Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Gaaf hé,
ik reed vroeger graag ook achter mijn vrouwtje aan. Zo'n strak kontje in het leer om tegenaan te kijken. Helaas rijd ze niet meer na haar nek hernia. Ik kan iig je trots begrijpen, en de fun die het geeft om samen ritjes te gaan doen en misschien zelfs een vakantie. Kijk het is leuk om met de mannen op stap te gaan ivm je hobby, maar ja bij meer daagse ritten 's avonds lepeltje-lepeltje liggen is met je eigen moppie toch leuker.
Futurist
ik reed vroeger graag ook achter mijn vrouwtje aan. Zo'n strak kontje in het leer om tegenaan te kijken. Helaas rijd ze niet meer na haar nek hernia. Ik kan iig je trots begrijpen, en de fun die het geeft om samen ritjes te gaan doen en misschien zelfs een vakantie. Kijk het is leuk om met de mannen op stap te gaan ivm je hobby, maar ja bij meer daagse ritten 's avonds lepeltje-lepeltje liggen is met je eigen moppie toch leuker.
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
Kijk, die gaat mee met de volgende rit en rijd ons allemaal zoek op dat lichte ding!Leo schreef:Sow, de kop is eraf.
"doen we een kort rondje met max 80 km wegen en alleen asfalt ?"
Tuurlijk lieverd......
"Moest dat nou echt dat zandpad tegen het einde van de rit ? "
Sorry lieverd ....
Kortom, keb haar handen los moeten bikken van het stuur (kramp) na afloop maar ze vond het wel geinig eigenlijk dat zandpad.
LEO
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Maar schatje, anders hadden we kilometers om moeten rijden! En dan hadden echt veel meer dan 80 km gereden. Nou ben je toch lekker snel thuisLeo schreef: "Moest dat nou echt dat zandpad tegen het einde van de rit ? "
oj
Afgelopen weekend ook mn eerste echte klim en daal acties gehad. Welliswaar gewoon de flevodijk grashelling maar goed, is een begin.
Nu had ik op dat moment een bagagerol achteropgebonden en deze is er van af getrild en op mn uitlaat komen te hangen. Ik kwam daar natuurlijk veel te laat achter...
Resultaat: tas kapot, spijkerbroek en slippers kapot, spanbanden doorgesmolten en mn uitlaat zwaar beklad....
Ik heb toen de ergste plastic-resten direct weg kunnen poetsen maar een belangrijk en buitengewoon lelijk deel is blijven zitten.
HOE KRIJG IK DIT ER AF?
tips?
Greetz Mr Little
Nu had ik op dat moment een bagagerol achteropgebonden en deze is er van af getrild en op mn uitlaat komen te hangen. Ik kwam daar natuurlijk veel te laat achter...
Resultaat: tas kapot, spijkerbroek en slippers kapot, spanbanden doorgesmolten en mn uitlaat zwaar beklad....
Ik heb toen de ergste plastic-resten direct weg kunnen poetsen maar een belangrijk en buitengewoon lelijk deel is blijven zitten.
HOE KRIJG IK DIT ER AF?
tips?
Greetz Mr Little
Licht schuurpapier of polijstpasta, daar krijg ik die van mij altijd weer mooi glimmend mee.
Ik heb ook eens geprobeerd een blanke lak laag voor over een motorblok op de uitlaat gespoten, maar daar werd die toch te heet voor.
Ik heb ook eens geprobeerd een blanke lak laag voor over een motorblok op de uitlaat gespoten, maar daar werd die toch te heet voor.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
- Contacteer:
feiten:Edwin schreef:Kweet niet, maar ergens moet ik toch even hard lachen
Maar wat zijn de echte feiten: tijdstip, decibels, tijdsduur
Maar volgens mij ging je binnenkort toch verhuizen?
Edwin
tijdstip: tussen 17:30 en 18:00
decibels: stationair/iets verhoogd (afstellen stationair na de winter)
tijdsduur: toen pas 3min, maar dat is na de ruzie 10+min geworden
verhuizen: staat wel op de planning, maar ze zijn nog niet akkoord gegaan met ons bod.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
- de antrapper
het huis van de buren is dus de helft waard tov die van CW
Big Bigger Tiger en weer Big
heren, even wat anders.....
kreeg laatst zo`n blauwe enveloppe door de bus, en zag dat motorrijtuig belasting nu rond 90 euri ligt!!
in mijn vervbeelding was dat altijd ergens rond de 70 euri.....
Niet geheel volgens norm van bmi index.......
kreeg laatst zo`n blauwe enveloppe door de bus, en zag dat motorrijtuig belasting nu rond 90 euri ligt!!
in mijn vervbeelding was dat altijd ergens rond de 70 euri.....
Niet geheel volgens norm van bmi index.......
-
- Contacteer:
ze houden er rekening mee dat big's vol blub en roest komen te hangen, dus zwaarder worden, en buiten de motor klasse vallen, daarom betaal je dus extra
@leo, neehee IK.
@antrapper, dat huis van hun wil ik niet.. das echt een slecht onderhouden iets..
@leo, neehee IK.
@antrapper, dat huis van hun wil ik niet.. das echt een slecht onderhouden iets..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
- de antrapper
jij woont ook niet naast jezelf, daarom is jou
huis ook meer waard
huis ook meer waard
Woon jij zeker in een goedkope provincie, hier in ZH is het al 104 euro per jaar...800S schreef:kreeg laatst zo`n blauwe enveloppe door de bus, en zag dat motorrijtuig belasting nu rond 90 euri ligt!!
OJee
heb ik hier nu de goedkoopste voorremschijf voor een SR41 (4 gats) allertijden gevonden ?
Ik snap alleen die maten die ze geven niet ? 280x142x121 Montage bout afm.: 4xdiam. 10,2 ep4,5
LEO
Ik snap alleen die maten die ze geven niet ? 280x142x121 Montage bout afm.: 4xdiam. 10,2 ep4,5
LEO
-
280 buiten diameter remvlak van de schijfLeo schreef:
LEO
142 binnendiameter remvlak van de schijf
121 pcd van de bout gaten (da afstand gemeten van hart boutgat tot hart boutgat bij twee tegenovergestelde gaten. snap ie hem nu
Ik doe dit met mijn boerelullen verstand dus waarschijnlijk klopt er hier ook iets niet:oops: maar goed die 10,2 is hoogstwaarschijnlijk de afstand tussen de gaten onderling en die 4.2 misschien de dikte van de schijf, maar ik blijf zeggen dit is mijn interpretatie.
Mooie prijsjes op die site inderdaad
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
Toch bedankt voor de uitleg aan deze kantoorpikFrans van Roosmalen schreef:Ik doe dit met mijn boerelullen verstand :
Dat dacht ik ook toen ik de site vond. Op Ebay.de komen ze pas vanaf 80 euro voorbij ex verzendkosten.Frans van Roosmalen schreef:Mooie prijsjes op die site inderdaad
LEO
- de antrapper
idd een erg apparte en leuke oplossing, gewoon 15mm vc buis, uurtje buigen en klaar
HansD
HansD
280x142x121 Montage bout afm.: 4xdiam. 10,2 ep4,5
280 buitencirkel
142 hart gat / hart gat tegenover
121 binnencirkel
10,2 breedte kop moer
ep4,5
En aangezien de opgegeven maten van de achterschijf ook kloppen ga ik de gok wagen. Ik ga een voor-/ en een achterschijf (mijn sr41 heeft een gemodificeerde achterkant) bestellen bij deze goparts toko.
Als ik mazzel heb ben ik in totaal voor 2 schijven zo`n 50 euro goedkoper uit dan op ebay.de. En zoniet bin ich das beuckchen.
Ik hou u op de hoogte.
LEO
280 buitencirkel
142 hart gat / hart gat tegenover
121 binnencirkel
10,2 breedte kop moer
ep4,5
En aangezien de opgegeven maten van de achterschijf ook kloppen ga ik de gok wagen. Ik ga een voor-/ en een achterschijf (mijn sr41 heeft een gemodificeerde achterkant) bestellen bij deze goparts toko.
Als ik mazzel heb ben ik in totaal voor 2 schijven zo`n 50 euro goedkoper uit dan op ebay.de. En zoniet bin ich das beuckchen.
Ik hou u op de hoogte.
LEO
-
- Contacteer:
omdat dit toch een cafe is, en alleen leo en dennis van mijn gekke hobby af weten (magneet vissen)
bij deze toch even een korte foto reportage van gisteren.
normaal blijft het bij wat kleingeld, messen, sleutelbossen, gereedschap, fietsen en lege kluizen/doorgeslepen brommers, gisteren was het dus wel kassa.
ik een middeleeuwse kanonskogel, mn maat een kluis met inhoud.
bij deze toch even een korte foto reportage van gisteren.
normaal blijft het bij wat kleingeld, messen, sleutelbossen, gereedschap, fietsen en lege kluizen/doorgeslepen brommers, gisteren was het dus wel kassa.
ik een middeleeuwse kanonskogel, mn maat een kluis met inhoud.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Wat voor magneet gebruik je dan wel niet?
OJee
OJee
-
Ben ik ook benieuwd naar
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997