diverse dingen doorgemeten en alles lijkt goed alleen de CDI vin ik er verdacht uitzien, aan de zijde waar hij dichtgesmolten is (stekkerzijde) zit aan de bovenkant allemaal witte puntjes die door het rubber naar boven zijn gekomen. Maar nogmaals ik weet niet zeker of dit misschien zo hoort bij dit model..
Groeten JarnoV
Ik heb een sr43 van '91
heb diverse dingen doorgemeten en alles lijkt goed alleen de CDI vin ik er verdacht uitzien, aan de zijde waar hij dichtgesmolten is (stekkerzijde) zit aan de bovenkant allemaal witte puntjes die door het rubber naar boven zijn gekomen. Maar nogmaals ik weet niet zeker of dit misschien zo hoort bij dit model..
Groeten JarnoV
Ik heb dit ook gisteren nagevraagt bij boonstramotorenen die zijden dat ook.
Hadden jammergenoeg geen cdi meer liggen
bobines ook nog doorgemeten recht 13.5 links 9.8
Links is dus aan de zwakke kant maar is niet het probleem denk ik omdat ze beide niet vonken..
Heeft iemand hier op het forum misschien nog een CDI ter overname?
Op mp staat ook 1 maar die reageerd maar niet op mijn mail
Groeten JarnoV
Hadden jammergenoeg geen cdi meer liggen
bobines ook nog doorgemeten recht 13.5 links 9.8
Links is dus aan de zwakke kant maar is niet het probleem denk ik omdat ze beide niet vonken..
Heeft iemand hier op het forum misschien nog een CDI ter overname?
Op mp staat ook 1 maar die reageerd maar niet op mijn mail
Groeten JarnoV
-
- Contacteer:
er zitten ook een paar beveiligingen op.. heb je die al uit gesloten?
jiffy, koppelingshandle..
jiffy, koppelingshandle..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !