Ik zit te denken aan een rekluse koppeling voor mijn KTM 525, heeft iemand ervaring met zo`n koppeling.
Gaarne een korte beoordeling.
Alvast bedankt.
rekluse
Moderator: ghulst
Bij ons in het cluppie zijn er verschillende die er bij zweren, die willen dus echt geen handkoppeling meer.
Wel een kwestie van netjes af laten stellen (helaas is degene die het voor m'n clubmaten regelde er niet meer , en ik weet zo efkes niet wie het in Nederland regelt tegenwoordig) dan pas heb je er het volle plezier van.
Wel een kwestie van netjes af laten stellen (helaas is degene die het voor m'n clubmaten regelde er niet meer , en ik weet zo efkes niet wie het in Nederland regelt tegenwoordig) dan pas heb je er het volle plezier van.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Mooi spul, zo'n Rekluse. Is gewoon goede kwaliteit. Ik had er best veel plezier van maar eerlijkgezegd mis ik hem nu helemaal niet.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Ik heb 1x met een motor gereden met een Rekluse; beviel mij helemaal niet , geef mij maar een gewone koppelingspeedphreax schreef:Mooi spul, zo'n Rekluse. Is gewoon goede kwaliteit. Ik had er best veel plezier van maar eerlijkgezegd mis ik hem nu helemaal niet.
Mee eens, het heeft zo z'n voor- en nadelen.Joop schreef:Ik heb 1x met een motor gereden met een Rekluse; beviel mij helemaal niet , geef mij maar een gewone koppeling
Grootste voordeel is dat je hem niet meer zo 1-2-3 doodremt, grootste nadeel dat je geen motorrem meer hebt als je brommert afslaat op een helling. Er is wel een handrem die dat kan voorkomen, maar daar moet je wel efkes aan wennen.
-
Je moet ook doorrijden op een helling
-
Alles goed ?
Makkelijk lullen met een boot onder je holHouten Klaas schreef:Je moet ook doorrijden op een helling
Alles goed ja, hopelijk a.s. zaterdag weer eens de land(bos)rot uithangen.