ORT Landgraaf 23 april 2011

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gsrijder

Motorrijschool Hendriks organiseerd op zaterdag 23 april 2011 weer de ORT te Landgraaf in de welbekende zandgroeve.
Voor 2011 hebben wij de prijs niet verhoogd en bedraagt nog steeds € 149,- inclusief lunch en btw.

Vanaf nu kan u zich inschrijven via motorrijschool.hendriks@gmail.com
Voor informatie kunt u bellen met 06-12708970

Zie ook http://motorrijschoolhendriks.blogspot.com

Zeer binnenkort is onze nieuwe website klaar waar meer informatie te vinden is over deze, maar ook de overige trainingen van motorrijschool Hendriks. www.motorrijschool-hendriks.nl

Tot snel.
Hans en Igna Hendriks
BMW F800 GS special BMW Motorsport, en BMW G 450X factory kit.
panter

kijkt me wel erg leuk om in de zandgroeve ter rijden,maar best wel prijzig voor een dagje met eigen motor
is dit bedoelt voor als je helemaal geen off road ervaring hebt of is het ook leuk als je al wel off road ervaring hebt?
nee ik ben niet getrouwd mijn schoonmoeder kan geen kinderen krijgen!
Gsrijder

Hey Panter

Je kan met weinig en met veel ervaring terecht op deze training. We geven de dag voor beginners en gevorderden. De meeste mensen willen juist met hun eigen motor een dergelijke training volgen, vandaar.

De prijs is gebaseerd op de best wel stevige huurprijs van het terrein maar is wel inclusief de lunch en btw.

Met vriendelijke groeten
Igna Hendriks
wr450f'05

Door wie word je dan getraind als ik vragen mag?
CRF450X '08
Gsrijder

Wij doen deze training al jaren. Trainers op onze training zijn altijd Frans Verhoeven, Bryan Zuidenga, Alex van den Broek, Henk Knuiman enz. geweest. Wie er in april bij is weet ik nog niet. Maar ik zelf neem altijs de beginners onde rmijn hoede en gevorderden gaan met een andere trainer mee.

Dit om je een indruk te geven, maar kijk gerust bij de oude trainingen op de blogspotsite en je komt deze namen ook weer tegen.

Groeten Hans en Igna
panter

ik heb er wel interesse in,maar in hoeverre kun je je zelf inschalen in beginner of gevorderd
ik rij zelf wel ieder weekend ritjes dus ben niet echt een beginner meer
maar om nou te zeggen dat ik echt gevorderd ben kan ook niet
ik heb bv nog nooit een echt hoge berg beklommen of afgedaald
de meeste routes zijn in nederland toch redelijk vlak he
is de beginners klasse nu echt voor mensen die nooit of zelden het zand opzoeken of ligt dat niveau toch hoger
nee ik ben niet getrouwd mijn schoonmoeder kan geen kinderen krijgen!
Gsrijder

Hoi Panter

Als je al een paar ritten gereden hebt zou ik beginnen bij gevorderden. Je kan natuurlijk altijd op ieder moment die dag overstappen naar een andere groep (bijvoorbeeld beginners) dit wordt die dag gewoon overlegd en dat regelen we dan per direct. Het ligt wat ons betreft niet echt rotsvast.

Als je wilt mag je natuurlijk ook beginnen in de beginners groep en mocht blijken dat het toch een te laag niveau is dan is overstappen naar een andere groep natuurlijk evengoed een optie.

Dus maak je er niet te druk om. Ik begrijp ook wel dat het lastig is om in te schatten tot welke groep / niveau je nu hoort.

Wij kunnen zelf ook een inschatting maken maar dan moeten we wel eerst de training zijn begonnen en kijken we wat voor een vlees we in de kuip hebben.

Groeten Hans en Igna
Plaats reactie