mijn nieuwe speeltje. ondertussen staat hij niet meer binnen, te vies
wat ik me zit af te vragen is; is er nog iemand op dit forum die deze ook heeft?
hij is opgebouwd uit allemaal top componenten alleen de spanjaarden hebben het wat slordig in elkaar gezet.
slordig want als je geen stuurslot monteert zet dan in ieder geval schroefjes in de gaten in het balhoofd. dan blijft het water eruit
of de volgorde waarop kabeltjes over elkaar heen gelegd zijn. even andersom en de spanning is eraf.
of het knipperlichtje bij de uitlaat wat het ongeveer 5 minuten uithield voordat hij eraf smolt.
of als je het visje op de ketting monteert, zet hem dan helemaal vast.
verder ben ik er heel blij mee hoor
Rieju 450
Moderator: ghulst
Visje los? Dat had een mooie schade kunnen worden.
Goed dat je dat allemaal vooraf onrdekt hebt.
Verder, mooie kleurtjes
Ligt daar een Rieju blok onder, of is het een aftermarket van .....?
Leuk dat er weer iemand wat anders durft te nemen
Die vering is van Marzocchi?
Goed dat je dat allemaal vooraf onrdekt hebt.
Verder, mooie kleurtjes
Ligt daar een Rieju blok onder, of is het een aftermarket van .....?
Leuk dat er weer iemand wat anders durft te nemen
Die vering is van Marzocchi?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Wie is er eigenlijk importeur/dealer van Rieju ?
Blok is Yamaha toch , dus daarvoor aan onderdelen komen zal niet zo moeilijk zijn.
Blok is Yamaha toch , dus daarvoor aan onderdelen komen zal niet zo moeilijk zijn.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
ik heb hem even goed bekeken toen hij in de kamer stond . nu hoop ik dat niet te veel gemist heb
michelin banden, excel velgen, galfner en brembo + stalen leidingen, sherco frame en plastic, marzocchi voor, achter weet ik eingelijk niet, yamaha blok (dat was wat ik graag wilde, maar yamaha als geheel was me te duur).
en ik vind het gewoon mooi, zwart met groen.
ik heb hem bij gebben in rogat als overjarig gekocht. ik snap dat zo'n merk als rieju als een dolle afschrijft maar als het goed is rij ik er ook tig jaar op en dan maakt dat weer niet uit. de belangrijkste reden om van mijn wr400 af te willen was het gebrek aan startknopje....
een importeur van rieju motoren, geloof niet dat die er is, maar gezien de merkonderdelen maakt dat ook niet uit. trouwens er reed zelfs een rieju 450 mee in dakar !!!!
michelin banden, excel velgen, galfner en brembo + stalen leidingen, sherco frame en plastic, marzocchi voor, achter weet ik eingelijk niet, yamaha blok (dat was wat ik graag wilde, maar yamaha als geheel was me te duur).
en ik vind het gewoon mooi, zwart met groen.
ik heb hem bij gebben in rogat als overjarig gekocht. ik snap dat zo'n merk als rieju als een dolle afschrijft maar als het goed is rij ik er ook tig jaar op en dan maakt dat weer niet uit. de belangrijkste reden om van mijn wr400 af te willen was het gebrek aan startknopje....
een importeur van rieju motoren, geloof niet dat die er is, maar gezien de merkonderdelen maakt dat ook niet uit. trouwens er reed zelfs een rieju 450 mee in dakar !!!!
-
- Contacteer:
importeur: Bouwman Import in Etten
een paar jaar geleden veel mee gedaan samen met de Rieju club nederland.
jaja, hier op het forum zitten er ook
al was het dan 50cc.
klein detail:
de dealer is verantwoordelijk voor de ketting, aangezien ze als bouwpakket geleverd worden.
al met al is rieju geen slecht merk, en als er nog iemand een schade SMX 450 weet te staan, met kenteken, dan hoor ik het heeeeeel graag
een paar jaar geleden veel mee gedaan samen met de Rieju club nederland.
jaja, hier op het forum zitten er ook
al was het dan 50cc.
klein detail:
de dealer is verantwoordelijk voor de ketting, aangezien ze als bouwpakket geleverd worden.
al met al is rieju geen slecht merk, en als er nog iemand een schade SMX 450 weet te staan, met kenteken, dan hoor ik het heeeeeel graag
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Ziet er mooi uit in ieder geval
In TBM vonden ze het een enorm slordig in elkaar gezette motor (de achterrempomp zat niet vast, de kickstarter zat klem onder de tank en kon niet worden gebruikt en nog een hele lijst) , maar wel met een bewezen betrouwbaar blok, goede vering en als grootste voordeel de prijs!!
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Vreselijk slordig in elkaar. Heel veel bouten waren er met vet ingezet waar je locktide verwacht. En in Spanje hebben ze ook geen momentsleutels vermoed ik. Ik heb nu alle bouten en moeren gecontroleerd nadat ik zag dat de rempomp achter er los bij hing.
Denk dat ik volgende week bij de eerste rit maar een rolletje ducktape mee neem en een paar X stop om de hele handel langs te lopen. Vertrouwen moet nog even groeien .
Maar het is een mooi ding en hij rijd super.
Denk dat ik volgende week bij de eerste rit maar een rolletje ducktape mee neem en een paar X stop om de hele handel langs te lopen. Vertrouwen moet nog even groeien .
Maar het is een mooi ding en hij rijd super.
He leuk, ben ik niet de enige meer. Bevalt mij ook goed, na wat sleutelwerk dan. Het enige wat ik nu nog echt anders wil is die uitlaat bocht. Hij komt tegen het frame aan en dat lijkt me niet de bedoeling... Is dat bij jou ook zo?