Zaterdag 12 maart 2011 65ste voorjaarsrit
Moderator: ghulst
Inschrijfkaarten dienen vóór 2 maart 2011 te worden gezonden aan:
P.H. Müller, Kieftenbelt 9, 7451 VJ Holten.
Inschrijven d.m.v. het inschrijfformulier op de site.
Inschrijfgeld individueel € 35.-- en voor teams € 10.--
Het inschrijfgeld dient vóór 2 maart 2011 te worden overgemaakt op bankrekening 32.85.29.419 ten name van m.a.c. De Holterberg te Holten.
Uw inschrijving is pas definitief nadat u op het opgegeven mailadres een bevestiging van uw gegevens hebt ontvangen, en het inschrijfgeld hebt overgemaakt.
Indien het inschrijfgeld niet is ontvangen en u alsnog betaald op de wedstrijddag bedraagt het inschrijfgeld (behoudens daglicenties) € 45.--.
Uw starttijd wordt gepubliceerd op www.macdeholterberg.nl
De lengte van de rit voor inters 4 x 70 km, nationaal en daglicentie 3 x 70 km. Er is op 2 plaatsen gelegenheid tot tanken, te weten bij tijdcontrole 1 en bij start/finish.
Daglicenties kunnen niet voorinschrijven:
Het is mogelijk voor deze wedstrijd ter plekke een daglicentie te verkrijgen vanaf 7.30 uur.
Alle enduro eisen ten aanzien van motor en rijder zijn van toepassing.
Startplaats : Clubhuis ’t Stuurhuus, Beusebergerweg 37 te Holten.
Het clubhuis is te bereiken:
vanaf de autosnelweg A1, afrit 26 Holten-Lochem, richting Holten volgen, op 2e rotonde rechts (Beusebergerweg) en weg volgen;
vanuit het centrum van Holten richting Laren, op rotonde links (Beusebergerweg) en weg volgen.
Nadere info bij Bennie Müller tel. 06 11075939 of enduro@macdeholterberg.nl
Aanvullend reglement enduro:
Crossproef 1 heeft een lengte van circa 6 kilometer.
Crossproef 3 heeft een lengte van circa 6 kilometer.
OFFROAD:
In combinatie met de Nationale Enduro op zaterdag 12 maart 2011 bestaat voor offroadrijders (alleen voor solomotoren) de mogelijkheid deze route van circa 70 kilometer (éénmaal) te rijden.
Inschrijvers moeten in het bezit zijn van een KNMV licentie.
De licentie is eventueel ter plekke verkrijgbaar. Het verdient echter voorkeur deze tijdig bij de KNMV aan te vragen.
Keuring van de motoren en inschrijving tussen 13.00 en 14.00 uur op de startplaats (start circa 14.30 uur) welke is gelegen bij clubhuis 't Stuurhuus, Beusebergerweg 37 te Holten (0548 - 364716).
Het inschrijfgeld bedraagt € 15.00
Nadere info bij Bennie Müller tel. 06 11075939 of enduro@macdeholterberg.nl
Hallo,
Dit gaat mijn eerste offroad rit worden en ik heb wat vragen waar ik nog wat onzeker over ben en graag wel wil weten;
- rit is 70km voor offroad, voorzover ik heb begrepen kan dit niet op 1 tank en is er een tankstop halver wege?
- Is deze tankstop verzorgt of dien je dit zelf te doen?
Als je het zelf moet doen;
- Is dit allemaal aangegeven waar ik dit heen moet brengen?
Kortom, hoe werkt zoiets?
Het zou jammer zijna ls ik haverwege het parcours stil sta zonder benzine .
Dank!
Dit gaat mijn eerste offroad rit worden en ik heb wat vragen waar ik nog wat onzeker over ben en graag wel wil weten;
- rit is 70km voor offroad, voorzover ik heb begrepen kan dit niet op 1 tank en is er een tankstop halver wege?
- Is deze tankstop verzorgt of dien je dit zelf te doen?
Als je het zelf moet doen;
- Is dit allemaal aangegeven waar ik dit heen moet brengen?
Kortom, hoe werkt zoiets?
Het zou jammer zijna ls ik haverwege het parcours stil sta zonder benzine .
Dank!
verstand op nul en nadenken
De tankstop halverwege is waar de serviceteams voor de enduro staan. Maar die zijn al weg als de offroad langskomt en daar is geen benzinepomp. (Bovendien moet je aangesloten zijn bij zo'n serviceteam).
Ik kan niet vinden of er in de buurt of ergens langs de route een normale benzinepomp is. Dat is echter meestal wel het geval. Verder zal de lengte dichter bij de 65 km dan bij de 70 liggen; dat halen de meeste offroads wel, toch?
Ik kan niet vinden of er in de buurt of ergens langs de route een normale benzinepomp is. Dat is echter meestal wel het geval. Verder zal de lengte dichter bij de 65 km dan bij de 70 liggen; dat halen de meeste offroads wel, toch?
Ik heb geen idee, ik hoor dat het na de ±40km het spannend begint te worden, maar aangezien ik onbekend hier mee ben vraag ik jullie ervaring .
Als enduro rijders een tank stop hebben, waarom zouden offroads deze dan niet nodig zijn. Dit zijn toch de zelfde motoren?
Als enduro rijders een tank stop hebben, waarom zouden offroads deze dan niet nodig zijn. Dit zijn toch de zelfde motoren?
-
Wat voor motor heb je? Het scheelt zowieso nogal wat of je een 4takt of een 2takt rijdt.
Met een 4takt moet die afstand geen enkel probleem zijn en zelfs met mijn behoorlijk rijk afgestelde 300 exc(2t dus) haalde ik nog wel 60/70 km.
Dat is wel een beetje spannend natuurlijk, dus dan is een tankstop halverwege toch wel fijn....
Of je steekt natuurlijk een litertje of twee in je rugzak...
Met een 4takt moet die afstand geen enkel probleem zijn en zelfs met mijn behoorlijk rijk afgestelde 300 exc(2t dus) haalde ik nog wel 60/70 km.
Dat is wel een beetje spannend natuurlijk, dus dan is een tankstop halverwege toch wel fijn....
Of je steekt natuurlijk een litertje of twee in je rugzak...
EXC300
Ik heb ff met de organisatie gebeld.
Route is 65km en geen tankstation onderweg.
Hij stelde dat de 4takten altijd wel overkomen en de 2takten over het algemeen ook wel, maar spannend wordt .
Cola fles met benzine in de rugtas should do the trick.
Ik heb er zin in, het lijkt me erg mooi!
Route is 65km en geen tankstation onderweg.
Hij stelde dat de 4takten altijd wel overkomen en de 2takten over het algemeen ook wel, maar spannend wordt .
Cola fles met benzine in de rugtas should do the trick.
Ik heb er zin in, het lijkt me erg mooi!
-
Dick, ik heb het vorig wel gered met mijn oude 300EXC; wel een 11 liter tank maar het was een 2000-model (niet te zuinig). Mijn maatje met zijn 300EXC uit 2006 redde het ruim. Ik denk dat het je wel gaat lukken!
Succes! (ik doe de off road).
Grt Marcel
Succes! (ik doe de off road).
Grt Marcel
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
-
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC