Vanmiddag mn koppeling losgehad en het platenpakket begon en eindigde met een stalen plaat.
Ikzelf zou t niet weten maar n vage kennis ( ), KTM-Schuimpie zei dat dit niet klopte en dat het hoort te eindigen met gevoerde platen.
Iemand dit wel eens vaker bij de hand gehad
Foutje van monteur KTM bij assemblage misschien? who knows.
Opzich klinkt het wel aannemelijk want een stalen plaat die slipt tegen een alu koppelingshuis is natuurlijk niet goed.
Indeling koppelingsplaten EXC450 2007
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
bij mijn kawa eindigen ze ook aan allebij de zijde met een gevoerde plaat..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Zelf de manual geeft aan dat het zo moet. Die onderste plaat kan ik me nog wel voorstellen omdat deze toch stil staat tov van de naaf. Bovenste moet draaien tov de drukplaat. Ik ben benieuwd welke theorie erachter schuil gaat.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Heb toevallig net mijn koppeling vervangen en idd de stalen platen zitten aan de buitenkant.
Reden is denk ik dat deze platen niet draaien tov de behuizing en dienen om dezelfde alu behuizing te beschermen.
Heel logisch.. let wel op bij de nieuwere modellen zijn de buitenste 2 stalen platen iets dunner dan de binnenste.
Reden is denk ik dat deze platen niet draaien tov de behuizing en dienen om dezelfde alu behuizing te beschermen.
Heel logisch.. let wel op bij de nieuwere modellen zijn de buitenste 2 stalen platen iets dunner dan de binnenste.
Juist, nu je hebt zegt klinkt het logisch! Stalen busjes zorgen ervoor dat de platen tov het huis niet draaienWortel schreef:Heb toevallig net mijn koppeling vervangen en idd de stalen platen zitten aan de buitenkant.
(kwartje bleef zegmaar heel lang hangen )
Allways replace the cheapest parts first