Kappen spuiten

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
DanielBIG
Berichten: 71
Lid geworden op: za nov 20, 2010 13:47

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
Is het vrij eenvoudig om dit zelf te doen?

De kappen rondom het stuur beginnen helemaal te vervellen om een of andere reden...

Ik heb al een prijsindicatie opgevraagd op verschillende plekken en die komen uit op 500-575 euro, dat lijkt mij wat overdreven. Zeker als in de advertentie in kwestie staat "Voor nette prijs.".
CamoKat
Berichten: 777
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 22:41
Locatie: Botlek/Europoort

Wat voor kleur is je DR, wat voor kleur wil je hem, wat is de schade, heb je er een foto van en woon je een beetje in de buurt van de Europoort?
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 2050
Lid geworden op: vr apr 18, 2008 22:48
Locatie: Onder de rook van Rotterdam
Contacteer:

Rood, zwart, rood ziet er niet meer uit, moet ik opzoeken, ja :lol:
Assumption is the mother of all fuck ups
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 2050
Lid geworden op: vr apr 18, 2008 22:48
Locatie: Onder de rook van Rotterdam
Contacteer:

Rood, zwart, rood ziet er niet meer uit, moet ik opzoeken, ja :lol:
Assumption is the mother of all fuck ups
CamoKat
Berichten: 777
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 22:41
Locatie: Botlek/Europoort

... 'k zou m'n spuitcabine weer eens op kunnen bouwen, is wel goed voor me om het spuiten (hé .. van lak, viespeuk) een beetje in m'n vingers te houden.
'k doe het niet gratis ... maar het moet wel lukken voor onder de 500 ... mits het 1 kleur is en je zelf eventuele stickers aanlevert die onder de blanke lak moeten... en je geen mega haast heb.
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 2050
Lid geworden op: vr apr 18, 2008 22:48
Locatie: Onder de rook van Rotterdam
Contacteer:

Haha...was een geintje, maar ik heb nog een rode DR staan waarvan de blanke lak het heeft begeven en die ik zelf eens ga spuiten. Beetje schuren, ontvetten, primer erop en wat spuitbussen acrylverf kopen bij de Action. Moet lukken voor onder de 25 euro. Ga hem toch gebruiken voor het zand. Resultaat is niet super belangrijk maar meer om te kijken of het een beetje gaat lukken.

Een doehetzelfer kan niet zonder de Action:)
Assumption is the mother of all fuck ups
DanielBIG
Berichten: 71
Lid geworden op: za nov 20, 2010 13:47

CamoKat schreef:Wat voor kleur is je DR, wat voor kleur wil je hem, wat is de schade, heb je er een foto van en woon je een beetje in de buurt van de Europoort?
Mmm, is zwart en moet gewoon weer zwart worden. Stickers heb ik niet, kon ik niet vinden... En ik woon tussen Amsterdam en Utrecht in, niet echt dichtbij. :p
CamoKat
Berichten: 777
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 22:41
Locatie: Botlek/Europoort

@ Edwin: spuitbussen van de action ..... okay, kan ...
... maar ga dan aub niet als die petjenono's zeggen dat het er dan nog best goed uitziet hé :roll: :lol: :lol:

@ DanielBIG : das inderdaad niet om de hoek .... nâh als je niemand kan vinden en het niet zelf wil doen lama ff weten
en anders ... goed ontvetten, schuren, ontvetten, spuiten, veel succes :)
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 2050
Lid geworden op: vr apr 18, 2008 22:48
Locatie: Onder de rook van Rotterdam
Contacteer:

@Camo

:lol: we zullen zien. Snap ook wel dat het resultaat nooit aan jouw vakkundigheid kan tippen en dat spuiten een vak is. Het mooie is dat mijn buurman spuiter is.. en dat ik het toch zelf wil proberen :wink:
Assumption is the mother of all fuck ups
CamoKat
Berichten: 777
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 22:41
Locatie: Botlek/Europoort

Haha nee man, zo vakkundig is ik nou ook weer niet ... is alweer dik 5 jaar geleden dat ik autospuiter was :lol:
Maar d'r lopen hier in de omgeving wat gappies rond die hun scooters en auto's met actionspul spuiten ... en die houden bij hoog en bij laag vol dat het 'mooi' spuitwerk is :roll: ... vandaar :lol:
..zeg altijd trek dan wat extra's uit en neem een blik Motip :idea:
Maar als het alleen een egaal kleurtje moet hebben en niet moet gaan roesten is action spul prima :wink:
Plaats reactie