Tis Engels, massa probleem in de kabelboom , moest er ff bij,
bleek later ook nog de oliedruk sensor stuk te zijn.
Hij bestaat voor 90% uit Japanse onderdelen, en de kabelboom is Engels
De sensor komt uit Italie, heb ik weer.
Mijn DR750S is afgelopen week op de testbank geweest en alles is opnieuw afgesteld. flotterniveau en sproeiers waren niet goed. Afgelopen zaterdag ff test gereden en ondanks de kou, kreeg ik bijna 170 op de teller. Voorheen met pijn en moeite 130. De carb stonden veeel te rijk.
Loopt nu echt helemaal perfect. De koppeling gaat alleen nog erg zwaar. heb net een nieuwe kabbel gekocht, ik vermoed dat dit het probleem is. Maar afstellen op de testbank was bij mij zeker een goede beslissing. Tandwiel verhouding is STD.
Standaard tandwielen, K&N luchtfilter, Laser Pro Duro race uitlaat 169km/u op de GPS en nog steeds stijgend in toeren, begint dan het rood in te kruipen..
Alles standaard 164km/u op de GPS [das meer dan 170 op de teller]
Das net ietjes harder zappa, maar ik klaag niet. Heb er trouwens wel een Laser Pro Duro demper op zitten. Maar inderdaad ook bij mij kruipt ie naar het rode gebied.
Ik heb denk ik nog wel een heel redelijk 16 tands voortandwiel liggen, dat is zo iets als 3 tanden minder achter en zeg 10km hogere top/ een kleine 1000 toeren minder..
Als je ketting en achtertandwiel nog redelijk zijn zou ik dat doen, kan je ze op rijden
Vertrek: 12:00 PM Terug 5:45 PM
Afstand ruim 200 Km.
Van de stad naar "Zanderij" nabij J.A. Pengelluchthaven ruim 45 Km.
Vanaf dat moment lateriet.
Bestemming "Kwakoegron"
Veel waardering voor de fiets - erg stabiel - verbruik vrij goed 1:14.
En eindelijk een foto van mij.