Hellendoorn, here I come

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Hoi allemaal,
ik sta op het punt om de mooiste enduro van nederland te gaan rijden.
Maar voordat het zover is wilde ik vast wat gaan voor genieten.
Dus Wopke en CS.,
wat kan Huskie allemaal verwachten. Waar liggen de addertjes etc.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

zorg iig dat je motor heel blijft :lol:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Rudy rudy rudy, wat een vertrouwen
Natuurlijk blijft dat ding heel.
Blijf ik heel, that is the question, dear Watson.
Ik ga van de week maar eens wat lopen, goed voor de conditie.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Nou maar hopen dat die tankwagen met benzine op tijd in Hellendoorn aankomt. Anders gaat de hele zaak niet door. :wink:
Oh ja, dat je er ander sproeiers in moet draaien weet je natuurlijk als je daar de bergen in gaat. :roll:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Kleinere sproeiers dus :shock: dat wist ik niet.
Goed dat je het even vertelt, Freek. Thx
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Het is nu vrijdagavond, de motor staat al in de bus. Ik hoop goed vastgezet, maar dat zie ik morgen wel na een paar bochten :wink:
Ik heb er, op aanraden van Freek, de kleinste sproeiers ingedraaid, dus dat gaat wat worden. Hij jankt nu als een 125cctje, misschien staat ie wat te arm, maar dat komt morgen wel goed als ik de hoogte inga.
Heb het stuur nog even recht gezet, want die stond ietwat naar links gedraaid(in de kroonplaten dus). Hij staat nu ietsje naar rechts :cry: .
Morgen zorgen dat ik de eerste boom aan de linkerkant van het stuur raak.
Zo, ik geloof dat ik alles heb. Tasje ingepakt etc. Wat eten bij me(alleen lekker eten) en de camelback alvast gevult. Anders vergeet ik dat morgen weer in de zenuwen.
Geld, en paspoort bij me(ik ga helemaal naar Hellendoorn dus) en de papieren van de motor.
Van de week de conditie nog even op peil gebracht, dus ik voel me mometeel zwaar verkouden en slap. :lol:
Ja, alles zit hem in de voorbereiding.
Nou Jongens en Meisjes, het is 21.45, ik moet naar bed gaan(rusten) het is de hoogste tijd.
O nee, ik moet nog even om 22.00 eurosport kijken(WCR) en dan is het 23.00 en is het nog vroeg genoeg.
Wij, eendagslicneties, starten toch later.
Tot morgen Huskie
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

En ik ga morgen (seffens) ook naar Hellendoorn :D :D

Nog even douchen dadelijk, en dan maar het bed in voor een korte nacht ... Het is nl. meer dan 3 uur rijden met de auto voor mij ! Je moet er wat voor over hebben, nietwaar !

Dus , als je een KTM 520 met Belgische nummerplaat MUT628 ziet (bij de 1dagslicenties), dan ben ik dat !
(Of een blauwe Opel Zafira met blauwe aanhanger erachter)

A demain !

Jo VdB
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

suc6 morgen heren.
En nu naar bed. :sleeping:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Succes vandaag , ik ga (als het goed weer is...) mijn geluk beproeven op de crossbaan :lol:
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Jo VdB schreef:En ik ga morgen (seffens) ook naar Hellendoorn :D :D
ok , ik ben er morgen ook. maar ik ben wat later want ik rij alleen de off-road rit.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Jongens wat een reakties, terwijl ik allang op een oor lag.
Het is zo als jullie kunnen lezen nu zaterdagavond, even na de wedstrijd schotland-nederland. Ad heb ik nog even gezien, evenals Aart, my partner in France. Geen Jo gezien, maar ik let ook altijd slecht op, moet ik helaas zeggen. Zenuwen!!
Nu even een verslagje.
De wedstrijd staat bekent als een hele mooie en dat is geheel juist. Weinig asfalt en zeer veel singletrack, met vriendelijke boomworteltjes, met daartussen hier en daar een kuiltje. Dan weer wat lange brandweer paden dwars door het bos en hier en daar een diepe afgraving.
Twee ronden mochten de eendagslicenties proberen heel huids thuis te komen en dat is me gelukt :) . Het is een enduro naar mijn hart. Je kunt je helemaal uitleven in het sturen en je hoeft weinig aan het gas te draaien. Heerlijk.
Er was een endurotest, die zo veel bochten had, dat ik tijdens de proef de weg kwijtraakte :lol: Een keer werd ik vennijnig naar een boom toe gekatapulteert, maar kon nog net op tijd de boom ontwijken. Hij had m'n rechterstuurkant geraakt en dat wilde ik niet :wink:
Een andere test had een zandafgraving als publiekstrekkertje. Wat een volk. En allemaal lachen als er weer iemand het net niet haalde. Ik wel natuurlijk, ook al was ik de tweede keer moeilijker , omdat ik wist wat ik ging krijgen.
Al met al een heerlijke enduro, tijdens een kanppe dag met heel even wat regen maar niet al te lang. Mijn 3 minuten straftijd bij de start ben ik al weer vergeten. Ik ga nu even kijken of de tijden al op enduro.nl staan.
Trouwens volgens mij deed Eric Verhoef mee bij de eendags. Hij zag er al afgetraind uit. Let op die Man.... tijdens de Dakar. ciao
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
mmrizio
Berichten: 348
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 21:45
Locatie: Woerden (Ut)

Even een korte reactie van mij...

Het was al meteen feest toen mijn achterband afgekeurd werd. Wat ben ik toch een sukkel! Twee offroad ritten geen opmerkingen gehad, nu was de band toch niet goed. Er stond geen 'not for highway use' op, maar ook geen DOT nummer. Een nieuwe band had ik niet bij me, en ook geen montagespullen.

Afijn, snel een nieuwe band ritselen en opleggen. Gelukkig waren er een hoop hulpvaardige mensen en lukte het. Alleen niet echt ruim op tijd..., maar precies op tijd om nog te laten keuren en inschrijven.

Alleen was het nu al zo laat dat ik (met mijn tempo) tijdens de eerste proef al werd ingehaald. Da's niet prettig, om ook de hele tijd achterom te moeten kijken... Daarom heb ik in de eerste ronde proeven 2 en 3 maar overgeslagen, ik wilde het wedstrijdverloop niet teveel beinvloeden. Jammer, want proef 3 zag er erg mooi uit, en later bleek proef 2 ook bijzonder mooi. Misschien 2 keer rijden in de volgende ronde?

Helaas kwam het niet zo ver, de ophanging van de uitlaat gaf de geest op proef 2 van de 2e ronde.

Maar het was een mooie rit! Veel mooie bospaden, een heel zwaar mx circuit en een boel bos.

Geen bekenden gezien (herkend) behalve Jo. Hoe ging hij, Jo?
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
henkzelf
Berichten: 422
Lid geworden op: zo nov 17, 2002 21:20
Locatie: Brabant
Contacteer:

hoe kan zo'n mooie en qua tijdschema ruim te rijden enduro toch ook op maandag nog 20% van mijn spieren stijfjes doen aanvoelen? Omdat er in Hellendoorn gestuurd moet worden en omdat de gaten elk jaar dieper worden en de wortels groeien gewoon door. Steeds blijven concentreren. Weinig rust dus en misschien een beetje uit shape na Brazilie? In ieder geval heb ik genoten (18e plaats kon beter) en ik ga woensdag maar weer gauw naar de sportschool.
Op naar het wellicht natte Harfsen en dan de 2-daagse in Zelhem (je kunt vandaag 17/11 nog inschrijven bij de KNMV).
Yam-M@rtin
Berichten: 15
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 09:12

Hi Noppenfans,

es gibt Berge in den Niederlanden :shock: !

Super event, 5h kampf mit Material und Strecke.

WTG Hellendorn und noch grudjes an WOPy den ich auch noch getroffen habe!

cu Martin
Wopke
Berichten: 155
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:46
Locatie: Rottevalle, Friesland

:wink:
Goedenavond allemaal,

ja het was weer een mooie rit, ik heb lekker gereden en werd net als HenkZelf 18e. Da's mijn op 1 na hoogste klassering dit jaar, dus ik ben wel weer tevreden, alles heel gebleven en de motor rijdt als de brandweer. Ik heb nu de gearing weer iets veranderd van de KTM450EXC, nl 13-52 en da's echt perfect.
Ja die boomwortels worden elk jaar gemener... :( Maar ik ben er niet afgegaan gelukkig. Ik heb Martin Block onderweg nog een paar keer gesproken, die heeft hem ook lekker uitgereden op de KTM250.
Hij was niet bij de eerste 10, maar hij heeft als echte duitser dan ook bier im camelback..!, ;-))
Ik was niet echt stijf, maar dat komt vast omdat ik de laatste weken elk weekend een flinke lokale route rijd denk ik...

Nu weer voorbereiden voor Harfsen..
en dan twee dagen Zelhem, de boerderij-bed and breakfast is al geregeld daaro...

Groeten,


Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
Plaats reactie